Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelivrin schreef:Had je met 4 maand niet een dikke(re) buik?
Lijkt mij dat je zoiets echt wel moet merken.
Faelivrin schreef:Had je met 4 maand niet een dikke(re) buik?
Lijkt mij dat je zoiets echt wel moet merken.
Faelivrin schreef:Okee. En wat verstaa je onder 'wat' aankomen?Want bij 4 maand heb je echt al een gigantische buik, tenminste, mijn moeder wel.
Serendipity1 schreef:Ff vraagje, kan je ook zonder problemen halverwege de strip een stopweek inlassen? Ja toch? En na die strip weer een stopweek? Als je maar 7 dagen achter elkaar goed bijhoudt?
Joyce1988 schreef:ik weet trouwens niet of het implanon is, maar het is iets dat je bij je schouder krijgt ofzo...
Paardennamen schreef:Denk dat je nu nog wel kan stoppen. Waarom wil je eigenlijk stoppen?
Armaris schreef:Paardennamen schreef:Denk dat je nu nog wel kan stoppen. Waarom wil je eigenlijk stoppen?
Omdat het nu toch niet nodig is dat ik het nog neem,vergeet niet dat het hormonen zijn
Flower schreef:OPROEP AAN ALLE MIRENA SPIRAALGEBRUIKSTERS
Kan het zo zijn dat je menstruatie uitgesteld wordt door
dit spiraal ?????
Flower schreef:OPROEP AAN ALLE MIRENA SPIRAALGEBRUIKSTERS
dit spiraal ?????
Barco schreef:Flower schreef:OPROEP AAN ALLE MIRENA SPIRAALGEBRUIKSTERS
dit spiraal ?????
je kan idd stoppen met menstrueren.
Later dan normaal ongesteld worden kan niet. Je behoudt je eigen cyclus.
sweetheart schreef:Ja maar als ie net gezet is, is je lichaam nog van slag, dus dan kan het best zijn dat het wat uitgesteld wordt. Denk maar aan stress ofzo, dat kan je menstruatie ook uitgesteld worden (ongeacht of je mirena hebt of niet). Vandaar ook dat ik vroeg wanneer de mirena gezet was.