Vaccineren baby, Help ik weet het niet meer...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 17:33

Tsja ik kan er weinig aan doen. Komt misschien doordat er bij ons een relatief lage vaccinatiegraad is.
Of wilde je beweren dat het allemaal verzonnen is?

Ik kom origineel van de Bible belt. Ik ken genoeg mensen waarbij mazelen en polio een levenslange invloed gehad.
Maar goed zal dan allemaal wel verzonnen zijn...

Maar dan mag ik ook zeggen dat alle vaccinatieschade bij jou verzonnen is. Want ja jullie hebben wel de jackpot he in de familie.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 17:34

Anoniem schreef:
Aangezien in het meest recente bericht staat dat de baby's de leeftijd nog niet hadden, zonder extra vermelding van één kind die in het eerste bericht wel expliciet wordt genoemd, mag je er toch van uit gaan dat de meest recente update de correcte informatie bevat.
Daarbij is het wel erg vreemd dat, met de wet op privacy, de medische gegevens van 1 kind in het eerste bericht openbaar worden verspreid. Dat mag niet.

_lautje_ schreef:
Ik woon er vlakbij in de buurt. En heb van verschillende bronnen begrepen dat dat het kind is wat het mee heeft genomen. Kennis heeft een vriendin met kind op dat kdv.

Bij jou in de buurt is not the place to be hè. Hersenvliesontsteking met doofheid, mazelen...
Jij hebt wel steeds de jackpot daar hoor.

Niet alleen daar hoor. Ik woon niet bij lautje in de buurt, maar midden op de biblebelt en hier zijn best veel mensen met mazelenschade na eerdere epidemieën.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 18:51

Hier ook in de biblebelt... niets...zelf met een baby geboren middenin de laatste echte uitbraak tussen een dorp vol mazelengevallen, geen problemen gehad. Geen doden, geen schade, gewoon een weekje de schoolklassen leeg en hup allemaal weer verder.
Wat vreten jullie daar allemaal uit dat je zonder vaccins niet meer overleven kunt??

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 18:53

Maar waarom zouden andere mensen vaccinatieschade ernstig moeten nelen, als je zelf bewezen schade van kinderziektes niet ernstig neemt?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 18:55

Heb je een rotdag R?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 18:57

Anoniem schreef:
Hier ook in de biblebelt... niets...zelf met een baby geboren middenin de laatste echte uitbraak tussen een dorp vol mazelengevallen, geen problemen gehad. Geen doden, geen schade, gewoon een weekje de schoolklassen leeg en hup allemaal weer verder.
Wat vreten jullie daar allemaal uit dat je zonder vaccins niet meer overleven kunt??

Met dit soort uitspraken roep je wel wat over jezelf af. En een ontzettend nare opmerking richting mensen die wel vaccineren , jullie zijn echt geen verheven en betere mensen omdat je niet ziek word, niet vaccineert en gelovig bent .

_lautje_

Re: Vaccineren baby, Help ik weet het niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:03

Ik denk niet dat Repelsteel een rotdag heeft maar gewoon zichzelf is.

Sorry, maar jij bent gewoon zo naar en zuigend. Bah.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:04

Anoniem schreef:

Nou, gefeliciteerd *\%/*

Bij de epidemie van 2000 zijn 3 kinderen overleden, en veel kids ziek geworden met nog steeds de gevolgen.
De uitbraak van 2013 heeft geloof ik 1 leven gekost maar ook weer de nodige schade.
Dat jij er niks aan over hebt gehouden is alleen maar heel fijn. Maar de ouders die nu een kind moeten missen of een gehandicapt kind hebben denken er nu ws anders over :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:08

Jezus, rustig maar :roll:
misschien komt het door de meer vervuilde lucht ofzo? Ik zit in een heel schoon beschermd gebied.
Het onderzoek dat ik eerder plaatste waarin werd aangetoond dat je innate immune systeem 1 indringer tegelijk aan kan zoals luchtvervuiling om vervolgens afgeleid te zijn wanneer daarbij bijvoorbeeld de mazelen daar achteraan binnen komt, kan toch van toepassing zijn?
Daarvoor hoef je toch niet een verheven mens te zijn of in God te geloven?
Wat halen jullie er allemaal bij joh, meteen zo'n onzin uit te spuwen :=

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:18

Anoniem schreef:

Kan het ook minder aanvallend?!
Alsof mensen ‘dingen uitvreten’ en daardoor DOODziek worden. Toe zeg. Doe eens normaal.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:20

Ik heb tijdens mijn studie zeer andere zaken geleerd omtrent immunologie.. Ik weet niet waar jij deze ‘wijsheid’ vandaan denkt te hebben. :+

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:22

Balou_k schreef:
Ik heb tijdens mijn studie zeer andere zaken geleerd omtrent immunologie.. Ik weet niet waar jij deze ‘wijsheid’ vandaan denkt te hebben. :+

Google en youtube, what else?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:24

Balou_k schreef:

Wat je leert in studies is indoctrinatie door big pharma }:0

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:24

Wat dacht je van gewoon statistiek en kansberekening ipv ingewikkelde theorieen te bedenken.
9/20 zieken fluiten er gewoon doorheen. Ofwel de baby van R is 1 van de 19 en de hersenvlies baby is de nr 20.

Hier na de Steiner school inmiddels ook mazelen aan uni Zürich.

Was hier laats blijkbaar ook iemand trots met TBC in de tram onderweg. De zieke vertelde de grote aanwinst aan een medepassagier die vervolgens de conducteur inlichtte. De patient werd afgehaald door verplegend personeel.
Wat bezield zo iemand? Misschien ook aanhanger van: de meeste mensen krijgen er statistisch gezien toch niets ernstigs van dus kan ik gewoon rustig actief rondhoesten.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:43

secricible schreef:
Balou_k schreef:

Google en youtube, what else?

Ohh, uiteraard.. Veel betrouwbaarder. :j :+

verootjoo schreef:
Balou_k schreef:

Wat je leert in studies is indoctrinatie door big pharma }:0

Uiteraard!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:46

bigone schreef:
Anoniem schreef:

Met dit soort uitspraken roep je wel wat over jezelf af. En een ontzettend nare opmerking richting mensen die wel vaccineren , jullie zijn echt geen verheven en betere mensen omdat je niet ziek word, niet vaccineert en gelovig bent .

Dat mag niet,

Maar andersom mogen dit soort opmerkingen wel gemaakt worden....

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:54

Quera ik vind de opmerking van Repelsteel ver over de top: wat spoken jullie daar allemaal uit dat je zonder vaccins niet meer kunt overleven!! Dit lijkt toch wel op een zeer lage dunk van mensen te hebben die enten en niet in haar schone stukje wereld wonen.
En ja, dan word ik ook fel, misschien niet goed. Ik vind het niet normaal dat Repelsteel of wie dan maar ook zo over mensen denkt die een andere opvatting hebben.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 20:09

Dat valt in het straatje van; ik gebruik alleen biokatoenluiers en kokosolie en mijn baby had nooit uitslag.
Nou gefeliciteerd, mijn aanbiedingluierskind met aldi poetsdoeken had ook nooit uitslag.
N=1
Case report conusies zonder data.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 20:12

Precies. Maar gelukkig hebben we de statistiek nog voor het totaalplaatje :) Anders wisten we ook niet dat roken slecht was, want iedereen heeft of kent die opa die 90 werd met elke dag een pakje wegpaffen :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 20:15

bigone schreef:
Quera ik vind de opmerking van [naam] ver over de top: wat spoken jullie daar allemaal uit dat je zonder vaccins niet meer kunt overleven!! Dit lijkt toch wel op een zeer lage dunk van mensen te hebben die enten en niet in haar schone stukje wereld wonen.
En ja, dan word ik ook fel, misschien niet goed. Ik vind het niet normaal dat [naam] of wie dan maar ook zo over mensen denkt die een andere opvatting hebben.

industrie? Pesticides? Uitstoot van centrales? Hoge fijnstof concentraties?Bijeenkomsten van grote groepen mensen in slecht geventileerde oude kerken? Ik noem maar wat?
Wat is daar erg aan?
Jullie gaan meteen uit van rare dingen dat er zo'n heftige reactie op mijn post komt. Jeetje.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 20:18

Van industrie, pesticide, uitstoot, en fijnstof krijg je geen mazelen... Veel mensen in slecht geventileerde kerken misschien wel als er daar iemand tussen zit met mazelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 20:20

verootjoo schreef:
Van industrie, pesticide, uitstoot, en fijnstof krijg je geen mazelen... Veel mensen in slecht geventileerde kerken misschien wel als er daar iemand tussen zit met mazelen.

Maar wel een verlaagde weerstand met daardoor misschien meer kans op complicaties :)*

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 20:21

Kom nou, alsof jij als enige zonder deze stoffen woont, lijkt me in ons land bijna niet mogelijk en ik woon ook op een afgelegen plek buiten, zonder industrie of teelt/intensieve bedrijven. Bewust? Nee, gewoon omdat het veertig jaar geleden kon en ja, wel geënt onze kinderen.
Boven op een berg in onbewoond gebied in Alaska heb je misschien nergens last van en hoef je ook niet te enten want daar kom je niets tegen, misschien een beer of poema.
Dus Repelsteel volgens mij doe je ontzettend je best om vooral jezelf een rad voor ogen te draaien voor zaken die misschien gebeurt zijn zonder enig sluitend bewijs , als het maar niet aan jezelf ligt.
Laatst bijgewerkt door BigOne op 09-04-19 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 20:23

Anoniem schreef:
verootjoo schreef:

Maar wel een verlaagde weerstand met daardoor misschien meer kans op complicaties :)*

En dat is onderbouwd door welke studie?

En waar woon je idd, als jij zonder industrie, pesticide, uitstoot en fijnstof woont?

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 20:23

Anoniem schreef:
verootjoo schreef:

Een goede reden om te gaan enten.