Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bootsiebob schreef:Dide wat een mooie foto‘s. Heel professioneel. Die giraffe![]()
![]()
Gaucho heerlijk aan het strand. Jammer dat het gisteren dichttrok. Hier kwam het gisteren met bakken uit de hemel.
Noordje ik ben gewoon sprakeloos van jouw foto‘s.
Die grijze geven zo‘n stille sfeer en die met de zon zijn bijna surreëel zo mooi
Mandyy leuk gefotografeerd met die ganzen. En leuk om je eens te zien op een foto![]()
Goof lekker op pad geweest met de mini.
Ik zie bij jou bijna een gelijk aantal verbrande calorieën bij het wandelen en het hardlopen. Dat heb ik ook altijd volgens mijn horloge, maar toch voelt hardlopen achteraf als veel en veel zwaarder en vermoeiender dan wandelen. Maakt me verder niet zoveel uit, ik loop niet voor de calorieën, maar voor de frisse lucht en de mentale en fysieke gezondheid![]()
Mandyy lief dat je het vraagt, ik heb 1,5 dag een zere bovenarm en een heel klein beetje hoofdpijn en vermoeidheid. Dus mezelf even lekker verwend![]()
Bootsiebob schreef:Goof lekker op pad geweest met de mini.
Ik zie bij jou bijna een gelijk aantal verbrande calorieën bij het wandelen en het hardlopen. Dat heb ik ook altijd volgens mijn horloge, maar toch voelt hardlopen achteraf als veel en veel zwaarder en vermoeiender dan wandelen. Maakt me verder niet zoveel uit, ik loop niet voor de calorieën, maar voor de frisse lucht en de mentale en fysieke gezondheid