Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mriek1990

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 10:48

Melanie, dank je :) Ben er ook heel blij mee.

Gnome, wat grappig dat je man deze nog steeds heeft. :D Goeie kast dus als 'ie al 10 jaar mee gaat ;) Jullie gaan 'm ook gebruiken als commode?

Freekieee ooh jeetje wat een puinhoop nu. Maar je moet maar denken, het kan vanaf nu alleen maar mooier en beter worden.
Haha de teckel lekker aan het slapen in de zon, heerlijk.
Kun je het al voor je zien hoe alles eruit gaat zien?

QueenE dank je wel. :) Hoe gaat het met jou? Voel je je iets beter?

[***], wat een toffe tas! Ik moet er ook nog steeds eentje hebben.
Vervelend al die ongemakken. :( Kan me voorstellen dat dat je humeur niet echt goed doet!
Vannacht iets beter geslapen?

Cabelona, bedankt voor je tips! Altijd fijn om ervaringen te lezen. :)

Ted heeft vannacht besloten om onder mijn rechterribben te gaan liggen, denk met z'n billen. Als ik nu buk drukt 'ie die hele kant omhoog. _O- Ik heb 'm al een paar keer weer naar het midden geprobeerd te duwen, maar hij plopt er toch iedere keer weer onder haha. Hopelijk blijft het bij duwen en begint 'ie niet in mijn ribben te trappen. (Ook al verhalen over gehoord)

Voor de al mama's onder ons, hebben jullie tips qua voedings BH's? Heb al beetje gezocht op internet, maar zijn er wederom zoveel...

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-23 12:42

mriek1990 schreef:
Melanie, dank je :) Ben er ook heel blij mee.

Gnome, wat grappig dat je man deze nog steeds heeft. :D Goeie kast dus als 'ie al 10 jaar mee gaat ;) Jullie gaan 'm ook gebruiken als commode?

Freekieee ooh jeetje wat een puinhoop nu. Maar je moet maar denken, het kan vanaf nu alleen maar mooier en beter worden.
Haha de teckel lekker aan het slapen in de zon, heerlijk.
Kun je het al voor je zien hoe alles eruit gaat zien?

QueenE dank je wel. :) Hoe gaat het met jou? Voel je je iets beter?

[***], wat een toffe tas! Ik moet er ook nog steeds eentje hebben.
Vervelend al die ongemakken. :( Kan me voorstellen dat dat je humeur niet echt goed doet!
Vannacht iets beter geslapen?

Cabelona, bedankt voor je tips! Altijd fijn om ervaringen te lezen. :)

Ted heeft vannacht besloten om onder mijn rechterribben te gaan liggen, denk met z'n billen. Als ik nu buk drukt 'ie die hele kant omhoog. _O- Ik heb 'm al een paar keer weer naar het midden geprobeerd te duwen, maar hij plopt er toch iedere keer weer onder haha. Hopelijk blijft het bij duwen en begint 'ie niet in mijn ribben te trappen. (Ook al verhalen over gehoord)

Voor de al mama's onder ons, hebben jullie tips qua voedings BH's? Heb al beetje gezocht op internet, maar zijn er wederom zoveel...

Yes! Bij ons staat ie er nu zo bij.

Afbeelding

Hier net de kinderstoelen weer in elkaar gezet. Kunnen we weer jaren tegenaan.

Ben ook begonnen met 2x daags wat olie op m'n buik te smeren. Geen idee of het helpt maar hij groeit zo hard dat ik denk... Kan ook geen kwaad.

Voedingsbh ga ik even over meelezen. Ben nog steeds niet uit over hoe en wat ik nou wil met borstvoeding. Bluh.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 13:00

Ja wel wat beter met mij hoor! Ik heb al 1 voedings bh gekocht van het merk wat ik altijd draag, was in de aanbieding en zit ook goed gelukkig. Wil denk ik gewoon even naar een winkel om wat te passen voor nog wat er bij

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 13:31

Gnome, olie smeren werkt bij mij wel kwa soepelheid! Vind het echt heerlijk als ik mijn buik heb ingesmeerd. Ben dan ook vroeg begonnen.

Mriek, oohh fijn zo onder je ribben :+ een vriendin vertelde dat zij bij haar jongste soms zijn voetje echt los moest duwen uit haar ribben vandaan :oo

Ik doe weinig met de verbouwing want kan niet zoveel. Maar toch vreet het zoveel energie |( zat net even op de bank en was gewoon in slaapgevallen.

Nu maar even lekker wentelteefjes maken voor manlief en mijzelf. Die is bezig met voorzet wanden neer te zetten. En ik doe af en toe even de kast schuren en dan maar weer zitten _O-

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-23 13:32

Freekieee schreef:
Gnome, olie smeren werkt bij mij wel kwa soepelheid! Vind het echt heerlijk als ik mijn buik heb ingesmeerd. Ben dan ook vroeg begonnen.

Mriek, oohh fijn zo onder je ribben :+ een vriendin vertelde dat zij bij haar jongste soms zijn voetje echt los moest duwen uit haar ribben vandaan :oo

Ik doe weinig met de verbouwing want kan niet zoveel. Maar toch vreet het zoveel energie |( zat net even op de bank en was gewoon in slaapgevallen.

Nu maar even lekker wentelteefjes maken voor manlief en mijzelf. Die is bezig met voorzet wanden neer te zetten. En ik doe af en toe even de kast schuren en dan maar weer zitten _O-

Wat een ellende dat je je zo voelt. Is het echt vermoeidheid of krijg je ook pijn?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 13:46

Wat voedingsbh betreft, ik heb nu 1 model van de hema met kant en 2 van die stretch dingen van de h&m maar hoewel ze goed lijken te zitten in de ochtend zitten ze in de avond toch wat krap om mijn torso.

Heb nu 2 Calvin klein bhs erbij en die lijken heerlijk. Dus hopen dat dat goed blijft gaan.

Ik heb overigens maatje 85A normaal dus dat is ook echt een rotmaat :=

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 20:47

Hier ook al aan de voedingsbh’s. Vooral omdat ik uit mijn gewone Bh's gegroeid was en niet allemaal nieuwe wilde die ik straks met borstvoeding niet meer makkelijk aan kan. Heb nu de carriwell, is flexibel in maten (meegroei), zonder beugel en naar keuze met, en zonder, pads.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 20:57

Gnome schreef:
Freekieee schreef:

Wat een ellende dat je je zo voelt. Is het echt vermoeidheid of krijg je ook pijn?

Helaas ook echt pijn :( kan ook niet langer rondje lopen dan 10 min met de hond.

Dus echt ff iets kleins doen en dan weer rust.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-23 21:24

Wat naar!! Vrees dat dat ook niet beter gaat worden naarmate je buik alleen maar zwaarder wordt.

Wij hebben vanmiddag 3 bigshoppers aan kleding gekregen van een kennis. Echt bizar wat er allemaal in zit. Alles echt zo goed als nieuw en zo schattig. En ik krijg ook nog van 3 kleine jongens van een collega... Geloof dat we het eerste jaar al voorzien zijn :') Kunnen wij mooi geld uitgeven aan van die schattige nikes enzo waar ze veel te snel weer uit gegroeid zijn.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 22:24

Nee klopt… hoort erbij. Weinig aan te doen volgens verloskundige.

Oh wat fijn! En leuk allemaal zeg!! Altijd handig. En indd kan je zelf van die Nikes kopen hahah

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 08:07

Wat naar Freekieee dat je nu al zoveel pijn hebt. Maar rustig aan doen dus!

Van mijn schoonzus had ik de tip om bij de H&M padded voedings-bh’s te kopen. Die vind zij heel fijn. Dus die ga ik binnenkort wel aanschaffen, want mijn normale bh’s passen eigenlijk niet zo goed meer.

Hier een weekend weg geweest met familie. Best een actief weekend, dus niet helemaal uitgerust. Ik heb wel de baby vaak gevoeld, werd er zelfs vanmorgen wakker van! Dat verbaast me wel, eerst voel je niks en nu kan ik het soms al zien bewegen.
Overmorgen de 20-weken echo, stiekem ook wel een beetje spannend!

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 11:45

Door Gnome hier ook al een bestelling pampers geplaatst bij de Kruidvat...hihi.

Op dit moment draag ik gewoon sportbh's, heel af en toe nog een normale, maar werk dat de sportbh's het fijnste zitten.

Leuk om te horen dat jullie de baby's zo goed voelen (sommige misschien wat te goed...hihi).
Ik voel nog niks (denk ik, heel af en toe denk ik: Zou dat dan...)
Volgende week maandag de 20 weken echo (ik ben dan bijna 19 weken zwanger).
Ik vind het ook echt spannend allemaal. Ook al was de NIPT en de 13 weken echo goed, toch weer spannend.

Zeker nu ik nog niks voel, denk ik iedere keer: Hoe weet je nu dat er nog een levende baby in je zit....
Meer mensen die daar een beetje onzeker over zijn?

Dan uiteindelijk bij de echo/verloskundige is hij super actief, maar toch zenuwen omdat ik nog niks voel.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 11:50

Sky_As schreef:

Op dit moment draag ik gewoon sportbh's, heel af en toe nog een normale, maar werk dat de sportbh's het fijnste zitten.

Leuk om te horen dat jullie de baby's zo goed voelen (sommige misschien wat te goed...hihi).
Ik vind het ook echt spannend allemaal. Ook al was de NIPT en de 13 weken echo goed, toch weer spannend.

Zeker nu ik nog niks voel, denk ik iedere keer: Hoe weet je nu dat er nog een levende baby in je zit....

Dan uiteindelijk bij de echo/verloskundige is hij super actief, maar toch zenuwen omdat ik nog niks voel.

Spannend de 20 weken echo, hoort er bij denk ik dat dat een beetje "eng" is .

Ik voel Nemo dagelijks meerdere keren en ze is soms best gemeen en toch is het moeilijk geloven dat er een baby in me zit. Hoe kan ik zwanger zijn? Dat is iets wat andere mensen doen, niet ik toch? :+

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 13:00

mriek1990 schreef:
Gnome, zoals anderen ook al zeiden is rond 30 weken normaal. :) Had ik toen ook. Maar snap dat je even dacht van, wanneer is de mijne? Wij konden wel al van te voren onze woonsituatie en wensen invullen in een digitaal dossier.
Het verschilt volgens mij heel erg. Mijn schoonmoeder doet intakes (in een ander gebied dan wij wonen) en daar zitten ze rond de 24-26 weken. Ik heb zelf mijn intake met ruim 31 weken.

Luierpraat. Op die uitzetlijst staat 50 luiers dus die hebben wij ook in huis (van Kruidvat eigen merk gewoon) en dan zien we wel of die fijn zijn en we die meer willen of dat we dan overstappen op een ander merk. Ik hoorde van een vriendin dat ze bij Rossmann (?) in Duitsland ook fijne luiers hebben. Die zijn goedkoper dan Pampers maar wel wat duurder dan Kruidvat eigen merk. Wij winkelen regelmatig in Duitsland dus is wel goed te doen om een keer in te slaan.

Gnome schreef:
Wat halen jullie allemaal in huis voor de baby? Shampoo, gel, zinkzalf... Heb echt geen idee wat er allemaal moet komen.
Echt alleen maar wat op die uitzetlijst van Consumentenbond staat. Ik heb wel twee fijne pomp flacons van Naïf maar die gebruik ik ook voor mezelf nu := Zwitsal komt er hier sowieso niet in, dus hopelijk weinig mensen die dat goedbedoelend cadeau gaan doen.

Freekieee schreef:
Hier zijn ze druk aan het slopen. Zelf kan ik helaas echt weinig :( dus ik zorg maar dat er genoeg eten en drinken is voor iedereen. Maar wat een bende en stof pfff. Niet normaal.
Hier is dat allemaal in de afgelopen jaren gedaan en ik ben echt maar wat blij dat we nu uit de zooi zijn. Succes en pak echt goed je rust (van koffie regelen etc rust je ook niet uit).

mriek1990 schreef:
Boob design. Draag ik nu in de zwangerschap en kan ook met voeden. De vorige keer had ik voedingsbh's die je als het ware open klapt, maar die binnenkant die dan overblijft vond ik als het dicht zit heel vervelend zitten. Ik had er zelfs twee met beugel maar dat is helemaal waardeloos. Ik had voor mijn zwangerschap 70D dus echt een lastige maat wel. Nu zit mijn buik ook soort van in de weg bij een bredere band dus blijft wat zoeken, maar deze wil ik in ieder geval niet uit rukken zodra ik thuis kom van m’n werk.

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 13:38

Jullie hebben nog flink wat te verbouwen Freekie. Maar op zich wel leuk om het vanaf dit op te bouwen, het knapt dan zo enorm op! Ons vorige huis zag er ook zo uit. Jammer dat je zo vermoeid bent.

Hopelijk blijft Ted een beetje lief voor je ribben Mrieke!

Wat voor olie smeer jij op je buik Gnome?

Leuk Gnome van je kennis :D Hier ook al meerdere vrienden/kennissen die dat hebben aangeboden.

Hier weer een leuke dag, een van onze katten heeft waarschijnlijk zijn poot gebroken := Als het 1 nette breuk is kunnen we een spalk proberen maar als het meerdere breuken zijn of een lelijke breuk wordt het amputeren. Hard duimen dat het 1 mooie breuk is := Vanmiddag krijg ik meer te horen.

Hier vandaag een iets betere dag qua beroerd zijn. Gisteren extreem veel hoofdpijn gehad nadat we zaterdagavond bij vrienden zijn geweest. De hoofdpijn begon aan het einde van de avond al, herkennen jullie dit? Te veel doen kan hoofdpijn opleveren?

Deze week komen hopelijk de samples van het behang binnen en als het was is kan ik die + de verf bestellen. Daarna de vloer leggen en dan kan ik meubels gaan bestellen :D Helemaal zin in! Zijn evt. kortingen van de negenmaandenbeurs ook voor niet bezoekers beschikbaar?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 13:52

Sky_As schreef:

Snap ik hoor, heb ik ook! (Al heb ik geen 13 weken echo en nipt gedaan) Die spanning hoort er denk ik ook een beetje bij. Hier heb ik de baby pas vorige week voor het eerst gevoeld (met 19 weken en 1 dag zwanger), dus ik snap ook heel goed je gevoel van: leeft ie nog wel? Hopelijk komt het voelen snel, dan stelt dat misschien ook wel weer gerust :)

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 13:55

mriek1990 schreef:

Voedingsbh's blijven lastig. Tijdens je zwangerschap groeien je borsten en je omvang. Na de bevalling groeien je borsten door, maar wordt je omvang weer wat kleiner. Ook zijn je borsten dan (vaak) nog niet zindelijk dus ook zoogkompressen erbij in. Na verloop van tijd worden je borsten weer wat zachter. Dus je hebt steeds weer een andere maat nodig zo'n beetje.

Ik heb van mijn vorige zwangerschap veel van die Triangel dingen gedragen:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1051979001.html
Dit idee alleen een stevigere stof.

Daarna overgestapt op een beugelloze variant van de h&m die ze nu niet meer hebben. Zat 's ochtends goed, maar ging in de loop van de dag knellen of juist super los zitten.

Toen mijn maat aardig stabiel was ben ik overgestapt op deze van noppies:
https://www.noppies.com/nl-nl/positiekl ... -p972.html
https://www.noppies.com/nl-nl/positiekl ... -p090.html

Toen ik klaar was met voeden een hele nieuwe garderobe qua bh's moeten aanschaffen. Mijn bh's van voor de zwangerschap paste ik niet meer.

Voor nu heb ik deze van de prenatal:
https://www.prenatal.nl/kleding-voor-ma ... md&start=1
Geeft voldoende ondersteuning, maar kan qua cup nog ruim voldoende meegroeien. Ook zit er een bandverbreder bij. Dus erg fijn tijdens de zwangerschap en erna. Charmant is hij niet :+

Als iemand nog goede wasbare/herbruikbare zoogkompressen weet?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 14:22

Ik hoop vanavond een bijleespost te maken weer.

Druk druk, veel gewerkt en veel reistijd.
Vandaag vrij maar moest om 9 uur bij de verloskundige zijn. Voor het eerst bij de nieuwe. Buik groeit erg omhoog, weinig in de breedte. Hartje geluisterd en ook prima. Over drie weken weer. Moet wel opnieuw bloedprikken want zh in Boxmeer neemt geen waardes van ander zh over. Dus krijg over drie weken de formulieren mee

Baby nog niet voelbaar voor mij.

Net op half uurtje rijden naar een nieuwe dierenarts geweest want alle honden van mij en mn zus moesten weer getiterd. Mijn reactieve herder door angst was weer onwijs lief echt keurig gedragen gelukkig. Gelijk maar een bultje laten nakijken wat groter werd maar onschuldig talgklier en anaalklieren laten legen. Nu even afwachten tot de uitslag. Of er vd vijf geënt moeten worden.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 15:44

Charlotte446 schreef:
Hier vandaag een iets betere dag qua beroerd zijn. Gisteren extreem veel hoofdpijn gehad nadat we zaterdagavond bij vrienden zijn geweest. De hoofdpijn begon aan het einde van de avond al, herkennen jullie dit? Te veel doen kan hoofdpijn opleveren?
Als ik een te drukke kantoor dat heb krijg ik wel hoofdpijn maar dat is vooral een drukkend gevoel. Extreme hoofdpijn kan ook op andere problemen duiden dus zou daar voorzichtig mee zijn / melden bij je verloskundige.

Cabelona schreef:
Als iemand nog goede wasbare/herbruikbare zoogkompressen weet?
Ik heb deze. Voldoen prima https://www.bol.com/nl/nl/p/borstcompre ... 019127933/ Had er wel een ook wegwerp naast.

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 17:35

Handig je tips over de beha’s Cabelona. Ik wist echt niet waar ik moest beginnen.

Het is heel drukkend de hoofdpijn Kiwipitje maar na een dag rustig aan doen is het gelukkig weer weg. Heb het nu 2x gehad, ik ben verder geen hoofdpijn persoon. Het zat nu bij het begin van mijn wenkbrauw. Met een vinger drukken gaf verlichting. Maar een hele dag met een duim om je wenkbrauw lopen is ook niet fantastisch :') Ik ga het zeker in de gaten houden :j

Poes is weer thuis. Het was ‘gelukkig’ 1 mooie breuk :D Nu moet ik terror buitenkat 3 a 4 weken binnen zien te houden. Hij is zo vlug met tussen deuren heen schieten, zelfs op 3 poten. Gelukkig komt hij altijd thuis voor het eten.

Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 21:00

Charlotte446 schreef:
Handig je tips over de beha’s Cabelona. Ik wist echt niet waar ik moest beginnen.

Het is heel drukkend de hoofdpijn Kiwipitje maar na een dag rustig aan doen is het gelukkig weer weg. Heb het nu 2x gehad, ik ben verder geen hoofdpijn persoon. Het zat nu bij het begin van mijn wenkbrauw. Met een vinger drukken gaf verlichting. Maar een hele dag met een duim om je wenkbrauw lopen is ook niet fantastisch :') Ik ga het zeker in de gaten houden :j
Fijn dat de breuk gunstig is.
Poes is weer thuis. Het was ‘gelukkig’ 1 mooie breuk :D Nu moet ik terror buitenkat 3 a 4 weken binnen zien te houden. Hij is zo vlug met tussen deuren heen schieten, zelfs op 3 poten. Gelukkig komt hij altijd thuis voor het eten.

[ [url=m/XsHH7B.jpg]Afbeelding[/url] ]

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 21:05

Bedankt allemaal voor alle tips voor de BH's :) Zal er morgen eens goed voor gaan zitten.

Gnome, de kast van jullie ziet er ook tof uit! Ik herkende 'm eerst niet haha. Lekker olie op je buik! Hopelijk helpt het. :)
Wat lief en handig die kleding! Scheelt toch weer een stuk haha. En oh ja die kleine schoentjes zijn zó leuk. Echt om verliefd op te worden.

QueenE, fijn dat het weer wat beter met je gaat.

Freekieee, wow dat lijkt me écht een rot gevoel een voet tussen je ribben! Zo ver is het gelukkig nog niet hier.
Wel echt heel rot dat je je zo naar voelt. :( Kan me voorstellen dat je er extra van baalt zo in de verbouwing. Beterschap in elk geval, hoop echt dat je je snel weer wat beter voelt.

Ballard, leuk een weekendje weg. Waar zijn jullie heen geweest? Snap wel dat je dan lekker gesloopt bent erna. ;)
20 weken echo is altijd even spannend, maar komt vast goed. Wel leuk om de kleine weer te zien!

Sky_as je gaat vast snel wat voelen en dat herken je echt meteen. ;)
Ik snap en herken de spanning wel. Het is toch iedere keer weer spannend om de kleine te zien en te horen hoe het gaat.
Maar heel eerlijk, ook nu ik Ted heel regelmatig voel blijft die onzekerheid toch. Vooral als ik 'm dan een tijdje niet gevoeld heb. Gelukkig dient 'ie zich vaak daarna wel weer aan.
Maar zwanger zijn is gewoon spannend denk ik! :D

Azmay, haha wat jij zegt inderdaad. Hoé kan er "ineens" iets in ons groeien? Maar toch is het echt zo. ;)

Kiwipitje, waarom komt er bij jullie geen Zwitsal in? :)

Charlotte, aah arme poezel! Hoe heeft 'ie dat voor elkaar gekregen? Gelukkig is het een nette breuk. Heeft hij uiteindelijk geen spalk gekregen? Succes met het binnenhouden in elk geval!
Vervelend van je hoofdpijn. Ik heb het eigenlijk alleen als ik te weinig gedronken heb, dus is vaak snel op te lossen. Maar denk dat drukte zeker kan zorgen voor hoofdpijn!
Leuk meubels bestellen! Al iets op het oog?

Marlis weer druk bezig dus. Fijn dat alles goed was bij de verloskundige. Ook een goed gevoel bij haar? :)
Wat gek dat een ziekenhuis geen waarden overneemt. Zoiets komt toch in je dossier o.i.d.?
Wat fijn dat je herder zo braaf was. :)

Hier is mijn laatste werkweek ingegaan voor mijn verlof. Vrijdag om 12:40 zit het er op. Echt hoé dan, waar blijft de tijd?
Gaan jullie morgen met valentijnsdag nog iets leuks doen?
Ik vind dat eigenlijk commerciele onzin haha! Maar zag nu wel iets leuks voorbij komen, we gaan romantisch dineren in Wildlands. In de grote kas. Inclusief boottocht in het donker. ;)
Daarna hebben we weer zwangerschapscursus dus drukke avond voor de boeg!
Ted blijft lekker schoppen en ligt geloof ik wel fijn onder mijn ribben. :D

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 21:47

mriek1990 schreef:
Kiwipitje, waarom komt er bij jullie geen Zwitsal in? :)
Vanwege de ingrediënten. Even de olie als voorbeeld gepakt.

Afbeelding
Afbeelding

Spoiler:
Ben heus geen heilige hoor. Probeer met steeds kleine stapjes wat producten voor minder schadelijke te vervangen. Heb voor mezelf nu bijvoorbeeld ‘natuurlijke’ gezichtsverzorging.

mriek1990 schreef:
Gaan jullie morgen met valentijnsdag nog iets leuks doen?
Ik vind dat eigenlijk commerciele onzin haha! Maar zag nu wel iets leuks voorbij komen, we gaan romantisch dineren in Wildlands. In de grote kas. Inclusief boottocht in het donker. ;)
Daarna hebben we weer zwangerschapscursus dus drukke avond voor de boeg!
Ted blijft lekker schoppen en ligt geloof ik wel fijn onder mijn ribben. :D
Ik moet naar het MUMC morgen -O- maar we willen samen even lunchen en ik heb bonbons gekocht voor m’n man <3 Ik ben de beroerdste niet dus help hem wel met opeten.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 21:55

Oh jeetje, dat wist ik niet. Is dit schadelijk voor het milieu of ook voor je kindje eventueel?
Vind het alleen maar goed dat je op dit soort dingen let. :)
Morgen controle bij het MUMC? Succes in elk geval.
Lunchen en bonbon's zijn klinken goed. ♡:D

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-23 22:01

Zwitsal vermijd ik ook, vind her heerlijk ruiken maar hoor dat het vrij vaak huidirritatie veroorzaakt en ik was zelf mijn haar ook met natuurlijkere shampoo dus zou wat apart zijn om zwaar geparfumeerde "rommel" voor zo'n kleintje te gaan gebruiken. :o