Ik heb een beetje sporadisch meegelezen en het topic doorgestruind maar ben niet helemaal op de hoogte van hoe het met iedereen gaat. Maar komt vanzelf weer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
al heb ik daar dan weer niks aan zolang je geen verzekering hebt afgesloten bij je fiets..

De rest van de dag is beetje luieren in huis en nog paar kleine klusjes in het huishouden. Helemaal prima.
Ik denk er inderdaad over om een keer een personal training te boeken om een schema samen te laten stellen en uit te zoeken waar mijn beginpunt ligt; ik doe nu maar wat. Dankjewel voor de Megsquats tip, ik ga eens zoeken!
daarna wil ik weer wat hoger gaan zitten om spiermassa te gaan creëren, maar momenteel zit ik net niet lekker genoeg in m’n vel om daar op te focussen.
Zo fijn dat de weegschaal precies aangeeft wat je verwachtte!
Wel weer een goede motivatie. Heerlijk lijstje!
) om uit te proberen
.
. Wat bestel jij er meestal?
het was inderdaad niet zo'n lekker weer en ik was ook best moe.
. Whey crispy ga ik de volgende keer ook eens proberen! 

.

Vandaag staat BodyPump op het programma met daarvoor 25 minuten hardlopen en wat buikspieren.

Maar geen probleem hoor, ik heb een prima lesje gehad en had vandaag lekker spierpijn. Vanmorgen 25 minuten cardio, een lesje BodyPump en nog wat losse apparaten gedaan. Morgen schouder/borst/armen/buik en cardio. (:
)
toch maar niet naar terras dus.

!
moet ook wel eens een dagje kunnen. Wel heel de ochtend op stal bezig geweest bij de paarden van mijn vriendin en in de middag een fotoshoot gehad met paard en jurk (heb een foto bovenaan in mijn profiel staan voor degene die het leuk vinden om te zien).

En oehhh chocolade fondue 

Ik heb havermout ook ontdekt (vond het vroeger niet lekker, maar gooi er nu dingen doorheen waardoor ik het top vind) en jouw combi's lijken me heerlijk
Ik maak het nu een avond van tevoren en doe er wat chaizaad doorheen, dan krijg je zo'n pudding achtige vibe. Heb je trouwens een foto van je shape? Heb het idee dat je enorm in vorm bent
Geen idee of je erop zit te wachten dat te delen hoor, maar kan het altijd vragen.