Meer mensen met burn out/overspannen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charlie_P

Re: Meer mensen met burn out/overspannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 15:08

Hallo allemaal. Wat gaat het hier ineens weer hard zeg! Heb net even bijgelezen, maar ik ben de helft alweer kwijt. Ik heb vannacht echt wel goed geslapen,ik ben nu alleen zo duf al de hele dag en dat schiet ook niet op (tis ook nooit goed nee haha).
@ Darkchrystal, ik heb zelf ook in de jeugdzorg gewerkt en dat ging ook helemaal niet meer. Ben aan een andere baan begonnen en dat ging in eerste instantie wel goed, maar na zo'n 8 maanden ging het ook daar fout, omdat ik toch weer met dingen werd geconfronteerd en omdat ik toch weer te veel maar doorging en signalen negeerde. En zit nu dus alweer een tijd thuis. Ik meen me te herinneren uit een eerder topic (maar kan het mis hebben hoor) dat je bij mij uit de buurt komt? Werk je ook daar in de buurt? (mag ook via pb of helemaal niet hoor als je het daar niet over wilt hebben)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:03

Wel fijn sifra dat je goed geslapen hebt. Ik heb het door de medicijnen dat ik goed slaap, maar overdag dus ook duffer ben. Het is kiezen of delen zeggen ze he, of zoals jij zegt, het is ook nooit goed ;)

Hoe lang zit jij ook al weer thuis nu sifra?
Ik denk dat als je tegen een burnout aan zit te hikken, het er vroeg of laat toch een keer uit komt. Het is wel balen als je denkt dat je weer op de goede weg bent wanneer je van werk gewisseld bent en dan alsnog thuis komt te zitten...

Edit: Ik zit straks al anderhalf jaar thuis ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:55

hoi meiden!
sifra heb je een pb gestuurd.
we hebben met stal een buitenrit gemaakt,ik mocht op de pony van stalgenootje(mijn knol staat te koop).
super!

nu thuis en de ellende begint weer.bah...
ik kan gewoon niet meer tegen de negativiteit en de agressie op mijn werk.that's it...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:00

Hee laydy's!

Hier weer een mega, mega dip, terugval... Ik trek het niet meer.. Mijn relatie, mijn werk, en mijn hobby. Ik weet het niet meer..

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:20

@ Darkcrystal: Wel fijn dat je bij de paarden nog wel kan ontspannen. Hoe vervelend ook, het is logisch dat je als je thuis komt weer in de dip komt. Erg vervelend, maar dan wordt je gewoon weer met alles geconfronteerd...

@ Angela_: Zo te horen heb je inderdaad een terugval. Irritant he, je twijfelt dan aan alles en iedereen en hebt nergens meer plezier aan. Sterkte in ieder geval! Ik ben zelf sinds vrijdag weer een beetje uit mijn terugval aan het komen.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:22

Hoi Angela, wat rot voor je. Heb je teveel hooi op je vork genomen?

PW, ik zit nu sinds half november thuis. Ben mn baan dus kwijt inmiddels, maar ik zit wel nog steeds in de ziektewet.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:25

Oja, helemaal vergeten te vertellen, ik ga zo naar de bioscoop. Dat is echt lang geleden, omdat ik dat gewoon niet durfde en niet trok. Maar ik ga vanavond een poging wagen. Over een kwartiertje gaan we weg!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:32

Goed he! Ik hoop dat het een positieve ervaring wordt!!
Mijn vriend wil ook graag naar de bioscoop, maar ik stel het steeds nog uit. Weet eigenlijk niet waarom. Gisteren wel samen uiteten geweest. Was ook weer een hele overwinning :j

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 17:38

Wat goed PW! Uit eten gaan is 1 van de volgende punten op mn lijstje. Maar we gaan!

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 18:07

Sifra veel plezier, ben zelf vorige week geweest was wel spannend maar het is goed gegaan. Nooit gedacht dat we hier ooit overna zouden hoeven denken. Hoop dat het voor jou ook een goede ervaring wordt.

Zo het is weer druk geweest vandaag. Wij zijn gaan shoppen voor moederdagcadeau's en net terug thuis, was een drukke dag maar wel leuk natuurlijk, lekker met mn mannetje opstap. Voel me verder gelukkig ook weer goed. Zal eens even bij gaan lezen en reageren op iedereen

BarbaLala, dat is ook vervelend want we moeten ze hoe dan ook een half jaar missen. Mijn vriend zit inderdaad in dienst dus er zit bij ons ook nog een andere risico waar ik maar niet teveel aan probeer te denken. Hoop wel dezelfde weer terug te krijgen. Maar voor hem is het een mooie ervaring, net als voor jou vriend. Komt hij tussentijds nog naar huis en is er veel mogelijk tot contact? Hoe voel je je nu verder?

Billyboy, hoe was de verjaardag, is het meegevallen? Voel je je verder wel goed?

PW, hoe is jou dag gegaan? Weer zo goed als voorgaande dagen, hoop het voor je! Uiteten gaan is voor mij gelukkig geen drempel meer :Y)

Darkchrystal, leuk zo'n buitenrit daar heb ik ook weer weleens zin in alleen is het met mijn paardje nog niet mogelijk maar dat komt vast ook wel weer. Waarom kon je niet op het paard wat te koop staat? Was misschien nog wel leuk geweest of juist niet.

Angela, wat vervelend :(:) . Ging het al lange tijd goed? We zijn er voor je en sterkte want het is niet fijn om terug te vallen.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 18:18

Mooi dat je een lekker dagje hebt gehad. Fijn om zo nog even een dagje met z'n tweetjes weg te zijn. Dat had ik gisteren (met het verschil dat ik mijn vriend straks niet hoef te missen).

Vandaag een rustig dagje gehad. Eerst tot half één op mijn bed gelegen en vanmiddag voor het eerst sinds tijden weer gelezen.
(Ben een boek over mindfulness aan het lezen) Het was nog wel lastig om geconcentreerd te lezen.

Vanavond nog even bij vrienden op bezoek. Daar zie ik wel een beetje tegen op, gewoon omdat ik niet zoveel te vertellen heb en bang ben dat ze me ongezellig vinden.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 18:45

Lekker zo'n relax dagje, denk dat ik die morgen weer heb. De rest van de week is best druk dus ik zal weer op moeten letten. Vanavond valt misschien best mee? Het voordeel van bij een ander langsgaan is dat je zelf kan bepalen wanneer je weggaat en als ze je niet gezellig hadden gevonden dan was je vast ook niet uitgenodigd. Als het je echte vrienden zijn dan begrijpen ze je wel.

Waarom is dit geen HK-topic? Weet iemand dit, vroeg het me zomaar af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 19:10

Sorry, voor mijn egopost weer.

Het ging eigenlijk al een half jaar goed. En nu, ik trek het werken niet meer. Boek geen succes, ik werk er nu 6 weken en ik heb nog geen starter. (ik werk in de uitzendbranche) Het huishouden is een ramp, heb ik helemaal geen puf voor..

Bij de paarden twijfel ik alleen maar aan mezelf.. Bah bah..

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 21:50

Hallo !

CIV derest van die verjaardag is al geweeest dus het was lekker rusrig gelukkig ;) alleen wat minder leuk voor mijn oma

hoe gaat het nu met je voel je je alweer beter ?

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 21:52

Angela : :(:) sterkte het is zo vervelend als je zo'n terug val hebt en vooral met werken , sterkte !

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:01

Billyboy, ik voel me wel redelijk goed, vandaag was weer een goede dag en jij?

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:05

CIV> geen idee waarom dit geen HK topic is (volgens mij vroeg je dat ook al eerder ;) ) Wat is er eigenlijk anders aan een HK topic?

Ben net terug van de bios. Zie dat er alweer een hoop gepost is, ga morgen even bijlezen. Het ging opzich wel redelijk, ik zat alleen zo vol spanning en ik kon dat niet kwijtraken. Dan zit je dus niet bepaald lekker. Maar ik kon wel blijven zitten en dat is al heel wat. De film (Knowing) was erg leuk, wel een aanrader! Nou ik ga mn bed opzoeken, tot morgen!

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:06

ik kom net terug uit DenHelder en heb vanochtend gereden
morgen weer werken :\ en moet examen leren komt niet echt niet in me hoofd zoveel leren BAH !

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:07

sifra01 schreef:
CIV> geen idee waarom dit geen HK topic is (volgens mij vroeg je dat ook al eerder ;) ) Wat is er eigenlijk anders aan een HK topic?

gwn de huiskamer dan mag je over alles praten ;)

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:08

Aha, nou misschien kunnen we dat er wel van maken toch? Is wel leuk denk ik..

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:10

jaa dat zou best kunnen alleen dan wel een beetje leuke opening toch ? ik weet niet of er iemand een beetje kan bewerken ?
ik wel ene beetje maar niet echt mooi ;) ..

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:11

Hahaha nou ik niet, ben al blij dat ik snap hoe ik moet reageren hier

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:12

haha :=

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:14

Nou ik ga slapen, wie weet voelt iemand zich geroepen. Welterusten allemaal.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 22:18

trusten sifra !