Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bruintje123

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 17:52

Ja inderdaad flink nep bericht.
Maat wel balen van het niet werken er van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 18:05

Er staat toch niet in de tekst dat ie m tijdens de geboorte beet had? Enkel dat ie met de placenta mee naar buiten kwam. Maar zo voor de foto is het smakelijker zo dan een hoop placenta met dat ding er tussen :+

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 18:10

De titel zegt dat wel: "Baby geboren met spiraaltje in de hand"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 18:13

Aah ja..

Volgens mij kan je die site gelijk stellen aan telegraaf. Alles voor wat sensatie :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 18:26

idinn schreef:
Aah ja..

Volgens mij kan je die site gelijk stellen aan telegraaf. Alles voor wat sensatie :+

Nou nee, ouders van nu is een hele fijne site met allerlei informatie over baby's en zwangerschap, geen nieuwssite. Ik denk dat ze het artikel verkeerd hebben overgenomen van the daily mail ofzo.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 19:22

Dit topic is soms echt hilarisch om bij te lezen :')

Hier ook een fanatieke NEE-zegger tegen kinderen. Ik hoef ze niet. Wil ze niet. Gaan er niet komen. Kan er niets mee, zie mezelf niet als moeder en ik vind mijn eigen leven veel te leuk om dat op te geven voor een kind. Enige waardoor ik soms denk 'Zou ik toch niet...' zijn mijn ouders. Die zouden het zo vreselijk leuk doen als opa en oma. Maar hell, ík zit er 24/7 mee opgescheept. Tel daarbij op dat in onze familie gewoon geen leuke genen zijn. Geen gezin binnen de familie waarin geen kinderen zitten die een (flinke) tik van de molen hebben gehad. Daarmee doe je jezelf als ouders echt geen lol, maar om bewust een kind op de wereld te zitten waarvan je weet dat de kans héél groot is dat er geestelijk iets niet mee in orde is... :n

Kinderen doen me ook niets. Sommige vind ik wel grappig, tot ze gaan huilen/snottebellen/kotsen/poepen/gillen/jengelen/etc. Brrrr. Ik wil ze ook niet vasthouden. Wordt echt niemand blij van. Maar toen ik laatst bij mijn collega babykonijntjes zag.... <3 <3 <3 Ze hebben me met twee man sterk weg moeten sleuren bij het hok én een babykonijntje uit mijn tas moeten vissen :') Die neiging heb ik echt niet bij een mensenbaby :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 20:27

Berdien schreef:

*knip*

Kinderen doen me ook niets. Sommige vind ik wel grappig, tot ze gaan huilen/snottebellen/kotsen/poepen/gillen/jengelen/etc. Brrrr. Ik wil ze ook niet vasthouden. Wordt echt niemand blij van. Maar toen ik laatst bij mijn collega babykonijntjes zag.... <3 <3 <3 Ze hebben me met twee man sterk weg moeten sleuren bij het hok én een babykonijntje uit mijn tas moeten vissen :') Die neiging heb ik echt niet bij een mensenbaby :+

:') _O- Zie dat je in de buurt woont, als je er nog meer wilt aaien heb ik hier 6 baby dwergkonijntjes zitten... ze zijn te koop O:)

Ik wordt ook niet warm of koud van baby's, volgens mij mis ik dat instinct ofzo. Dieren daarintegen, puppy's, kittens, veulens <3

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 20:36

Especial schreef:
Berdien schreef:

*knip*

:') _O- Zie dat je in de buurt woont, als je er nog meer wilt aaien heb ik hier 6 baby dwergkonijntjes zitten... ze zijn te koop O:)

Ik wordt ook niet warm of koud van baby's, volgens mij mis ik dat instinct ofzo. Dieren daarintegen, puppy's, kittens, veulens <3

Heel herkenbaar inderdaad. Babydiertjes zijn ontzettend schattig (ik word altijd heel erg hebberig van kittens <3 ), maar ook volwassen dieren zijn erg leuk. Kinderen gewoon niet...

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 20:56

Wat jij hebt met kittens heb ik met <3 Puppy's <3
Daar ga ik altijd van die rare ahw geluiden van maken O:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 20:59

Oh ja, kittens :+: Die krijgt collega eind mei. Drie keer raden wie er met een miauwende tas naar huis vertrekt :')

Overigens hier ook vaak de 'komt nog wel als je een keer een lange relatie hebt.' Want schijnbaar kun je tot die tijd niet fatsoenlijk nadenken. En heb je een partner nodig om dat soort beslissingen te (laten?) maken. Helemaal nu de 30 nadert vinden mensen ineens dat het maar moet gebeuren. Ik kan nog eens niet eens de kat opvoeden, wat moet ik met een kind?!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 21:01

Krijgt je collega kittens? :+

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 21:06

Owwww alles behalve baby spinnen, vind ik alle baby beestjes leuk :D
Kuikentjes, puppy's, kittens, owwwwwww zo lief!
Ik blijf met elk pas geboren wezen het vooral bijzonder vinden dat alles op de juiste plek zit.
Maar met baby's houdt het daar wel ongeveer op.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 21:10

Qimm schreef:
Krijgt je collega kittens? :+

Ja die is ook niet zo van de kinderen. Dus die slaat de evolutietheorie over en begint gewoon zelf aan kittens :j :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 21:12

Het is dat ik allergisch ben voor katten...

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 21:13

Ik heb ook altijd geroepen als een mens net zo makkelijk een kind er uit perst als een paard een veulen, dan durf ik het wel aan... Maar dat urenlange gemartel zie ik echt niet zitten.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 21:17

Naja. Wat is nou een paar uur op een mensen leven. Die 18 jaar die je daarna ongeveer fulltime verantwoordelijk bent... Dat vind ik bezwaarlijker

Johnnydepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 21:50

Ibbel schreef:
Ik heb ook altijd geroepen als een mens net zo makkelijk een kind er uit perst als een paard een veulen, dan durf ik het wel aan... Maar dat urenlange gemartel zie ik echt niet zitten.

Dat is wel zo verschillend per persoon! Bij de eerste was het 3 uur vanaf dat ik dacht ohh volgens mijzijn we begonnen tot verdomd we hebben een baby en bij de tweede 30 min.. ik doe liever een bevalling dan dat ik mijn enkels nog eens breek. Toen heb ik 3 nachten liggen huilen van de pijn.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 22:34

Kan iemand me uitleggen wat het ding is van een zeker verfmerk dat superlak aanbiedt die je gewoon schoon kan maken als je kind erop gekliederd heeft, of ketchup erop heeft gesmeerd? Die reclames gaan dan ook zo van, o neeee Thomas heeft op de muur getekend! Met ketchup! En dan de meneer van het verfmerk die geruststellend meldt dat dat geen probleem is met hun lak.

Uh, wat? Ik moest het toch niet in mijn hoofd halen vroeger om op de muur te tekenen... Of dingen met eten te doen waar het absoluut niet voor bedoeld was. Ja, ik moet 1x op de muur tekenen. Toen we de week erna nieuw behang kregen. Heb ik allemaal tekeningen gemaakt met mijn buurmeisje :+ Dat was heel leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 22:36

Jammer dat die 18 jaar erna net zo lang blijven duren :+ En met een beetje pech heeft je kindje een afwijking en kan het nooit zelfstandig leven, maar wel oud worden..

Haha dat mocht ik ook 1x doen.. geweldig was dat. Verder moest ik het met de mega rol papier doen (lekker hele lengte woonkamer tekenen haha). Maar nee normaal waren de muren echt verboden terrein...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 22:36

Het gaat er natuurlijk om dat het makkelijk te reinigen is.
Die muurhaken die ze bij kasten leveren zodat ze niet omvallen als er een kind in je kast klimt noem ik belemmering van natuurlijke selectie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 22:41

Oh nee dat vind ik echt een uitvinding ... die ik altijd vergeet in begin. Heb je je nieuwe boekenkast vol gezet, draai je je om komt ie naar voor vallen. Of je ladekast alle laden tegelijk open... kan ook niet. Lang leve die haken :+

Verzin dan wat anders het reinigen te promoten. Ipv ongewenst gedrag van kinderen te benadrukken ..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 23:20

Ibbel schreef:

Lijkt me geen pretje maar de 9mnd ervoor en 25 maar erna lijken me pittigerm

Johnnydepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 23:23

Ach ook zonder kids is die verf wel aan mij besteed en nee ik mocht van mijn clean freak moeder echt niet op de muur tekenen :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 23:25

Babydieren <3
Ik ben ook strontallergisch voor katten maar toen een vriendin van me twee kittens kreeg heb ik uren bij haar doorgebracht. Proesten, niesen, dikke rode traanogen, snotteren als een malle... maar oh wat een feest om met die frummels te spelen en kroelen en als zo'n klein bolletje dan bij je in slaap valt <3

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 23:31

Het is mij opgevallen dat de keren dat ik een baby in de ogen keek ik leegte zag. Logisch, ze zijn nog puur en in het begin van hun leven.

Als ik een jonge pup in de ogen kijk zie ik zoveel meer. :)