Sassii schreef:@Samsie Oh, hoe is het gegaan? En waar zit je MD?
Net waar me borsten beginnen, als je snapt wat ik bedoel hahah

Ik vond hem best pijnlijk met zetten, maar heb er nu geen last meer van.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:Klopt helemaal! Die steentjes kunnen er gewoon in
Targaryen schreef:Corelli schreef:Klopt helemaal! Die steentjes kunnen er gewoon in
Ik meen te herinneren dat jij bioplast staafjes draagt toch? Geen verschil qua gevoel zeg maar(irritatie enzo). Mijn tragus is nog steeds af en toe aan het bitchen, dus hoop dat de overgang naar ander materiaal niet te veel problemen op gaat leveren
[***] schreef:Hallo iedereen,,
Ik had nog een paar vraagjes over een forward helix.
Het piercen gebeurt met een holle naald, die prikken ze dan handmatig door je kraakbeen, maar dat duurt toch niet heel lang ?
En voelt het een beetje als een steek ?( als je met je nagel hard in je oor knijp zeg maar )
Moet je dan trouwens na een jaar als je hem kan verwisselen speciale sieraden voor piercings ervoor kopen, of kan er er ook een 'gewone' oorbel in dan ?
naomi_g1998 schreef:Die van mij ging inderdaad ook irritant doen na een paar maanden, eerst onstoken daarna ineens een bultje, toen deed die weer pijn en daarna weer ontstoken. Heb hem nu al drie jaar en doet niks meer. Zit er wel over na te denken hem opnieuw te laten zetten want ik wil persé een navelpiercing maar nu is hij redelijk uitgegroeid en dat vind ik er niet mooi uitzien.
Met zout heb ik het trouwens nooit opgelost, gewoon altijd met wattenstaafje sterilon er langs en onder de douche met unicura.