oh help ... het is nu kermis hier en zit op terras, zit braaf aan green tea, spa blauw komt voor vandaag mn neus uit en straks op stap zonder alcohol of zou t echt zo erg zijn als ik wat drink en morgen extra mn best doe bij de workout :p
Ik doe het ook hoor Bhris.. op m'n rustdag mis ik het echt en ben ik echt sloom de hele dag Moet mezelf wel ertoe zetten, maar daarna is het heel fijn (en een tweede workout aan het eind van de dag is dan extra meegenomen )
Ach, ik ga op de fiets naar het werk, is ook beweging genoeg. Maar planningstechnisch zou het soms sochtends wel makkelijk zijn. Vandaag weer er niet van gekomen. Ik wil/moet ook nog veel te veel doen voor het trouwen.
SpikkelFire
Geplaatst: 16-08-13 23:00
Ik vind het ook heerlijk 's ochtends, maar ik begin om 7 uur dus ik vind dat wel weer vroeg genoeg. Morgen ga ik voor de kickbox cardio work out Hopen dat ik het echt ga doen.
Die go to sleep yoga klinkt interessant. Wil m'n spieren meer opstrekken buiten mijn trainingen om maar de standaard oefeningen vervelen me. Staat die online?
Slaapyoga klinkt wel interessant inderdaad, lekker ontspannen bed in
Verdorie ik wilde wat vragen maar ben het vergeten. OJA! Wat doen jullie als de filmpjes saai worden? Ben nu op dag 4 (vandaag dan) maar heb wel een beetje genoeg van rot muziekje en jillian die de hele tijd praat