dus ook zwaarder Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Relaxed schreef:Idd Anna, opd ie leeftijd moet je niet lijnen.. En 35 kilo bij 1.60 is toch een flink ondergwicht lijkt me zo..
Tamara, helemaal geen ontbijt?? Voedsel als ontbijt dan? En wel cola en witte pistoletjes, daar zit ook niks in behalve calorien..
xTinkertje schreef:maar als ik zeg : Ik weeg 35 dan zegt iederren
Woow
Toen ik nog op de basisschool zat kon ik pronken dat ik nog zo licht was en nu..
1e klas en boem opeens paar kilo's bij
En ze kwamen er maar bij! en nu .. Ik kom alleen maar aan i.v.p van dat ik vroeger gewoon rustig kon afvallen zonder iets te doen
We kunnen zeggen wat we willen he, maar het dringt niet tot je door. Je bent alleen maar met je buik bezig, maar volgens mij ben je broodmager. Kan niet anders met zo'n lengte en zo'n gewicht. Echt, sorry, je bent 13, dus ik wil niet te hard tegen je optreden. Je bent echt nog maar een meisje, maar alsjeblieft zeg! Je zegt zelf dat de meeste in je klas 40 tot 50 kilo wegen. Gaat er dan geen belletje rinkelen!? Er is niets om mee te pronken als je zo licht bent. Het is nogal normaal om op jouw leeftijd kilo's aan te komen. En als je buikspieroefeningen niet volhoudt, betekent dat dat je te zwak bent, dus te licht! Ik krijg wel anorexia-gedachten bij je berichten, wil je niet gelijk in een hokje stoppen, want toch moeilijk beoordelen vanaf een scherm...xTinkertje schreef:maar als ik zeg : Ik weeg 35 dan zegt iederren
Woow
Toen ik nog op de basisschool zat kon ik pronken dat ik nog zo licht was en nu..
1e klas en boem opeens paar kilo's bij
En ze kwamen er maar bij! en nu .. Ik kom alleen maar aan i.v.p van dat ik vroeger gewoon rustig kon afvallen zonder iets te doen

Citaat:Maar 'je kon vroeger gewoon rustig afvallen'? Betekent dat jij al ver voor de 13de zo bezig was met je gewicht? Mag ik toch niet hopen! Op jouw leeftijd moet je daar helemaal niet mee bezig zijn!

Heb een kopje bouillion op.

Tot nu toe alleen 3 chippies van mijn zoontje gehad, verder blijf ik lekker aan mijn groene thee.
Hoeveelheden ben ik kwijt..
Anna-Jelly schreef:Welkom Serenta,
Nou om te beginnen, plaats je eetschema hier en daar kunnen we tips voor geven.
Aaaarghh... dit hebben mijn ouders op tafel staan: kaas, worst, borrelnootjes en chipsTot nu toe alleen 3 chippies van mijn zoontje gehad, verder blijf ik lekker aan mijn groene thee.
Ook een stippeltjesfan dus. 
I.i.g. hoop ik dat je je vandaag alweer wat beter voelt. 
Gisteren wel weer 20 min wezen hardlopen, op de fiets naar stal (2x 4 km met de kids op de fiets (extra gewicht
)) en nog een half uur paardgereden.
gelukkig voel ik me nu weer topfit