Fijn dat de 24 uurs hulp er is. Geeft misschien ook wat rust, en een altijd luisterd oor.. Tevens wat adviezen en tips misschien?
Al zal het ook confronterend zijn, afscheid nemen komt dichterbij.. En dat lijkt me heel eng, en onwerkelijk Sterkte de komende periode. Hopelijk mag alles verder rustig verlopen.
Ik vind het zo eng, dat het gewoon zo maar iedereen kan overkomen.. Zelfs mensen die nog in de bloei van hun leven zitten.. Het is zo oneerlijk..
Wat zeg je tegen iemand die stervende is? Wat zeg je tegen iemand die moet toekijken hoe haar grote liefde de strijd aan het verliezen is? Wat zeg je tegen iemand die haar kind zo graag wil beschermen tegen het verdriet wat er is en nog komen gaat? Ik weet het niet... ik zou je alleen maar even heel stevig vast willen houden denk ik...
Heel veel Sterkte, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Vind het zo oneerlijk dat hij zo hard achteruit gaat
Anoniem
Geplaatst: 16-03-19 02:35
Wat een pittige updates, sterkte. Ook ik weet niet wat ik moet zeggen, maar vind het bericht van benangelique passend.
Logisch dat je (soms) bang bent. Daar is niet vreemds aan, ik zou willen dat ik een stukje van die angst weg kan nemen.
Angeliquee18
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-19 03:16
Mijn lieffie is in slaap gebracht, hij bleef onrustig en in de war. Nu maar afwachten hoe de nacht verloopt.. Ik ga proberen wat te slapen, M'n schatje, dit is zo oneerlijk