Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Aah ja..
Volgens mij kan je die site gelijk stellen aan telegraaf. Alles voor wat sensatie
Berdien schreef:Dit topic is soms echt hilarisch om bij te lezen![]()
*knip*
Kinderen doen me ook niets. Sommige vind ik wel grappig, tot ze gaan huilen/snottebellen/kotsen/poepen/gillen/jengelen/etc. Brrrr. Ik wil ze ook niet vasthouden. Wordt echt niemand blij van. Maar toen ik laatst bij mijn collega babykonijntjes zag....![]()
![]()
Ze hebben me met twee man sterk weg moeten sleuren bij het hok én een babykonijntje uit mijn tas moeten vissen
Die neiging heb ik echt niet bij een mensenbaby
Especial schreef:Berdien schreef:Dit topic is soms echt hilarisch om bij te lezen![]()
*knip*
Kinderen doen me ook niets. Sommige vind ik wel grappig, tot ze gaan huilen/snottebellen/kotsen/poepen/gillen/jengelen/etc. Brrrr. Ik wil ze ook niet vasthouden. Wordt echt niemand blij van. Maar toen ik laatst bij mijn collega babykonijntjes zag....![]()
![]()
Ze hebben me met twee man sterk weg moeten sleuren bij het hok én een babykonijntje uit mijn tas moeten vissen
Die neiging heb ik echt niet bij een mensenbaby
![]()
Zie dat je in de buurt woont, als je er nog meer wilt aaien heb ik hier 6 baby dwergkonijntjes zitten... ze zijn te koop
![]()
Ik wordt ook niet warm of koud van baby's, volgens mij mis ik dat instinct ofzo. Dieren daarintegen, puppy's, kittens, veulens
Ibbel schreef:Ik heb ook altijd geroepen als een mens net zo makkelijk een kind er uit perst als een paard een veulen, dan durf ik het wel aan... Maar dat urenlange gemartel zie ik echt niet zitten.