Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muizje schreef:Verdoven vind ik beetje slap eigenlijk.
Wie mooi wil zijn moet pijn leiden
MissDonna schreef:gadver damme.. die site van die "onderhuidse piercings.. Je ziet gewoon bij dat ene meisje der hele tong afbloeden.. Omdat hij is door geknipt.. Zo ranzig.. Moest er een beetje van kokhalzen :|
Citaat:
Welke mensen hebben een verhoogde kans op complicaties?
Mensen die lijden aan bepaalde afwijkingen of ziekten lopen meer kans op complicaties dan anderen. Dat geldt bijvoorbeeld voor:
Suikerziekte (Diabetes)
Mensen die lijden aan suikerziekte hebben vaak te maken met slecht doorbloede kleine bloedvaatjes. Slecht doorbloed weefsel heeft een grotere neiging om geïnfecteerd te raken en geneest minder snel.
Bloederziekte (Haemofilie)
Mensen die lijden aan haemofilie missen een stof in hun bloed die ervoor zorgt dat het bloed goed stolt. Daardoor kunnen sneller en ernstiger bloedingen ontstaan dan bij gezonde mensen.
Afweerstoornis (Immuunstoornis, zoals bij AIDS, bij behandeling met chemotherapie e.d.)
Mensen met een stoornis in het afweersysteem in hun lichaam krijgen sneller een infectie dan gezonde mensen. Het gezonde lichaam is vaak goed instaat om binnendringende micro-organismen te doden. Mensen met een afweerstoornis kunnen dat in veel mindere mate.
kimdepim schreef:Ik haal mn navelpiercing er ook wel eens uit.. meestal onder het douchen.. Ik heb echt helemaal geen last ervan.. de eerste week volede ik het af en toe een beetje.. maar verder helemaal niet.. dus onder de douche enzo haal ik hem er wel eens uit
maartjuh schreef:kimdepim schreef:Ik haal mn navelpiercing er ook wel eens uit.. meestal onder het douchen.. Ik heb echt helemaal geen last ervan.. de eerste week volede ik het af en toe een beetje.. maar verder helemaal niet.. dus onder de douche enzo haal ik hem er wel eens uit
Okej, dan haal ik hem gewoon eruit. Dan maak ik hem schoon, smeer wat calendulan, en doe hem er weer in