Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rocymax schreef:Ik ben toch maar naar de dokter gegaan, ik werd er gewoon bang van , als ik naar links of rechts of waar dan ook naar kijk, was ik gewoon bang om op de grond te vallen.
Mijn bloeddruk is weer schrikbarend hoog , dus de pilletjes die ik daar voor inneem blijken nu opeens niet goed te helpen en ze hebben proeven gedaan, en het blijkt dus dat het duizelen deels door een niet goed uitgeziekte griep komt en deels door een fout in mijn evenwichtsorgaan. Dus nu heb ik daar óók weer pilletjes voor en volgende week moet ik weer terugkomen. Nu ga ik eerst maar even wat eten.
Laurabram schreef:rocymax schreef:Ik ben toch maar naar de dokter gegaan, ik werd er gewoon bang van , als ik naar links of rechts of waar dan ook naar kijk, was ik gewoon bang om op de grond te vallen.
Mijn bloeddruk is weer schrikbarend hoog , dus de pilletjes die ik daar voor inneem blijken nu opeens niet goed te helpen en ze hebben proeven gedaan, en het blijkt dus dat het duizelen deels door een niet goed uitgeziekte griep komt en deels door een fout in mijn evenwichtsorgaan. Dus nu heb ik daar óók weer pilletjes voor en volgende week moet ik weer terugkomen. Nu ga ik eerst maar even wat eten.
Klinkt heel stom, maar je kunt je evenwichtsorgaan wel triggeren om weer goed te gaan werken. 't Zijn alleen hele vervelende oefeningen. Ik heb ze vorig jaar ook moeten doen.
Op je bed gaan zitten en heel hard met je hoofd van links naar rechts en andersom, met je ogen OPEN.
En je heel hard achterover laten vallen met je ogen OPEN.
Is heel eng, maar het prikkelt wel je evenwichtsorgaan om z'n werk goed te doen.
Vervelende uitslag, hoop dat het snel goed komt voor je.
joyce2 schreef:jeetje wat vervelend allemaal! We zijn net een stel Ikea bouwpakketjesAlsof alleen migraine niet vervelend genoeg is!
rocymax schreef:Laurabram schreef:
Klinkt heel stom, maar je kunt je evenwichtsorgaan wel triggeren om weer goed te gaan werken. 't Zijn alleen hele vervelende oefeningen. Ik heb ze vorig jaar ook moeten doen.
Op je bed gaan zitten en heel hard met je hoofd van links naar rechts en andersom, met je ogen OPEN.
En je heel hard achterover laten vallen met je ogen OPEN.
Is heel eng, maar het prikkelt wel je evenwichtsorgaan om z'n werk goed te doen.
Vervelende uitslag, hoop dat het snel goed komt voor je.
Oei, klinkt heel eng, maar ik ga het wel uit proberen, dankje voor de tip
EngeltjeS schreef:Goeie morgen dames(toch?)
Ik ben gister naar de dokter geweest (alweer...)
Even mijn bloeddruk laten meten en pols-slag. En ik ben zo gezond als een vis. De assistente vermoed dat het met mijn ogen te maken heeft, en raadde mij aan om naar een optichien te gaan (brillen-persoon). En laat ik dat nou echt niet willen, een bril...
Zal morgen een afspraak makenwant gister was echt een beroerde dag...