[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melissa0304

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:51

O echt een staafje gelijk? Dat is wel beter :) ga denk ik woensdag zetten :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 18:50

namiro schreef:
ik kom even binnen vallen :) zit al een tijdje te kijken voor een tragus, maar is dat altijd in het begin een ringetje? en is dat heel pijnlijk? of ben ik gewoon even een mietje :=

In tegenstelling tot mijn helix voelde ik bijna niks van mijn tragus. Ik kreeg er in het begin ook een staafje in. Al moeten ze wel op de lengte van het staafje letten. Die van mij was na een week of 2 wat ontstoken doordat ik aan mijn deken bleef hangen tijdens het slapen en toen was ie flink wat gezwollen waardoor het staafje te klein was.

lisa_floorxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 21:49

zijn hier mensen die ervaringen hebben met een clithood piercing?

ik wil er graag 1 laten zetten maar ik zit te twijfelen of ik verticaal of horizontaal wil :D

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 23:33

lisa_floorxx schreef:
zijn hier mensen die ervaringen hebben met een clithood piercing?

ik wil er graag 1 laten zetten maar ik zit te twijfelen of ik verticaal of horizontaal wil :D

In je profiel staat dat je 16 bent. Je weet dat de meeste piercers dit pas zetten vanaf 18? :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 07:21

Ik denk dat geen enkele verstandige piercer daar aan begint bij een kind van 16 :=

lisa_floorxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 08:12

prugelpiet schreef:
In je profiel staat dat je 16 bent. Je weet dat de meeste piercers dit pas zetten vanaf 18? :)

Ik ben inmiddels 18, ik heb mijn profiel een beetje verwaarloosd :=

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 08:36

prugelpiet schreef:
Tragus doet geen zeer. Tuurlijk, je voelt (en hoort) het wel, maar echt pijn wil ik het niet noemen.

Tragus vond ik ook de minst pijnlijke, sterker nog: ze was al klaar met zetten voor ik me ervan bewust was dat de 'guts' erdoorheen was.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 08:38

Ben na al die tijd overgegaan op bioplast voor m'n oude helix. Zelfs met een gewoon zweerknopje bleef dat ding dwars liggen (pijnlijk, rotzooi) en wel dusdanig dat ik overwoog hem voor de tweede keer dicht te laten groeien. Maar toen dacht ik ineens aan bioplast en dat wilde ik wel een kans geven. Afkloppen, maar sindsdien geen last meer gehad! *\o/*

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 09:00

Ik zweer ook bij bioplast :j Heb het nu in al mijn piercings zitten en ik heb nergens last van, terwijl het daarvoor altijd wel een beetje bleef etteren. En het is erg fijn dat bioplast piercings vaak niet uit hoeven met operaties of onderzoeken in het ziekenhuis :)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 18:17

Ik laat morgen een dubbele helix zetten *\o/*
Vind het stiekem wel spannend (terwijl ik met mn tragus geen enkel probleem/pijn heb gehad, dus waar het weg komt? Geen idee :')) Maar ik wil het heel graag dus maar gewoon doen! :D

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 09:07

Leuk! Ach ja helemaal pijnloos is het nooit maar wie mooi wil zijn..... :+

Ik heb vorige week eindelijk na meer dan een jaar mijn Helix gewisseld. Had hier al om tips gevraagd (paar
Mnd geleden) omdat het balletje echt muurvast zat. Alle tips geprobeerd maar uiteindelijk niks geworden. Dichtstbijzijnde piercer zit op 20min maar heeft voor wissels aparte tijden en dat kwam mij echt niet uit dus kwam er niet van tot de juwelier zei: oh dat doe ik wel even.... nou ja met twee man en tig tangetjes in de weer geweest en eindelijk was mijn labret eruit!!! Was als een kind zo blij haha.
Aangezien het best pijn deed en al dat getrek niet echt bevordelijk voor mijn Helix had ik al verwacht dat t ging ontsteken en helaas..... voelt weer net als nieuwe piercing incl lelijk vochtbultje. Hoop dat t snel over is!
Ben ook zwanger dus extra vatbaar voor ontsteking schijnt, maar juist mijn verloskundige adviseerde om de labret toch zsm te verwijderen aangezien bij een onverwachte keizersnede ze dat ding er toch echt uit willen hebben. Nu een klikringetje die je er vrij makkelijk uithebt (hoop ik). Maar ik vind het wel een ellende zo haha. T is dat ik m zo mooi vind anders had ik hem eruit gedaan en gelaten! Doet ook echt weer pijn en slapen ging al niet super, maar door dat oor nog minder.....

Tot zover mijn geklaag haha. Nu op zoel naar de teatree olie die hier ergens in huis moet liggen....

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 10:34

Djoopie schreef:
Leuk! Ach ja helemaal pijnloos is het nooit maar wie mooi wil zijn..... :+

Ik heb vorige week eindelijk na meer dan een jaar mijn Helix gewisseld. Had hier al om tips gevraagd (paar
Mnd geleden) omdat het balletje echt muurvast zat. Alle tips geprobeerd maar uiteindelijk niks geworden. Dichtstbijzijnde piercer zit op 20min maar heeft voor wissels aparte tijden en dat kwam mij echt niet uit dus kwam er niet van tot de juwelier zei: oh dat doe ik wel even.... nou ja met twee man en tig tangetjes in de weer geweest en eindelijk was mijn labret eruit!!! Was als een kind zo blij haha.
Aangezien het best pijn deed en al dat getrek niet echt bevordelijk voor mijn Helix had ik al verwacht dat t ging ontsteken en helaas..... voelt weer net als nieuwe piercing incl lelijk vochtbultje. Hoop dat t snel over is!
Ben ook zwanger dus extra vatbaar voor ontsteking schijnt, maar juist mijn verloskundige adviseerde om de labret toch zsm te verwijderen aangezien bij een onverwachte keizersnede ze dat ding er toch echt uit willen hebben. Nu een klikringetje die je er vrij makkelijk uithebt (hoop ik). Maar ik vind het wel een ellende zo haha. T is dat ik m zo mooi vind anders had ik hem eruit gedaan en gelaten! Doet ook echt weer pijn en slapen ging al niet super, maar door dat oor nog minder.....

Tot zover mijn geklaag haha. Nu op zoel naar de teatree olie die hier ergens in huis moet liggen....

Voor ontstekingen gebruik ik altijd kamillethee, werkt beter dan tea tree naar mijn mening :)

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 11:20

Oke dank voor de tip :-)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:25

kamillethee doet echt wonderen bij ontstekingen.

Mijn dubbele helix zit! Ging niet helemaal soepel, en daardoor deed het ook best wel pijn, maar ach. Hij zit zoals ik m hebben wou dus ik ben blij.
Ik zal een foto posten als ik m schoongemaakt heb en mn oor niet meer op een tomaat lijkt. Het is nu nog heel rood en wat bloed restjes.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:21

Afbeelding
*\o/*

De ringetjes hebben nog niet veel ruimte over door de lichte zwelling die er nog zit. Ik hoop dat dat snel bijtrekt en anders toch terug voor staafjes erin.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:39

Pfoe die zitten idd strak... Hopelijk geneest het goed gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 18:44

Wel mooi Prugelpiet!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 19:11

Hier vandaag toch de snug laten zetten.. *\o/* mooi lang staafje voor de zwelling! Als hij ooit rustig wordt, mag hij een beetje korter wel :')

Afbeelding

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 19:20

Ik meld mij ook, misschien niet echt een piercing, maar ik heb vandaag mijn tweede gaathe laten schieten in mn oorlel. :')

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 19:22

coldsummers schreef:
Ik meld mij ook, misschien niet echt een piercing, maar ik heb vandaag mijn tweede gaathe laten schieten in mn oorlel. :')

Bij mij de meest vervelende "piercing" ever. Wil na 1 jaar nog steeds niet stoppen met zweren de rest van mn piercings misschien 1 weekje last gehad :Y)

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 20:06

SavannahNx schreef:
coldsummers schreef:

Bij mij de meest vervelende "piercing" ever. Wil na 1 jaar nog steeds niet stoppen met zweren de rest van mn piercings misschien 1 weekje last gehad :Y)

Het is nu een paar uur later en ik heb er echt helemaal geen last meer van, ze zijn niet rood en niet gezwollen.

Vroeger, toen ik klein was, gingen ze wel zweren. Deze doen het niet, gelukkig.

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 20:43

MuSLi schreef:
Hier vandaag toch de snug laten zetten.. *\o/* mooi lang staafje voor de zwelling! Als hij ooit rustig wordt, mag hij een beetje korter wel :')

[ Afbeelding ]

Wauw wat is de snug gaaf! Ik wil hem in mijn rechter oor denk ik. Twijfel nog

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 20:44

Gaaf musli! Zijn die en je rook 1.6mm?

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 20:50

Mars schreef:
Pfoe die zitten idd strak... Hopelijk geneest het goed gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

Klopt... Dat viel me ook heel erg tegen. Maar het bloedde al zo erg door het gepruts met die balletjes dat ik écht niet weer ging vragen voor staafjes :=

Ik hoop op net zo'n fijne genezing als m'n tragus, en mocht dat niet zo zijn laat ik ze wisselen voor staafjes :)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 22:58

Loolotte schreef:
Gaaf musli! Zijn die en je rook 1.6mm?

Nee, beiden 1.2mm!
Ik heb kleine oortjes. Dus oogt misschien daardoor wat groter..
Heel blij mee, nu maar hopen dat hij me goed gezind is.. :D