Gaaf, die ree. En die zonsondergang is ook prachtig.
Gaucho, heb je je opgegeven voor de run of de hike?
Ik heb vannorgen samen met Mandy een klompenpad (12km) gelopen. Was leuk! Het 1e stuk van de route was wat minder, veel langs de weg, maar daarna was het echt genieten.
Mandyy
Geplaatst: 10-08-24 14:39
Gaucho fijne vakantie! Prachtige lucht op je foto!
Lizard blijft leuk hè een hangbrug? Oeh en dat pad met tunnels! Mooi mooi mooi allemaal! Jammer dat je vakantie er bijna op zit. Gaat zo snel hè? Dat is een van de weinige nadelen van vakantie.
Faringo leuk die wandelingen zo verspreid over je dag en ook leuke foto’s ervan.
Bootsiebob wat veel dieren!
Boedjang au! Beterschap!
Susan tof die reebok!
Goof leuke foto’s heb je gemaakt vanochtend. Was gezellig!
gaucho
Geplaatst: 10-08-24 14:42
Mooi en gezellig dames! Wat voor hertjes hebben jullie op de foto?
Ik heb er ook naar gekeken toen ik het bij Gaucho zag, maar is nog wel een stukje rijden. Ik heb de avond ervoor een verjaardag en een paar dagen later gaan we op vakantie dus is niet ideaal.
Als er nog een keer zoiets is lijkt me dat wel heel leuk
Athelas
Geplaatst: 10-08-24 17:23
Gezellig met z'n tweeën! Ziet er mooi uit.
Vandaag ook lekker gewandeld. De heide is zo mooi nu
Ook ik dacht even dat jullie in het buitenland hadden gelopen Mandyy en Goof. Wat een gave plaatjes! De hertjes staan er ook supermooi op. Gezellig samen gewandeld
SusanH die reebok!! Da’s leuk, als ze gewoon hun ding blijven doen in plaats van wegspringen! Leuk ook een foto van jou
Heb je vandaag nog bij Ulm gewandeld lizard? Oh ik zie een nieuwe post van jou, zo even kijken Edit: mooi die tuinen en inderdaad uitbundig!
Wij zijn vanochtend verhuisd naar ons nieuwe appartement, dat is echt mega leuk, met mooi uitzicht vanaf het balkon en we krijgen een extraatje, namelijk ontbijt erbij Ik ben echt een grote ontbijter dus ben hier heel blij mee haha
Vandaag heb ik het wat rustiger aan gedaan, we gingen de Grieskogel op (2911 m) maar dit is een zwarte route en T3 terrein, dus ben met de hond op een gegeven moment blijven wachten en niet naar de top geweest, het was ontzettend geëxposeerd en rotsig.