Zo dadelijk eventjes bijlezen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Neem nou bijvoorbeeld Suzanne F een poosje geleden; helemaal niet blij met zichzelf en gefrustreerd over weinig eten maar niet afvallen. En nou lees ik gisteren een heel pleidooi van haar over volkoren boterhammen enzo![]()
Tari2007 schreef:Dag allemaal!
Ben nieuw hier in dit topic en sinds 4 weken met Sonja bezig. Ben nu bijna 6 kilo kwijt en voel me erg goed!! Heb weinig moeite om te vol te houden en af en toe maar honger. Zit nu tegen mijn maandelijkse periode aan en de chocola was gister niet veilig hahaha! Heb er aan toegegeven zonder schuld gevoel en ga vandaag weer vrolijk verder met de SB.
Ik heb een doel waar ik naartoe wil met afvallen en vergelijk het voor mezelf een beetje met mijn stoppen met roken van 2 jaar terug (resultaat bijna 30 kilo aangekomen...)
Als ik even moeite heb om het vol te houden dan hou ik mezelf voor dat als ik kan stoppen met roken ook best kan afvallen
Iedereen die nog bezig is met afvallen, ga zo door!!!!!
_Patriciaa schreef:Ik bedoel ook niet dat jullie met zn allen naar dat andere topic moeten komen, blijf gezellig hier
maar jullie kunnen er denk ik wel wat tips uithalen voor een goede dag, omdat ik eerlijk gezegd de dagen die ik hier voorbij zie komen best mager vind, en zelf heb ervaren dat je daarmee niet afvalt, eerder aankomt..
luffie schreef:_Patriciaa schreef:Ik bedoel ook niet dat jullie met zn allen naar dat andere topic moeten komen, blijf gezellig hier
maar jullie kunnen er denk ik wel wat tips uithalen voor een goede dag, omdat ik eerlijk gezegd de dagen die ik hier voorbij zie komen best mager vind, en zelf heb ervaren dat je daarmee niet afvalt, eerder aankomt..
Ik blijf ook zeker lekker hier, maar ik heb het andere topic wel gelezen.Wat vind jij dan van mijn eetschema?? Ik moet zeggen dat ik met mijn schema geen hongergevoel ervaar en ik voel me vol energie, maar als je nog tips voor me hebt dan hoor ik het natuurlijk graag!!
hermlein1989 schreef:@ luffie: ik heb al sinds september pfeiffer, dus daarom lig ik zoveel op de bank...
Zelf ben ik juist iemand die de hele dag aan het rondrennen is, dushet op de bank liggen is geen pretje, heb er nu ondertussen ook wel genoeg van....
maarjah:... ik ga eens in bad liggen:P een variatie van op de bank liggen:P