Jaaa ik heb al een paar foutjes meegemaakt van Douglas heerlijk.
_Friemel
Geplaatst: 07-06-16 22:04
Drunksheep schreef:
Tsssk en dan ook nog zo'n goddelijke bestelling van de ICI, zo niet eerlijk dit
velvetblack
Geplaatst: 07-06-16 22:07
Eight, maar als je iets wilt kopen bij ons of echt advies wilt, dan kan ik je altijd daarbij helpen en het aanbrengen. Dan ga je mooi de deur uit. We mogen er alleen niet een halfuur/uur mee bezig zijn qua opmaken. Want dan is het een applicatie en dat is alleen op afspraak
Drunksheep
Geplaatst: 07-06-16 22:08
_Friemel schreef:
Drunksheep schreef:
Tsssk en dan ook nog zo'n goddelijke bestelling van de ICI, zo niet eerlijk dit
Haha nouuu die foutjes heb jij geloof ik ook wel wat van meegepikt toch?
Nee ik was de laatste keer echt net een slag te laat, zag iedereen schreeuwen korting op Mac enzo en ik was nog heel chill rustig aan t teruglezen toen ik t zag was t al opgemerkt door douglas
Jodie_
Geplaatst: 07-06-16 22:11
Huh wat bedoelen jullie met die foutjes? Ik wil ook foutjes!
Wat een geluk jullie met die foutjes van Douglas. Zo jammer dat NL ook zo is, UD krijgt ook geen korting maar vriendinnen in Duitsland krijgen bij UD heel vaak "2e gratis" acties...
Aah heerlijk was dat foutje idd Twijfel nog steeds over n ici bestelling maar heb geen must buys meer eigenlijk
Elk Ik vind kindjes geweldig, wil ook heel graag mama worden al zit dat er voorlopig niet in met t bedrijfje
Heb trouwens wel n beetje n nare bijsmaak van mensen die getemt hebben op offtopic.. Jammer
Mondy
Geplaatst: 07-06-16 22:41
Vanavond een vraag gesteld maar misschien in het verkeerde topic ? Welk topic kan dat wel ? Kan door de bomen het bos niet meer zien in t topic maar ben wel met stappen aan het lezen en het genieten van jullie mooie looks!
linoleum
Geplaatst: 07-06-16 22:42
Precies Suus, zeg het dan ook even ipv alleen tem. Dan kunnen we er gelijk rekening mee houden.
Nog even screenshot van toen die lipstick actie. 45 lipsticks met korting in dit topic alleen al besteld.
Vraag 1: liquids blijven langer zitten rimmel heeft n goede budget optie! Vraag 2 heb ik geen ervaring mee
linoleum
Geplaatst: 07-06-16 22:45
Suus___ schreef:
Vraag 1: liquids blijven langer zitten rimmel heeft n goede budget optie! Vraag 2 heb ik geen ervaring mee
Of anders even kijken bij MAC voor een matte rode lipstick. Daar hebben ze veel verschillende rode kleuren en de matte lipsticks blijven ook behoorlijk goed zitten.
Klopt de Ruby Woo van MAC moet ik er echt afpoetsen aan het einde van de avond. En dat is echt mijn stap/borrel lipstick dus die heeft behoorlijk wat te verduren.
Verder vind ik voor de relatief lage prijs, de NYX matte lip creams het ook aardig lang volhouden. NYX Amsterdam is een klassieke rode geloof ik, ik heb zelf qua rood Morocco (oranje-rood) en Monte Carlo (wat meer richting bordeaux) die blijven allebei heel goed zitten.
Niniane
Geplaatst: 07-06-16 22:48
Haha die fout van de Douglas kan ik me ook nog herinneren! Gekkenhuis hoeveel mensen toen zijn gaan bestellen.
Leek mij wel wat, maar ben heel bang dat het oplichters zijn, en dat er op de een of andere manier wel kosten in rekening worden gebracht oid..
_Friemel
Geplaatst: 07-06-16 23:08
Vera probeerde die afwasborstels van Boozy dus net even gekeken alleen leek ze de verkeerde toon foundation te hebben, haar nek is echt nog zoveel geler of zie ik het verkeerd? Ik heb sowieso het idee dat Nederlandse beautybloggers te vaak verkeerde foundation pakken op Nikkie na, masha is toch wel het toppunt daarvan