Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
namiro schreef:ik kom even binnen vallenzit al een tijdje te kijken voor een tragus, maar is dat altijd in het begin een ringetje? en is dat heel pijnlijk? of ben ik gewoon even een mietje
Djoopie schreef:Leuk! Ach ja helemaal pijnloos is het nooit maar wie mooi wil zijn.....![]()
Ik heb vorige week eindelijk na meer dan een jaar mijn Helix gewisseld. Had hier al om tips gevraagd (paar
Mnd geleden) omdat het balletje echt muurvast zat. Alle tips geprobeerd maar uiteindelijk niks geworden. Dichtstbijzijnde piercer zit op 20min maar heeft voor wissels aparte tijden en dat kwam mij echt niet uit dus kwam er niet van tot de juwelier zei: oh dat doe ik wel even.... nou ja met twee man en tig tangetjes in de weer geweest en eindelijk was mijn labret eruit!!! Was als een kind zo blij haha.
Aangezien het best pijn deed en al dat getrek niet echt bevordelijk voor mijn Helix had ik al verwacht dat t ging ontsteken en helaas..... voelt weer net als nieuwe piercing incl lelijk vochtbultje. Hoop dat t snel over is!
Ben ook zwanger dus extra vatbaar voor ontsteking schijnt, maar juist mijn verloskundige adviseerde om de labret toch zsm te verwijderen aangezien bij een onverwachte keizersnede ze dat ding er toch echt uit willen hebben. Nu een klikringetje die je er vrij makkelijk uithebt (hoop ik). Maar ik vind het wel een ellende zo haha. T is dat ik m zo mooi vind anders had ik hem eruit gedaan en gelaten! Doet ook echt weer pijn en slapen ging al niet super, maar door dat oor nog minder.....
Tot zover mijn geklaag haha. Nu op zoel naar de teatree olie die hier ergens in huis moet liggen....
SavannahNx schreef:coldsummers schreef:Ik meld mij ook, misschien niet echt een piercing, maar ik heb vandaag mijn tweede gaathe laten schieten in mn oorlel.
Bij mij de meest vervelende "piercing" ever. Wil na 1 jaar nog steeds niet stoppen met zweren de rest van mn piercings misschien 1 weekje last gehad
MuSLi schreef:Hier vandaag toch de snug laten zetten..mooi lang staafje voor de zwelling! Als hij ooit rustig wordt, mag hij een beetje korter wel
![]()
[ Afbeelding ]
Mars schreef:Pfoe die zitten idd strak... Hopelijk geneest het goed gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!