Aria_zz schreef:Had er echt zo ver nog niet over nagedacht en er me eigenlijk al bij neergelegd dat ik gewoon moe zou blijven, ben ook een slechte slaper. Herinner mij wel dat het vrij plots was, dat ik besefte: he, waarom ben ik niet meer zo opgewekt en energiek als vroeger?
Dus het was niet geleidelijk. Ik dacht het zal wel de puberteit zijn. Maar die ben ik al gepasseerdfijn om te weten dat ook dat voorbij kan gaan!
Zat in het najaar met een soort burn out achtig iets, en toen was het enorm, nu wel beter maar toch, nooit echt de energie die je van een 20jarige verwacht.
Hoop echt dat het kan helpen, zou enorm blij zijn mijn energie terug te hebben!
Ik kan je vertellen, het gaat geleidelijk dus het is niet een ureka moment maar als je je ineens beseft dat het veel beter gaat is dat wel heel fijn hoor

Ik had ook moeite met slapen, vooral door een overload aan gedachten en ik kon mijn hoofd slecht uit zetten. Toen ben ik dingen op gaan schrijven en daarna de bodyscan gaan doen. Als ik er nu last van heb kan ik mijn hoofd letterlijk uit zetten en zeggen, oke nu is het genoeg, morgen gaan we weer verder. En dan blokkeer ik de maalstroom en ga ik over leuke dingen denken