Dat is ideaal, dat je dat niet iedere x moet verven ivm uitgroei! Ik verf me helemaal gek, omdat mijn haar kleur echt vreselijk lelijk is bij uitgroei, dus ik verf het echt minimaal 1x per maand.
IMANDRA
Geplaatst: 07-02-13 01:05
Nadja, ik heb er verder geen ervaring mee ofzo, maar heb gister wat onderzoek gedaan naar een permanent, en omdat het je haar ook zo beschadigd wordt afgeraden het binnen een paar weken ofzo te verven .
Ik ben echt benieuwd trouwens :'D. Ik ga morgen de kapper bellen om te vragen of ze ombre doen en wanneer ik een afspraak kan maken .
Suus___
Geplaatst: 07-02-13 08:07
cindytjuh schreef:
De waardebon is vergeven
Yay!
Nadja: ik zou het niet doen, je haar is na permanent al behoorlijk dood als je pech hebt als je dan ook nog gaat verven heb je kans dat t afbreekt
Corelli
Geplaatst: 07-02-13 09:51
Meiden, kan iemand me helpen? Die prive detective vertelde dat toby iets had gekocht, wat was dat? Ik heb het 3x terug geluisterd, maar kan er niets van maken en het schijnt toch wel belangrijk te zijn
ongeveer 8 maanden geleden heb ik mijn haar laten afknippen voor KiKa. Dit is helemaaaaal niet gegaan hoe ik het wilde, heb maandenlang met een stom kapsel rondgelopen totdat het weer een beetje vast kon. De kapster had niet goed gemeten en toen heeft ze er ruim 30 centimeter afgeknipt, terwijl ik vroeg om 25 cm eraf. Later thuis viel het mijn moeder op dat het model wel erg slecht en scheef geknipt was, achterin was er zelfs een hap uit... Dus diezelfde avond naar mn moeders kapster gegaan en die heeft er een mooie boblijn van gemaakt, hartstikke netjes maar heel tuttig voor mijn persoonlijkheid en leeftijd en omdat ik superdik haar heb. Goed, genoeg gekletst, hier wat foto's.
Net geknipt...Toen kwam ik net van de eerste kapper vandaan, ik had het naar achteren in een klem. later werd het dus nog korter, het langste kwam net aan op mn kaaklijn
Nu valt het over mijn schouders eindelijk, maandag ga ik mijn schuine lok weer laten bij knippen en een beetje laagjes in mijn gehele haar zodat het wat speelser valt en niet zo 'groot' valt af en toe lijkt het net een pruik omdat het zo dik is.
Dus een tip als je je haar laat afknippen, ga NIET naar de Knip-in in de Mare, Alkmaar. Verschrikkelijk.
Corelli
Geplaatst: 07-02-13 14:02
Undefined schreef:
Volgens mij is dat voor het pll topic
Hahaha wat stom inderdaad voor het topic over pretty little liars
Ik vind die bob juist hardstikke leuk staan bij je! Van die foto waar jij links staat! Ik zou het weer op die lengte laten knippen
Cadaz
Geplaatst: 07-02-13 15:23
Ik heb zelf ook even weer een vraag.
Nou ik was dus lichtblond en heb net mn haar middenblond geverft, wou het iets donkerder weer. Nu is het wel donkerder hoe ik het wou maar is het deel wat echt heel blond was, de punten heel dof qua kleur.
Er zit net niet een groene gloed op maar het is dus wel heel dof. Ik wil er dit weekend dus even een iets warmere tint overheen doen en heb wel iets gezien maar weet niet of dit geschikt is.
De tint goudblond is beetje in de richting wat ik zou willen (wat je op het plaatje ziet) een 7 tint.
Nu mijn vraag, goudblond aan de benaming te horen ben ik een beetje bang dat ik straks juist goud/oranje achtig uit slaat. De kleur hoe hij nu is vind ik prima alleen mis dus ff de warmte er in. Is het verstandig om deze kleur dat halen en maar 10 min in te laten werken? of kan ik gerust de 20-30 min aanhouden zoals gewoonlijk?
het is nu een beetje zo:
Lekker saai en dof dus (heel klein beetje donkerder is het misschien) kleur 8
Of is een semi permantente kleur een oplossing? of zal dat niet pakken?
LisaaBloem
Geplaatst: 07-02-13 16:24
_Daniella schreef:
Ik vind die bob juist hardstikke leuk staan bij je! Van die foto waar jij links staat! Ik zou het weer op die lengte laten knippen
daar vind ik het ook wel leuk, maar dan ben ik dus eerst een uur aan het stijlen xd en dat is ook niet zo goed voor mn haar.
Ik wil ook graag een iets wat donkerdere haarkleur! En wat korter. M'n haar is gewoon zo dood, dat ik het besluit maar moet nemen om een bob te laten knippen..
Bobjes zijn zo leuk! Dat kapsel is zo tijdloos en zowat iedereen kan het hebben! Bob kan wel 2 kanten opgaan, of tuttig of lekker pittig. Ligt net aan hoe het geknipt is maar zoals hierboven ik zeg die bob moet je houden staat je echt goed!
Klopt! Ik heb nu de wat pittigere versie, krijg veel complimentjes
Jij kan het zeker hebben Lisa!
Frost
Geplaatst: 07-02-13 17:51
Hallo allemaal!
Ik kom ook maar even binnenvallen... Ik wil dus graag mijn haar verven, maar niet helemaal, dus een dip deye (ofzoiets) Maar aangezien ik graag blond wil weet ik niet hoe het zal uitvallen met mijn haarkleur.. dit is ongeveer mijn kleur haar: http://www.kapsels.net/mwoolley/blackonblack1.htm
Je hebt van Kevin Murphy color bugs , dit is een soort uitwasbare dip-dye (zegmaar na een of twee wasbeurten is het eruit). Misschien kan je dat eerst proberen?