Pfoe lippenceel heb ik geen ervaring mee! Gebruik het nooit eigenlijk
Sem_
Geplaatst: 14-11-14 21:53
Josien_ schreef:
Djilna schreef:
Aanraders voor Sephora, genoeg Wat zoek je?
Haha, ja wat ik nodig heb zijn mascara, eyeliner en foundation. Ook zou ik graag nog een soortgelijk palette willen als de Sleek face form. Maar andere aanraders zijn ook welkom .
De Kat Von D eyeliner inderdaad zonder twijfel. Dat ding is echt fantastisch Die van mij doet het al sinds maart helemaal perfect en goed, hij is nog steeds inktzwart. Ik kan er ook mee slapen en dan blijft hij de volgende ochtend nog zitten
Meiden, wellicht heeft iemand van jullie een goed cadeau idee? Die vriendin van mij die bij de Douglas werkt is morgen jarig en zie maar voor iemand die echt omkomt in de make-up daar een leuk cadeau voor te kopen. Boekenbon heb ik vorig jaar al gedaan, een wijntje drinken op het terras doen we wel vaker enz. En anders doe ik gewoon een sjaal ofzo maar er zal vast iets leukers zijn, maar ik kan het niet bedacht krijgen.
Niet binnenkort een leuke theatervoorstelling of een concert waar je graag samen met haar naartoe wilt gaan? Ik vind het altijd leuker om cadeautjes te geven waar ik dan samen met een vriendin/familielid iets aan heb
Theatervoorstelling is wel een goed idee maar heb net vrijkaartjes aan mijn ouders weggeven haha. Concert enz. is een super leuk idee maar een beetje aan een te prijzige kant.
Loeky01
Geplaatst: 14-11-14 23:02
Gooise vrouwen 2 komt binnenkort uit, evenals het eerste deel van boek 3 van de Hungergames? Of een beautydagje? Of naar de spa?
Ik heb vandaag die beautyblender gebruikt, hij is onwijs fijn! Maar heb het idee dat mijn foundation niet zo goed dekt nu. Morgen maar eens proberen met mijn oude aangezien ik nu net een nieuwe foundation heb .
Waarom is er zo'n ophef over Lime Crime?
Anoniem
Geplaatst: 14-11-14 23:03
Ja dat is natuurlijk wel zo... Ik heb vorig jaar mn vader Eagles kaartjes cadeau gedaan en dat was echt een rib uit mijn lijf Wel de moeite waard though. Wat voor muziek vinden jullie leuk? Vast wel een bandje of iets anders goedkoops wat leuk is?
Niniane
Geplaatst: 14-11-14 23:10
Wij houden beiden voornamelijk van EDM. Hardwell, Blasterjaxx, Dyro. Dat soort DJ's en zulke concertkaartjes zijn ook echt een rib uit je lijf. Wordt al haast ziek als ik die voor mezelf moet aanschaffen haha. We zijn ook nog maar studentjes.
Wat vinden jullie trouwens van Emmy (?) en Tewa op Miss Lipgloss? Ik vind er echt niks aan. Emmy d'r haar vind ik wat eh 'cheap' ogen (sorry ) en Tewa heb ik weinig aan omdat ik uh, ja, heel wit ben en geen kroeshaar heb. Ook interesseert het me weinig dat ze deze zomer gaaskompressen opgemaakt heeft.