Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Idd Anna, opd ie leeftijd moet je niet lijnen.. En 35 kilo bij 1.60 is toch een flink ondergwicht lijkt me zo..
Tamara, helemaal geen ontbijt?? Voedsel als ontbijt dan? En wel cola en witte pistoletjes, daar zit ook niks in behalve calorien..
xTinkertje schreef:maar als ik zeg : Ik weeg 35 dan zegt iederren
Woow
Toen ik nog op de basisschool zat kon ik pronken dat ik nog zo licht was en nu..
1e klas en boem opeens paar kilo's bij
En ze kwamen er maar bij! en nu .. Ik kom alleen maar aan i.v.p van dat ik vroeger gewoon rustig kon afvallen zonder iets te doen
xTinkertje schreef:maar als ik zeg : Ik weeg 35 dan zegt iederren
Woow
Toen ik nog op de basisschool zat kon ik pronken dat ik nog zo licht was en nu..
1e klas en boem opeens paar kilo's bij
En ze kwamen er maar bij! en nu .. Ik kom alleen maar aan i.v.p van dat ik vroeger gewoon rustig kon afvallen zonder iets te doen
Citaat:Maar 'je kon vroeger gewoon rustig afvallen'? Betekent dat jij al ver voor de 13de zo bezig was met je gewicht? Mag ik toch niet hopen! Op jouw leeftijd moet je daar helemaal niet mee bezig zijn!
Anna-Jelly schreef:Welkom Serenta,
Nou om te beginnen, plaats je eetschema hier en daar kunnen we tips voor geven.
Aaaarghh... dit hebben mijn ouders op tafel staan: kaas, worst, borrelnootjes en chipsTot nu toe alleen 3 chippies van mijn zoontje gehad, verder blijf ik lekker aan mijn groene thee.