Dan heb je de keus nog om hem zwart over te laten tatoeƫren
Vind het ook altijd super gaaf witte tattoo's
Angeliquee18
Geplaatst: 10-12-12 22:18
Nou.... Mijn ontwerp Let asjeblieft niet op m'n geweldige (ahum) strakke hand... Er was niks mee te beginnen , Uiteraard tekent de tattooeerder hem uit.. Heb hem al laten zien, Gelijk vriendelijk verteld dat hij verder mag tekenen, http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 1106_o.jpg
Hij word waarschijnlijk, ong januari / februari gezet.. Even kijken, wanneer we er zelf aan toe zijn, ( De kamer was van mijn vader , hij neemt hem over )
Nu komt deze onder op m'n onderarm, nu wil ik boven op me onderarm ook niet iets, En wat dan met elkaar doorloopt,, maar nog even verzinnen dan
@Charmaiineee, dat is klote. Heb die foto alleen op mijn FB staan en op mijn laptop. Maar die ligt bij mijn vriendin in Leidschendam. Die heb ik pas weer over 2weken. Dacht dat mijn FB gewoon open stond...
Ik kan hem helaas nog niet openen, ben wel erg benieuwd! Mooi ontwerp Angelique! Erg mooi, ik doe het je niet na. Nog een maand wachten totdat ik in het vliegtuig stap voor mijn tattoo, kan echt niet meer wachten. Komen echt onwijs mooie plaatjes voorbij hier.