Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoT schreef:Ziet er naar mijn idee goed uit Rina, maar ik weet niet of je normaal gezien meer krul gewend bent?
JoT schreef:Momenteel gebruik ik de Yari Green curl activator en die werkt op zich wel, maar het maakt mijn haar ook snel vet.
Maris schreef:Gekke vraag voor hier misschien, maar hier zitten de krul experts dus ....
Ik heb steill haar. Alleen als het nat is heb ik dus echt golfjes in mijn haar en ook droog wil ik onderaan nog wel eens een slag hebben.
Dus misschien toch niet zo steil haar als ik dacht ?? En hoe kom ik daar nu eens achter ?
Maris schreef:Maar 1 keer per week mijn haren wassen gaat niet lukken, dan is het echt vet.
Urbanus schreef:Of gewoon naar een krullenkapper gaan. Is denk ik de kortste route.
rina schreef:Urbanus schreef:Of gewoon naar een krullenkapper gaan. Is denk ik de kortste route.
Een goede krullenkapper vinden die dan ook nog eens verschillende merken gebruikt/adviseert is imo onmogelijk te vinden. Elke krullenkapper die ik tot nu toe gevonden heb, heeft toch zijn eigen merk en proberen die te slijten aan al hun klanten. Plus een goede krullenkapper vinden is al lastig genoeg. Ook hier weer elke kop met krullen is anders, en wat voor de ene werkt hoeft voor de ander niets te doen.
Maris schreef:Rina is was al jaren met shampooblokken of haarzeep. Dus zonder allerlei toevoegingen als parabenen, SLS en siliconen. Maar nog steeds moet ik mijn haren echt wel 2 a 3 maal per week wassen.
Maar dank je voor de tip hoor.
Weet iemand of die shampooblokken ook cg proof zijn ?
Urbanus schreef:rina schreef:
Een goede krullenkapper vinden die dan ook nog eens verschillende merken gebruikt/adviseert is imo onmogelijk te vinden. Elke krullenkapper die ik tot nu toe gevonden heb, heeft toch zijn eigen merk en proberen die te slijten aan al hun klanten. Plus een goede krullenkapper vinden is al lastig genoeg. Ook hier weer elke kop met krullen is anders, en wat voor de ene werkt hoeft voor de ander niets te doen.
Maar een kapper heeft gewoon kennis van de structuur van haar. Online circuleert een lijst van goede krullenkappers.
Lijkt me 100 keer makkelijker dan overal proefjes bestellen.