[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:09

Een collega van mij heeft gewoon heel brede heupen, mensen denken al snel dat zij dik is. Maar dik is ze niet, heeft niet veel buik, maar is breed in de heupen.
Ik heb op zich niet heel brede heupen maar wel een pens waar je u tegen zegt. :Y)

@hannahaapje: dankjewel voor het compliment! :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:10

Max_en_Max schreef:
Rebeccaa schreef:
Als je een appel-bouw hebt, kan je met een bmi van 22.5 zeker een spekbuikje hebben.

als je tenger gebouwd bent, en je komt maar een klein beetje aan gaat dit al snel op de buik zitten

:j precies..

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:26

dankjullie voor de reacties,

ben idd flink gebouwt een echt appeltje met dunne benen, ingevallen lelijke kleine kont, en bijna geen borsten. dus het vet zit gwn een beetje op de verkeerde plaats :D. ik ben mn hele leven flink geweest als netgeboren baby al flink overgewicht. heb op het hoogtepunt 67 kilo gewogen met 13 jaar maar het is vanzelf bijgetrokken.

wat betreft conditie, ik ben opzoek naar een nieuw paard om de sport mee in te gaan, je vraagt het uiterste van je paard. dan vind ik dat ik zelf ook conditie moet hebben anders kun je niet van je paard verwachten dat hij wel doet. tot 5 weken geleden trainde ik elke dag gemiddeld een uur paardrijden (en dan heb ik het over dressuur en zoals de meeste weten ik dat echt wel werken),liep ik zo'n 3 keer in de week hard, en fietste ik 4x per dag heen naar stal en 4x per dag terug. wat er nu verandert is ik kan niet meer trainen met mn paard en ik zit nu op een nieuwe school en gaa nu elke dag met de bus. dus ik doe totaal niks meer

en over eten ik snoep niet heelveel ofzo, ik hou van koken en het dan ook eten :9 ik kook heel lekker alleen het is niet altijd even dieet verantwoord. kook met veel olie enzo pesto tappenade en sauzen heel lekker maar niet gezond

sorry dat ik zoveel getypt heb

Anoniem

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:30

Appels hebben juist meestal veel borst, peren heel erg weinig.. hihi

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:32

ben wel breed in mn schouder en dan hele smalle heupen (en jaa ik ben toch echt een meisje :D ) en dus een flinke buik

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:38

Ik ben juist heel breed in de heupen en brede (boven)benen. Heb een vrij recht figuur, op zich wel taille en een brede borstkas. Maar vanaf mn heupen heb ik weinig vetjes, ribben/ruggengraat en sleutelbeen zijn goed zichtbaar. Heb weinig borsten (kleine b-cup). Maar mn onderkant is juist wel weer stevig en dat is soms ontzettend ergerlijk.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 16:44

@Litilaura Dan zou ik een sport gaan zoeken die je leuk vind en evt. wat buikspieroefeningen gaan doen? Alsnog blijf ik bij m'n mening dat je niet op je 15e aan dieeten moet gaan beginnen..

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 21:19

*doorbreekt stilte* Wat hebben jullie vanavond gegeten?

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 23:33

:') Of waar bestaat 't ontbijt uit?

Simonesimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 23:41

Mag ik ook mee praten? :-)
Al een tijdje wil ik de 15 kilo die ik in 2 jaar ben aangekomen weer heel graag kwijt.
Ik zit niet meer lekker in mn vel, dus ik heb besloten vanaf morgen de strijd aan te gaan om ze kwijt te raken.

Editie :
Ik ben 19 jaar. Ongeveer 1.65/1.66 en laatste keer dat ik me gewogen heb was ik bijna 70 kilo. Heb altijd zo rond de 55 gezeten, dat beviel me goed en daar wil ik graag weer naar toe werken. Volgens mijn bmi van 25.7 heb ik overgewicht.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 23:54

mijn naam komt uit Argentinië ja:). de ene dag was ik een echte gaucha, de andere dag deed ik iets lomps, en dan was ik weer poco gaucha. haha.

èven over hardlopen met je paard, haha, dat wou ik vorige week in de sneeuw doen, nauja, teminste gewoon wandelen, op stukjes waar het ging wou ik zachtjes joggen. toen was ik naar de zandvlakte gegaan(ik moest en zou het daar zien, ondanks dat mijn verzorgpaard daar altijd een beetje onrustig wordt), ach ik heb hem vast dacht ik.... dacht ik.. voor ik het wist maakte die een bok, draaide om en weg wast ie. kon ik de 2,5 km achter hem aan naar stal rennen. gelukkig was het door de sneeuw niet druk op de weg, en is tie heel op stal aangekomen. nee, hardlopen met je paard was voor mij geen succes :'). Moet er wel bij zeggen dat ie alleen een stalhalster aanhad. de volgende keer doe ik denk ik maar een hoofdstel om, dat is dus mijn tip. ook al is je paard nog zo lief, doe maar gewoon een hoofdstel om de eerste keer.

Verder ben ik echt heel erg blij, broeken worden te groot, en broeken die te strak zaten zitten nu goed. ook voel ik me een stuk zekerder in strakke shirts en jurkjes. Zaterdag ga ik naar een ska dance, en ik kan mijn zwart-witte ska jurkje(zelf gemaakt uit 2 hempjes) weer zonder me te schamen voor mijn buik weer aan. :), het was het echt dubbel en dwars waard om zoveel te laten staan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 23:56

Ik heb na mijn eerste weegmoment (-3,5 kilo) een nieuwe jegging gekocht, of hoe heet zo'n broek a la legging?

Die slobbert nu om m'n kont en buik en er past nog wel een Kerstmanbuik in, terwijl ik hem vrij strak kocht. :D :D

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 23:57

haha, dan verdien je een echte high five

Simonesimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 23:58

Wat lijkt dat me heerlijk al mn oude broeken en strakke jurkjes weer zonder moeite aan te kunnen doen :-)
Heb respect voor de mensen hier die al zoveel bereikt hebben, dat moet ik nog maar gaan bewijzen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 23:59

PocoGaucha schreef:
haha, dan verdien je een echte high five

Ik high five pas als ik op m'n streefgewicht zit en er nog een extra persoon in de broek erbij kan. :Y)

nOukjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 00:13

Goed bezig allemaal!
Hier wel al een aantal complimentjes gehad, dat ik er goed uit zag en moet zeggen dat ik me inderdaad al een klein beetje fijner voel in een strak truitje.

Maar we zijn er nog niet! Jammer genoeg blijft de weegschaal steken op de -3,8 kilo. Al moet ik wel bekennen dat ik ietsje minder streng ben geworden tegenover mezelf (bruiloft, kerstborrel, verlate suprise-avond met vriendinnetjes). Hier mezelf niet helemaal te buiten gegaan, maar wel een aantal lekkere wijntjes gedronken en hapjes gepakt. Vanaf morgen gaat dus het slot weer op alle deuren waar ook maar iets lekkers achter verstopt zit !

Simonesimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 00:17

Mag ik vragen wat jullie streef gewicht is en hoeveel jullie ondertussen al kwijt zijn geraakt en ik hoeveel tijd? :-)

nOukjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 00:31

Hier is er nu 3,8kilo vanaf in uhmmm.. zeg 5 weken? Misschien 6 weken, weet ik niet precies. En als ik eens 15 kilo kwijt zou zijn, dan zou ik tevreden zijn :).

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 07:19

Roosch en n0ukjee goed bezig!

@Hannahaapje aan de reacties te zien heeft denk ik gister niemand avond gegeten :+ of ontbeten haha.

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 07:29

@Simonesimone: Ik ben begin april 2012 begonnen. Ben toen 6kg afgevallen. Vanaf (half) augustus aan de prikpil gegaan en vanaf toen zomaar even lekker 8kg aangekomen. Ben daar ondertussen alweer 2,5kg van kwijt. Maar het lijkt wel een stuk moeilijker te gaan nu. Mijn streven is om eerst 10kg kwijt te raken en dan in totaal 15kg. Ik zit op een bmi van 29,9.

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 08:50

@pocogaucha: stoer he, paardrijden in Argentinïe! Nu ook verliefd op Criollo paardjes? Ik ben dus net terug van NZ, daar rondgereden met van die lange cowboy oliejassen, rivier overgestoken en ergens anders over het strand lekker no nonsense rengalop over het strand... Maar ik ga mezelf toch maar niet omdopen tot Kiwi, hihi....
Over het hardlopen met paard buiten, ik doe het met een paard waarmee ik heel veel heb geoefend op de grond, dat scheelt. Wat lijkt me dat naar zeg, paard kwijt buiten :-( Gelukkig is er niets gebeurd?

Weer on topic:
Twee kiwi's, een glas melk en een boterham met van die ultrajonge smeerkaas als ontbijt. Hoop dat ik vandaag mijn normale ritme weer terug krijg :-) Vannacht na vier uur om het uur even wakker geworden, maar deze keer toch maar blijven liggen.

Ik moet echt mijn zelfdiscipline even gaan aanspreken met die jetlag. Plan: Het positief gaan buigen en naast een vaster ritme zelfs misschien wat gewicht verliezen. Dat betekent voor mij waarschijnlijk vooral meer bewegen. De verhaaltjes hier helpen wel als stok achter de deur moet ik zeggen!

Simonesimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 11:12

@ Davina. Wat balen zeg. Was je zo goed op weg kom je door zoiets meteen weer 8 kilo aan. Toch knap dat je al weer goed op weg bent!

Mijn ontbijt bestond vanochtend uit 1 geroosterde boterham zonder iets erop en een glas limonade. Ben niet gewend ik sochtends te eten dus dit is al heel wat haha.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 11:19

Ik had een bak biologische joghurt met bio muesli (hema), gebroken lijnzaad en blauwe bessen en een groot glas groene thee.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 11:22

Goedzo Simone, dat je toch probeert te ontbijten!

Swartbeessie: je kunt het!

nOukjee: Dat getal op die weegschaal gaat vast weer snel omlaag...

Roosch: Top!!

PocoGaucha: Bedankt voor de tip :P. Lijkt me wel grappig om te zien, niet om het zelf mee te maken :P. En superfijn dat je je nu een stuk zekerder voelt!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 11:24

Mag ik mij ook melden?
Ik ben nu 18 jaar en weeg 67 kg.
Nu actief aan het sporten en gezond eten.
Hoop uit dit topic wat tips te halen!