Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
doezel2 schreef:Onderste
Wat vinden jullie van goorse ink
_Micha_ schreef:Gerbenfroh schreef:Ik mag 4 september weer(direct ontwerp fine tunen en zetten)
Sleeve wacht ik nog even mee, voor de mensen die dat nog weten
Ik wou net zeggen dat ik wel foto's van je sleeve wilde
Maar wat wordt het?
TessaVB schreef:Ik heb inderdaad even gekeken, supervet! Er zit nu iemand die waanzinnig tof is, maar die is er maar tot 10 augustus. Wil eigenlijk even sparen zeg maar![]()
En ik vind het irritant dat je niet kan mailen
chantalboes schreef:TessaVB schreef:Ik heb inderdaad even gekeken, supervet! Er zit nu iemand die waanzinnig tof is, maar die is er maar tot 10 augustus. Wil eigenlijk even sparen zeg maar![]()
Ik had hun dus ook gebeld voor Janaina (die bedoel jij toch). En toen zeiden ze simpel dat ik maar een keer binnen moest lopen en als ik geluk had had ze misschien wel tijd voor me.. Een tripje Utrecht is niet echt om de hoek, dus niet zulke goede service. Want een afspraak wilde ze niet maken zonder aanbetaling.
Ejena schreef:Ik ben bijna zestien en ik wil graag voor mijn verjaardag een tatoeage laten zetten. Ik ben niet van mening dat je enkel een tatoeage moet laten zetten met een betekenis, dus ik ben me vooral gaan oriënteren op wat ik mooi vind en dan voornamelijk de stijl. Ik wil graag een dier laten zetten. Ik twijfel nog tussen een beer of een wolf. Ik vind zelf dit erg gaaf, maar dat word al snel te groot aangezien ik hem op de binnenkant van m'n arm wil.
[ Afbeelding ]
KimD schreef:Ejena schreef:Ik ben bijna zestien en ik wil graag voor mijn verjaardag een tatoeage laten zetten. Ik ben niet van mening dat je enkel een tatoeage moet laten zetten met een betekenis, dus ik ben me vooral gaan oriënteren op wat ik mooi vind en dan voornamelijk de stijl. Ik wil graag een dier laten zetten. Ik twijfel nog tussen een beer of een wolf. Ik vind zelf dit erg gaaf, maar dat word al snel te groot aangezien ik hem op de binnenkant van m'n arm wil.
[ Afbeelding ]
Ik vind deze beer wel heel erg gaaf!Het enige wat ik dan jammer vind is dat die bestaat, ik zou hem dan wel opnieuw laten tekenen en mijn eigen draai eraan geven. Vanwaar de keuze van de wolf of beer?
Ejena schreef:Ik ben bijna zestien en ik wil graag voor mijn verjaardag een tatoeage laten zetten. Ik ben niet van mening dat je enkel een tatoeage moet laten zetten met een betekenis, dus ik ben me vooral gaan oriënteren op wat ik mooi vind en dan voornamelijk de stijl. Ik wil graag een dier laten zetten. Ik twijfel nog tussen een beer of een wolf. Ik vind zelf dit erg gaaf, maar dat word al snel te groot aangezien ik hem op de binnenkant van m'n arm wil.
[ Afbeelding ]
chantalboes schreef:TessaVB schreef:Ik heb inderdaad even gekeken, supervet! Er zit nu iemand die waanzinnig tof is, maar die is er maar tot 10 augustus. Wil eigenlijk even sparen zeg maar![]()
Ik had hun dus ook gebeld voor Janaina (die bedoel jij toch). En toen zeiden ze simpel dat ik maar een keer binnen moest lopen en als ik geluk had had ze misschien wel tijd voor me.. Een tripje Utrecht is niet echt om de hoek, dus niet zulke goede service. Want een afspraak wilde ze niet maken zonder aanbetaling.