Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 19:29

Ik wil altijd dat dat helpt, die pillen... :Y)
maar helaas alles wat ik er over lees werkt het niet, afvalpillen zou top zijn! }:)

Mijn lijstje:

O: Magere kwark met fruit uit diepvries en flakes
L: 3 spelboterhammen met kipfilet sla en chilisaus
A: 200 gr kipfilet met maaltijdsalade (zelf gemaakt) met 100 gram aardappel en rauwkost onderandere
T: 200 gr Skyr :~

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:46

Ik zit utopia te kijken en toen dacht ik JA dat is leuk !

Met een groep ... buiten .. met begeleiding en dan elke keer wat anders (met een bal, rennen , doeltjes , touwen, van alles)

Samen sporten met veel variatie :)
Bestaat dat überhaupt?

xNavatu

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:46

Bootcamp?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:52

Supplementen geloof ik niet in. Je verbranding wordt niet hoger of lager van een pilletje dat je elke dag kan slikken. Zo zou er zogenaamd bewijs zijn dat die XLS poedersticks werken. Die moet je dan een half uur voor je maaltijd met een heel groot glas water wegklokken. Vind je het gek dat je dan minder honger krijgt, je hebt net een halve liter water je maag in gepompt, logisch dat je dan minder honger hebt :+

Wbt IF mocht het hier geloof ik wel besproken worden, maar het moest geen rare trekjes aannemen geloof ik. Ik doe het zelf ook, ik ontbijt 's morgens met een halve liter water met een bruistablet van Supradyn erin, en dan pak ik het weer op tijdens mijn lunch. Mijn ritme is op dit moment sowieso onwijs verknipt waardoor ik vaak pas laat wakker word en mijn eerste eetmoment dan zelfs nog wat langer uitstel dan de lunch. Om dat dan weer te compenseren eet ik vaak 's nachts voordat ik ga slapen nog iets met wat meer kcal.

Plaatselijk afvallen geloof ik niet zo in. Als ik gewicht aan het verliezen ben zie je dat bij mij het eerst in mijn gezicht en heel erg bij mijn sleutelbenen. Die gaan dan ineens uitsteken en worden zichtbaar. Mijn borsten krimpen ook vrij snel, mijn buik wordt vrij snel platter. Bij mijn benen en billen duurt het allemaal wat langer, maar daar zit bij mij dan ook het meeste vet opgeslagen. Waarschijnlijk val ik daar ook af, maar valt het minder op omdat ik toch nooit broeken oid draag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:57

secricible schreef:
Ik gebruik whey, op dagen dat ik niet voldoende eiwitten binnen krijg met voeding en standaard na het sporten omdat ik nog een stuk naar huis moet en dan geen trek meer heb. Even een shake wegklokken in de auto lukt me wel dus ja, luiïgheid :o
Daarnaast slik ik een multivitamine voor bepaalde verhoogde behoeftes en nog extra jodium omdat ik vrijwel geen brood meer eet en daardoor risico loop op een jodiumtekort.

Haal jij gewoon jodiumtabletten bij de apotheek/van internet? Ik eet namelijk ook geen brood en heb van de week wat zitten lezen over jodium. Koolvis is een goede bron van jodium maar dat eet ik ook niet elke dag. Zou het verstandig zijn als ik ook jodium ga innemen op een andere manier?

De supplementen die ik neem zijn probiotica en melatonine :+

Ik heb tijdens mijn ziekte volgens mij geen koorts gehad. Maar heb jullie advies wel opgevolgd: lekker op de bank met een bakje thee. Mijn energielevels zijn namelijk nog niet je van het en na een dag op het werk ben ik best moe... :o

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:02

O: 3 crackers met kipfilet, 2 crackers met 30+ kaas, flesje yakult
T: 3 rijstwafels met kipfilet
L: 4 crackers met 30+ kaas, 1 cracker met kipfilet, appel
T: protein cookie
A: 150 gr sperciebonen, 125 gr gekookte volkoren rijst, 200 gr rundergehakt
T: 200 gr magere kwark, 15 gr rozijnen

B: rustdag, 20 min wandelen( nouja strompelen hahaha, pony heeft helaas op mijn voet gestaan, dus helemaal dik en pijnlijk...)

1996 cal - 128 gr eiw - 219 gr kh - 64 gr vet

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:11

Kayleigh, ik heb jodium gehaald als tablet bij de tuinen, is van kelp. 1tablet is 100% adh. Ik neem nu iets meer (250%), dat is ruim binnen de veilige marge en mocht ik een tekort hebben opgelopen vult ditbhet op. Over een paar weken ga ik over naar 150% (puur praktisch, tabletten zijn er in 100% of meer, te klein om te breken en mijn multi bevat ook 50%)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:13

Bedankt voor de info! Ik ga ook eens kijken dan, want een jodiumtekort lijkt me niks... :D En de alternatieven om toch aan je jodiumbehoefte te komen zijn ook niet heel praktisch altijd.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:26

Ach, 5 kilo rundvlees per dag is wel te doen toch? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:28

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:33

Jullie gaan hard :=

Zoals Utopia beetje rouleren is wel leuk , tenminste vanaf de bank ziet het er leuk uit :+

Morgen boodschappen dag , beetje druk . Eerst kitten naar de DA voor ontMANteling , dan boodschappen naar de fietsenmaker en daarna moet ik extra werken omdat de boer ziekjes is

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 21:38

o: 1/2 banaan, 1 ei, 20 gram havervlokken, beetje honing > pannekoekje
t: appel
L: wasa cracker met boter en kaas:
t: sinaasappel yoghurt smoothy
a: 100 gram aardappel, gehaktballetje, gemende sla.
t: 250 ml magere yoghurt, 40 gram muesli, beetje honing

b: fitness:
30 minuten fiets
15 minuten buikspierklasje
40 minuten kracht circuit
15 minuten loopband uitwandelen.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:38

Supplementen gebruik ik niet. Al vind ik dat whey ergens toch interessant.
Ik ben heel wanhopig geweest en heb toen de pillen van xls medicals geprobeerd. Man man wat kul is dat zeg :').

Wat cupmaten betreft daar val ik niet zo snel af.
Daarom heb ik er zelf de helft maar af laten halen :+
Klein meisje van 1.54 met F tieten, sorry maar dat ging echt niet O:)

Wat de macro nutriënten betreft probeer ik er op de letten. Maar pff das moeilijk.
33 gram vet daar zit ik snel overheen. Suiker met 58 gram toch ook wel eens. En de 113 gram eiwitten haal ik vaak niet -O-

Ik ga morgen weer wegen.
Gister 40 km gefietst, vandaag 25 en beide dagen netjes op de 1500 kcal.
Zaterdag zat ik er dan weer 200 boven helaas.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:07

Ik val altijd in m'n gezicht af en op m'n ribben, waar toch al niks zit....krijg nu wel kuiltjes op m'n heupbotten, volgens mij had ik die eerder niet..m'n buik wordt ook altijd wel vrij plat, maar niet strak helaas, dan zal ik toch oefeningen moeten doen...
Ik had gister een enorme cheatdag met chips, chocola en koekjes...heb niet eens een goede avondmaaltijd gehad, want die hoefde ik niet meer....vandaag weer gewoon gezond en gek genoeg geen snaaitrek, ben dus weer even genezen
O 2 meerzaden beschuitjes met leverworst en hagelslag extra puur
L 1 meergranen pistolet met filet en een ei
T bakje fruitsalade
A ovenfrites, broccoli en een slavink
T beschuitje hagelslag
B 40 min fietsen, lopen en sjouwen en 45 min paardrijden

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:12

Superstrakke buik vind ik ook helemaal niet mooi.
Dit is een beetje mijn ultieme doel: http://www.ladyblitz.com/wp-content/upl ... uvolt.jpeg
Wel netjes, maar niet zo superstrak en zeker geen 0,0% vet.

Ohja iemand noemde sleutelbeen. Daar komt bij mij nooit spek op, heb een hele scherp getekende hals. Best mooi, al zeg ik het zelf :o

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:19

Janine, zo zie je maar dat iedereen eigen goals heeft :o Ik ben ong zoals op die foto maar vind mezelf nog echt beetje te breed, voornamelijk heupen en benen. Mag droger voor mij :D

Maar goed, vandaag;

O: 1 plakje ontbijtkoek, twee wasa vezelrijk met grilworstsalade (bah, keek te laat op het pakje, vervelend veel kcal hahaha)
L: 2 Wasa vezelrijk met ossenworst
T: sinaasappel en 80 gr coleslaw
À: recept van hellofresh; pasta alla norma (410 kcal)
T: 150 nl yoghurt met wat gedroogde cranberries, 1 klein koekje

B: 24 km fietsen, driekwartier privéles dressuur, stalklusjes

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:21

Area51, ik ben alleen maar blij dat er niet meteen geroepen wordt dat zij te mager is :') Ze is verre van mager juist!
En hoewel ik niet super dik ben, als ik in de spiegel kijk, zie ik nog niet echt een Blake Lively figuur :')
Maar echt zo zal het vast ook nooit worden, omdat mijn heupel heel smal zijn. Zit nu vet op, maar ze zijn gewoon vrij smal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:24

Vet zit bij mij op de heupen en borsten , is echt vreselijk en dan nog een vetrol op de buik lijkt wel op een schort die er hangt bah die details zijn goor :') .

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:24

ach ik droom al mijn hele leven van een platte buik, maar die lijkt helaas niet voor mij besteed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:27

Ik vind Blake Lively niet verre van mager hoor. Ze is voor Hollywood-begrippen misschien niet mager, maar in het echte leven valt dat hartstikke mee. Ze heeft nog figuur over, maar ik vind haar nog steeds dun.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:33

Emmaa_ schreef:
Ik vind Blake Lively niet verre van mager hoor. Ze is voor Hollywood-begrippen misschien niet mager, maar in het echte leven valt dat hartstikke mee. Ze heeft nog figuur over, maar ik vind haar nog steeds dun.

Je hebt naast haar gestaan? Of begrijp ik je nu verkeerd?

De enige reden, in mijn ogen, dat dat soort mensen dun aftekenen tegen de rest, is dat overgewicht zo'n groot probleem is in de wereld.
Maar dat is ook weer een stukje eigen ervaring. Ik ben erg lang en er zal nooit iemand tegen mij zeggen dat ik dik ben. En ik val in een menigte ook niet op. Terwijl ik echt geen gezond BMI heb... :n

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:35

Nou idd, wat een afgetraind lijf heeft blake... Is denk ik voor veel vrouwen onhaalbaar..een dagje in een sauna geeft een veel betere afspiegeling van wat 'normaal' is..

Area51, zit er wel genoeg in je lijstje? Hij lijkt mij wat te summier?? Wat is je BMR?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:39

Janine1990 schreef:
Emmaa_ schreef:

Je hebt naast haar gestaan? Of begrijp ik je nu verkeerd?

De enige reden, in mijn ogen, dat dat soort mensen dun aftekenen tegen de rest, is dat overgewicht zo'n groot probleem is in de wereld.
Maar dat is ook weer een stukje eigen ervaring. Ik ben erg lang en er zal nooit iemand tegen mij zeggen dat ik dik ben. En ik val in een menigte ook niet op. Terwijl ik echt geen gezond BMI heb... :n

Goh, met het echte leven bedoel ik als je haar vergelijkt met de gemiddelde persoon op straat die jij als slank bestempeld. Prima als jij vindt dat zij niet mager is, maar ik vind dat wel :+ Niet overdreven mager, maar ik vind haar wel echt heel erg slank.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:50

Emmaa_ schreef:
Goh, met het echte leven bedoel ik als je haar vergelijkt met de gemiddelde persoon op straat die jij als slank bestempeld. Prima als jij vindt dat zij niet mager is, maar ik vind dat wel :+ Niet overdreven mager, maar ik vind haar wel echt heel erg slank.

Ooooh :o?
Sorry, ben momenteel werkloos dus mijn hersenen zijn een beetje in winterslaap geraakt!

Dit is d'r trouwens ook... Hoek waaruit de foto wordt genomen is natuurlijk wel enorm bepalend:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/07/ ... 06x602.jpg

Ik kan wel begrijpen dat mensen haar erg slank vinden. En dat er mensen zijn die een ander beeld van slank hebben. Alleen denk ik wel dat dit heel anders zou zijn wanneer er minder overgewicht zou zijn. Als je een gemiddelde brugklas nu of 15 jaar geleden zag... Is dat al een wereld van verschil.

Ik kan overigens niet goed een afbeelding vinden van celebs die naar mijn idee echt te dun zijn. Of wat ik niet mooi vind, want het gaat meer om mooi dan te dik of te dun naar mijn idee...
Maar dit vind ik niet mooi bijvoorbeeld:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/04/ ... 34x870.jpg

Terwijl ik echt fan ben van plussize model Robyn Lawley:
http://images.thehollywoodgossip.com/iu ... i-shot.jpg
Maatje 42!!! En prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:53

Ik vind absoluut dat zij een prachtig figuur heeft hoor, ik ben groot fan van Blake Lively en ook hoe ze kijkt naar de hele wereld waar ze in zit. Ik zou een moord plegen voor zo'n figuur :=
Maar ook zij werkt hier ontzettend hard voor.. Dit soort figuren zijn gewoon echt knokken en je moet er ook nog eens aanleg voor hebben. Ik zou er alleen zo uit kunnen zien als ik elke dag in de sportschool zou staan en heel erg op mijn eten zou letten. Voor mij is genieten toch wel belangrijker dan zo'n figuur hebben in dit geval.

Mijn doel is dan ook een figuur bereiken waar ik trots op ben als ik in de spiegel kijk, maar wel een figuur waarbij ik zo nu en dan nog een pizza kan eten zonder dat ik het er gelijk af moet zweten voor mijn gevoel.