Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Aangezien in het meest recente bericht staat dat de baby's de leeftijd nog niet hadden, zonder extra vermelding van één kind die in het eerste bericht wel expliciet wordt genoemd, mag je er toch van uit gaan dat de meest recente update de correcte informatie bevat.
Daarbij is het wel erg vreemd dat, met de wet op privacy, de medische gegevens van 1 kind in het eerste bericht openbaar worden verspreid. Dat mag niet._lautje_ schreef:Ik woon er vlakbij in de buurt. En heb van verschillende bronnen begrepen dat dat het kind is wat het mee heeft genomen. Kennis heeft een vriendin met kind op dat kdv.
Bij jou in de buurt is not the place to be hè. Hersenvliesontsteking met doofheid, mazelen...
Jij hebt wel steeds de jackpot daar hoor.
Anoniem schreef:Hier ook in de biblebelt... niets...zelf met een baby geboren middenin de laatste echte uitbraak tussen een dorp vol mazelengevallen, geen problemen gehad. Geen doden, geen schade, gewoon een weekje de schoolklassen leeg en hup allemaal weer verder.
Wat vreten jullie daar allemaal uit dat je zonder vaccins niet meer overleven kunt??
Anoniem schreef:Hier ook in de biblebelt... niets...zelf met een baby geboren middenin de laatste echte uitbraak tussen een dorp vol mazelengevallen, geen problemen gehad. Geen doden, geen schade, gewoon een weekje de schoolklassen leeg en hup allemaal weer verder.
Wat vreten jullie daar allemaal uit dat je zonder vaccins niet meer overleven kunt??
secricible schreef:Balou_k schreef:Ik heb tijdens mijn studie zeer andere zaken geleerd omtrent immunologie.. Ik weet niet waar jij deze ‘wijsheid’ vandaan denkt te hebben.
Google en youtube, what else?
verootjoo schreef:Balou_k schreef:Ik heb tijdens mijn studie zeer andere zaken geleerd omtrent immunologie.. Ik weet niet waar jij deze ‘wijsheid’ vandaan denkt te hebben.
Wat je leert in studies is indoctrinatie door big pharma
bigone schreef:Anoniem schreef:Hier ook in de biblebelt... niets...zelf met een baby geboren middenin de laatste echte uitbraak tussen een dorp vol mazelengevallen, geen problemen gehad. Geen doden, geen schade, gewoon een weekje de schoolklassen leeg en hup allemaal weer verder.
Met dit soort uitspraken roep je wel wat over jezelf af. En een ontzettend nare opmerking richting mensen die wel vaccineren , jullie zijn echt geen verheven en betere mensen omdat je niet ziek word, niet vaccineert en gelovig bent .
bigone schreef:Quera ik vind de opmerking van [naam] ver over de top: wat spoken jullie daar allemaal uit dat je zonder vaccins niet meer kunt overleven!! Dit lijkt toch wel op een zeer lage dunk van mensen te hebben die enten en niet in haar schone stukje wereld wonen.
En ja, dan word ik ook fel, misschien niet goed. Ik vind het niet normaal dat [naam] of wie dan maar ook zo over mensen denkt die een andere opvatting hebben.
Anoniem schreef:verootjoo schreef:Van industrie, pesticide, uitstoot, en fijnstof krijg je geen mazelen... Veel mensen in slecht geventileerde kerken misschien wel als er daar iemand tussen zit met mazelen.
Maar wel een verlaagde weerstand met daardoor misschien meer kans op complicaties
Anoniem schreef:verootjoo schreef:Van industrie, pesticide, uitstoot, en fijnstof krijg je geen mazelen... Veel mensen in slecht geventileerde kerken misschien wel als er daar iemand tussen zit met mazelen.
Maar wel een verlaagde weerstand met daardoor misschien meer kans op complicaties