[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 15:57

Ik heb gewoon de eerste dagen shirtjes aangehad die wel een beetje vies mochten worden, had op een gegeven moment alleen een afdruk op m'n kussen zitten maar dat maakte me niet super veel uit haha

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 16:56

doezel2 schreef:
Onderste

Wat vinden jullie van goorse ink

Aardige man.
Ligt eraan wat voor soort tattoo je wilt :)

Niemand die bij de rood/geel/groen italie en pizzaneigingen krijgt?
Vind de blauwe het mooist :)
Misschien een idee om de vogels in soort vogelvlucht neer te zetten? Geeft stukje rust in deze tattoo denk ik :)

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 17:36

Mijn tattoo zit ook in de kriebelfase... (nog) niet echt jeuk. En hij vervelt nu ook.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 17:37

Cyella schreef:
Heb andere vogels erin gezet, welke is beter, de onderste of de bovenste?

[ Afbeelding ]

Oh en gaaaaaaaaaf!!

Ejena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 18:07

Ik ben bijna zestien en ik wil graag voor mijn verjaardag een tatoeage laten zetten. Ik ben niet van mening dat je enkel een tatoeage moet laten zetten met een betekenis, dus ik ben me vooral gaan oriënteren op wat ik mooi vind en dan voornamelijk de stijl. Ik wil graag een dier laten zetten. Ik twijfel nog tussen een beer of een wolf. Ik vind zelf dit erg gaaf, maar dat word al snel te groot aangezien ik hem op de binnenkant van m'n arm wil.
Afbeelding

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 18:19

_Micha_ schreef:
Gerbenfroh schreef:
Ik mag 4 september weer :D (direct ontwerp fine tunen en zetten)

Sleeve wacht ik nog even mee, voor de mensen die dat nog weten :))

Ik wou net zeggen dat ik wel foto's van je sleeve wilde _O-
Maar wat wordt het?

Hahaha! Ja, twijfel omdat ik die op mijn rug zo prachtig vind en bang ben dat 'ie wat 'wegvalt' met een drukke sleeve ernaast. Daarnaast gaat dat al snel 1000 euro kosten, en heb dat even niet (of er niet voor over ofzo) dus ik zet 'm even on hold :)

Een eigen ontwerp mandala met dotwork en veren, kraaltjes, eventueel een bloem - soort dromenvanger maar dan geen cliché, veren aan zijkant en nou ja...Zoiets. Binnenkant onderarm :)

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 18:19

Joolien schreef:
Gerbenfroh schreef:
Ik mag 4 september weer :D (direct ontwerp fine tunen en zetten)

Sleeve wacht ik nog even mee, voor de mensen die dat nog weten :))

Ga je weer naar Gerrit?

Yes <3 Kom je ook? :))

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 18:48

TessaVB schreef:
Ik heb inderdaad even gekeken, supervet! Er zit nu iemand die waanzinnig tof is, maar die is er maar tot 10 augustus. Wil eigenlijk even sparen zeg maar :Y)
En ik vind het irritant dat je niet kan mailen |(

Ik had hun dus ook gebeld voor Janaina (die bedoel jij toch). En toen zeiden ze simpel dat ik maar een keer binnen moest lopen en als ik geluk had had ze misschien wel tijd voor me.. Een tripje Utrecht is niet echt om de hoek, dus niet zulke goede service. Want een afspraak wilde ze niet maken zonder aanbetaling.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 19:57

chantalboes schreef:
TessaVB schreef:
Ik heb inderdaad even gekeken, supervet! Er zit nu iemand die waanzinnig tof is, maar die is er maar tot 10 augustus. Wil eigenlijk even sparen zeg maar :Y)

Ik had hun dus ook gebeld voor Janaina (die bedoel jij toch). En toen zeiden ze simpel dat ik maar een keer binnen moest lopen en als ik geluk had had ze misschien wel tijd voor me.. Een tripje Utrecht is niet echt om de hoek, dus niet zulke goede service. Want een afspraak wilde ze niet maken zonder aanbetaling.

Ja, die inderdaad, moeilijke naam. :') Denk dat zij mn Simba zoooo tof kan doen.. Maar inderdaad, dat is niet chill. Utrecht is gelukkig wel dichtbij voor mij, maar vind het ook weer zo wat om er zo heen te gaan.. :') En die aanbetaling, ja als het vast staat, maakt het me niet zoveel uit.. Maar het is op zulke korte termijn dat ik ook weer denk van naja... :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:44

Ejena schreef:
Ik ben bijna zestien en ik wil graag voor mijn verjaardag een tatoeage laten zetten. Ik ben niet van mening dat je enkel een tatoeage moet laten zetten met een betekenis, dus ik ben me vooral gaan oriënteren op wat ik mooi vind en dan voornamelijk de stijl. Ik wil graag een dier laten zetten. Ik twijfel nog tussen een beer of een wolf. Ik vind zelf dit erg gaaf, maar dat word al snel te groot aangezien ik hem op de binnenkant van m'n arm wil.
[ Afbeelding ]

Ik vind deze beer wel heel erg gaaf! :j Het enige wat ik dan jammer vind is dat die bestaat, ik zou hem dan wel opnieuw laten tekenen en mijn eigen draai eraan geven. Vanwaar de keuze van de wolf of beer?

Ejena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:51

KimD schreef:
Ejena schreef:
[ Afbeelding ]

Ik vind deze beer wel heel erg gaaf! :j Het enige wat ik dan jammer vind is dat die bestaat, ik zou hem dan wel opnieuw laten tekenen en mijn eigen draai eraan geven. Vanwaar de keuze van de wolf of beer?

Mijn achternaam is wolf, vandaar dat ik eerder neig om naar een wolf te gaan. Ik weet niet waarom, maar ik vind het beide hele mooie, krachtige dieren.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:53

Dan zou ik voor een wolf gaan.
Heb je daar een zelfde soort voorbeeld van?
Of word dat iets heel anders dan.

Ejena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:00

Tinkerloos schreef:
Dan zou ik voor een wolf gaan.
Heb je daar een zelfde soort voorbeeld van?
Of word dat iets heel anders dan.

Ja, ik heb een zelfde soort ontwerp. Ik zal hem even opzoeken en dan hier plaatsen.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:01

Ejena schreef:
[ Afbeelding ]

Ik vind het een gaaf ontwerp, alleen, beetje zifterig misschien, is het net een bek van een katachtige. Mij net te lang voor een beer.

Ejena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:02

Afbeelding

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:04

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:25

Zucht, zo mooi hé! Als ik ooit voor een zomaar "mooi" tattoo zou gaan word het denk ook een wolf, die dieren hebben gewoon iets.

Kritische mensen onder ons, wat vinden jullie van Maarten van der Meij? http://www.inkredible-ink.com/ overweeg daar een keer langs te gaan om te kijken hoe het daar is.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 23:10

Wat heb ik een pijn geleden maar hij staat!

Afbeelding

Mijn exschoonbroertje heeft een wolf, ik kan die wel een keer voor je posten Ejena?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 23:40

Lief vlindertje!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 23:52

Schattig dat vlindertje! Heel klein of niet? :)

Er fietste vanmiddag iemand voor me met een prachtige bloesemboom op dr rug!

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 00:00

Ja kleiner kon hij niet ivm details, wilde echt zo klein mogelijk! Bedankt ben er echt blij mee.

Ejena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 12:26

VeraPopeye schreef:
Wat heb ik een pijn geleden maar hij staat!

- Foto -

Mijn exschoonbroertje heeft een wolf, ik kan die wel een keer voor je posten Ejena?

Als je zou willen graag.
Je tattoo is trouwens erg mooi geworden! De schaduw valt ook mooi.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 12:41

Zijn er hier trouwens mensen die iets met paarden hebben laten zetten?
Het lijkt me erg mooi om ooit ene tattoo te laten zetten die symbool staat voor mijn passie voor paarden. :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 12:43

Ik heb 2 hoefijzers, en ga binnenkort een portret van mijn paard laten zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:07

chantalboes schreef:
TessaVB schreef:

Volgens mij heb je het over Bodycult, of niet? Ik heb me daar laten prikken door een buitenlands meisje waarvan de naam begon met een B, kan er even niet meer op komen... Super lieve meid en heeft echt heel netjes gewerkt :j

Verder gaat het daar inderdaad zo. Op het moment dat jij een afspraak maakt, gaan zij voor je tekenen van tevoren en houden ze plek voor je vrij. Daar moet je idd een aanbetaling voor doen, maar dat gaat bij alle shops zo. Als je dat niet wilt moet je inderdaad een keer naar binnen lopen op de goede gok, maar dat kan ik je niet aanraden aangezien ze dan vaak net geen tijd voor je hebben.

Als je nou begin van het schooljaar gaat, dan ga ik met je mee :Y)