Spannende tijden wel. Ik wil voor je mee duimen maar weet niet of dat nu wel of niet gewenst is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Primavera schreef:Welkom dayanara. Zou je nu toch graag zwanger willen worden nu? En hoe staat je vriend er tegenover?
Spannende tijden wel. Ik wil voor je mee duimen maar weet niet of dat nu wel of niet gewenst is
annepaardoes schreef:Primavera schreef:Spannend! Wanneer wil je testen?
Maandag. Ik verwacht uiterlijk zondag toch we ongesteld te worden. Eerder testen doe ik eigenlijk niet meer. Vind elke negatieve test een domper. Dan word ik liever ongesteld
Primavera schreef:Heb je je nog kunnen beheersen?bijnaa maandag!
annepaardoes schreef:Primavera schreef:Heb je je nog kunnen beheersen?bijnaa maandag!
Haha ja nog wel. Nog steeds niet ongesteld met net wel de typische ongesteldheidskrampen. Maar niet heel heftig en ook maar heel even. We gaan het wel zien.Spoiler:
Al zal ik een positief-test-bericht nog niet meteen in het topic gooien vanwege meelezers. Dus de nieuwsgierige mensen kunnen bij geen bericht een PB doen.
Dayanara schreef:Zijn er hier ook mensen die flexibel werken en die ovulatietesten hebben gedaan of doen? Ik zou niet weten hoe ik dagelijks op vaste tijd moet testen namelijk..