Een natuurlijk merk met fijne gezichtsverzorging en ik kwam er laatst achter dat ze ook makeup hebben. Ik ben benieuwd hoe die is qua kwaliteit, omdat ik graag een natuurlijke foundation zou willen hebben maar niet wil inleveren op kwaliteit. Ik gebruik nu MAC, Urban Decay, Estee lauder of Bourjois foundation en die bevallen goed, fijne dekking etc. maar ik ben benieuwd of er een merk is met meer voedende en natuurlijke ingrediënten die ongeveer hetzelfde resultaat geven
Mellanca
Geplaatst: 22-03-17 13:52
Oooh nog nooit van gehoord
Nog eens even een lookje gemaakt:
Eight
Geplaatst: 22-03-17 13:57
Heel erg mooie kleuren die look! Je wenkbrauwen hebben ook een heel mooie vorm Ik vind je wimpers minder mooi, maar dat is heel persoonlijk. Vroeger gebruikte ik vaak van die losse haarplukjes, maar ik ben er nu niet meer zo weg van. Ardells whispies zijn momenteel favoriet hier, ook een soort plukjes op een draad, maar die vind ik nu mooier gedoseerd als je snapt wat ik bedoel.
@joolien wat is dat pallet gaaf! Ik volg al een heel tijdje en moet toch zeggen dat je looks echt steeds gaver worden. ( al waren ze al wel mooi, maar je ziet toch echt wel dat het er steeds proffesioneler uit gaat zien)
Heeft toevallig iemand van jullie tips voor goedkope drugstore producten? Ik ga binnenkort met een excursie naar London ( alhoewel weet het nu niet zeker met die aanslag). En ben eigenlijk niet van plan om mijn duurdere make-ik mee te nemen, aangezien ik echt iemand ben die het kwijt raakt of sloopt.
Oo meiden wat een prachtige looks weer! Damn jolien wat n tof palette beter dan ik had verwacht eigenlijk.. blijft ook mn droom n viseart
Anoniem
Geplaatst: 22-03-17 23:30
Suus___ schreef:
Oo meiden wat een prachtige looks weer! Damn jolien wat n tof palette beter dan ik had verwacht eigenlijk.. blijft ook mn droom n viseart
Ja zo mooi he. Ik heb deze toch gehaald omdat ie op Boozyshop voor €44.- was ipv €72.- dus dat vond ik zeker de moeite waard.
donnar
Geplaatst: 23-03-17 02:22
Mondy, weer heel mooi! Mellanca, heel gaaf! Wel zou ik het inderdaad mooier vinden als je er andere wimpers bij deed. Jolien, Gaaf palette! Mooie look ook Avelienvd, inderdaad wat veel Blush maar vind je look wel mooi verder.
Vandaag voor het eerst een roze/peach look gemaakt. Vind het wel mooi!
Ook een voor en na foto gemaakt
En wat later op de middag, lippenstift is er een beetje vanaf heb ik later weer bijgewerkt.
Mooi donnar! Jolien ja had t gelezen idd maar ik gebruik zulke kleuren erg weinig en anders heb ik wel wat in mn stash als ik is gek wil doen haha Dus dan is 44 nog duur.. als ie met bruintinten nou zo duur zou zijn hihi
Anoniem
Geplaatst: 23-03-17 09:32
Mooi palette Jolien, fijne aanvulling op je stash. Ik vind je ooglook alleen echt helemaal niks, sorry. Gewoon te... veel... Nee, niet mijn ding.
Ik hou sowieso ook niet van shimmer in de crease, ik gebruik daar alleen matte voor en alleen shimmer op mijn ooglid. Pigment is wel echt top zo te zien.
Ik wacht tot het warm matte palette bij Boozy is en dan komt die mijn kant op Voor de rest zijn de palettes die ik wil natuurlijk niet afgeprijsd
Mooie look Donnar, lekker fris
Ik heb vandaag Viseart petit pro op mijn ogen en JS Checkmate op mijn lippen.