Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Nou succes! Reuma ben ik ook op gecontroleerd, heb ik niet. Fyrbrodinges is volgens mij niet iets wat al echt bestempeld wordt. Of ondertussen wel? Ik heb ook gedacht dat dit was wat ik had..
Alwiene schreef:xDenies schreef:Nou succes! Reuma ben ik ook op gecontroleerd, heb ik niet. Fyrbrodinges is volgens mij niet iets wat al echt bestempeld wordt. Of ondertussen wel? Ik heb ook gedacht dat dit was wat ik had..
Met het risico dat je mij een zeurpiet vindt: ik wil nogmaals de glutenintolerantie benoemen waar ik het een tijdje geleden ook al over had. Als dat wel is wat je hebt kun je supplementen nemen wat je wil maar zal je uiteindelijk alleen slechter worden en niet beter. Google er anders nog eens op in combinatie met je klachten. Het is zo veel meer dan mogelijke buikpijn!
Citaat:Ik loop al weer de hele dag met vreselijke buikpijn. Ik heb dat vaker. Ik denk soms dat het ligt aan het feit dat ik mijn buikspieren niet ontspan tijdens het werk? Maar goed … anderzijds heb ik in feb ook zo'n buikpijn gehad en kwam er een b12 te kort uit. Ik gok dat het allemaal fijn samen hangt.
Citaat:En op het moment heb ik sowieso even niet het idee dat het helpt. Maar dat kan ook gewoon door een griepje komen die aan de oppervlakte drijft. Of wellicht wel gewoon iets heel anders ... maar dan stap ik deze keer echt naar de bedrijfsarts. Ik voel me eigenlijk bijna weer hetzelfde als toen voordat ik 4 dagen ging werken
Citaat:Sinds oktober weer 5 dagen. Gaat goed. Laatst 1.5 tot 2 weken loop ik weer tegen dingen aan als dat ik mezelf moet motiveren iets te doen. Ik vind weinig tot niets leuk. Op mn werk doe ik weer alles en thuis 'stort' ik in.
Heb eind nov 2 heerlijke vakantie weken gehad wat me erg goed deed. Maar aan t eind van die week voelde ik het al komen.
Ik ben gewoon bang dat ik tegen iets van een burnout aanloop ofzo. Dus dat is los van die b12.
Ik heb ook gewoon dat ik savonds op straat loop met de hond en er ineens allemaal angst over me heen komt. Pffff
Ik weet het in ieder geval even niet meer. Ik weet dat ik vrolijk moet zijn, maar zo voel ik me niet.
Citaat:Dat hoop ik ook. Ik heb nu weer een aantal 'goede' dagen er tussen zitten
Citaat:In mijn vakantie heb ik pas echt rust gehad. Ik hoefde nergens over na te denken, heerlijk. Op een begeven moment ben ik vijf dagen naar stal geweest en ik genoot optimaal maar merkte dat het te veel werd (bizar .. vijf dagen naar stal is te veel? wtf …) ik heb er toen voor gekozen om thuis te blijven maar voelde me onbewust ook weer schuldig tegenover pony. (die niets te kort komt hoor, krijgt alles zonder dat ik er naar om hoef te kijken).
_Karlijn schreef:love_western schreef:Op de heenweg bij je bh instoppen
Is ook een goed ideemaar de ampul is van glas en dat vind ik een beetje eng
Niet dat mijn bh nou ZO strak zit maar met die hobbels en bobbels in de weg...
anne_bento schreef:Ah zo, dat klopt! Snap op zich dat hij dat adviseerde, had ook niet verwacht dat het zo slecht zou uitpakken.. vindt het wel jammer dat de kliniek dan verder zijn handen er vanaf trekt en niet meedenkt naar wat er dan aan de hand kan zijn.. tis wel makkelijk geld verdienen daar.