Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Er zal wel flink wat alcohol genuttigd worden, niet echt super voor de lijn dus. Maarja, hopelijk compenseert het lopen/dansen de hele nacht wat.
Dus ik heb een durum doner gehaald, zonder saus e.d (alleen vlees op een pannenkoek). Moet ook eten wat ik nog in huis heb, dus tortellini met kaassaus zonder groente, of een pakje noodles met een worstje
feest...
moet kunnen af en toe toch... 
Ik ben zelf 1.55 en weeg nu 61,7. Minder dan 55 zou ik eerlijk gezegd echt niet willen wegen. 

Kayleigh_ schreef:nanoukkie schreef:ik ben 1m68 en weeg rond de 53.
Wil graag naar 50 gaan, en dan mss nog enkele kilo's
Want? Heb je een eetstoornis? Of wil je die graag ontwikkelen?
Ik ben 1.63m en bij 51 was ik echt (te) dun, <49 is voor mijn lengte ondergewicht. Afvallen met jouw gewicht en lengte lijkt me dus echt niet gezond. 
Was vanmorgen om 8 alweer aan 't hardlopen 
_Tara_ schreef:Greetje, ik vind onder de 50 kg met die lengte ook wel heel weinigIk ben zelf 1.55 en weeg nu 61,7. Minder dan 55 zou ik eerlijk gezegd echt niet willen wegen.
Heb nu het programma van Evy op de telefoon, wil er alleen niet voor betalen.. En ik loop alleen als ik het weer mooi genoeg vind. Maar bevalt wel prima.
maar ach, dat is net anders..
Niet te druk om maken. Oefeningen voor tijdens het wandelen/rennen... Ik trek soms een sprintje tussen lantaarnpalen bv. Beetje wisselen in je tempo.