Waaah Loose die is gaaf
prachtige kleur! Heb geen ervaring met Sigma maar ik lees wel veel blogs en de meesten vinden MAC fijner. Maar ik raad je Hakuhodo aan
want die is nog fijner (en zachter) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suus___ schreef:Prachtige oogschaduw!
Die tweede look is dat bewust zon harde lijn? Persoonlijk zie ik liever of een vloeiende overgang of een echte harde eyeliner maar dat is smaak

Ik ga ff recensies op zoeken over dat merk. Al lees ik ook goede dingen over Sigma, die hebben voor $98 een hele set (http://a248.e.akamai.net/origin-cdn.vol ... 1367411559) en ik las dat ze de kwasten ook zo inpakken dat je weinig kans hebt douanekosten te moeten betalen. 

Hebben jullie dat nooit? Je kunt daar niet zo hard boenen want dan wrijf je je wimpers er uit. Nu doe ik het een beetje 'inweken' met make-up remover en daarna zachtjes wrijven. Alleen krijg ik dan dus niet alles weg. 
Oogschaduw moet ik ook voor poederen of met primer doen, maar bij de wimperrand krijg ik het er juist amper af 
Bovenlangs ook eens proberen.

Heb besloten toch voor MAC kwasten te gaan.
Die kan ik ook gewoon in de winkel kopen dus eerst zelf zien.
). Nouja, ik heb eergister ook al die Chanel oogschaduw/mousse/gloss gekocht dus is maar beter ook dat die van MAC er niet meer was.
.
Het gaat niet zo lekker met mijn gezondheid dus dan mag je jezelf wel lekker verwennen toch
Ik heb van de MAC Temperature Rising colectie de bronzer in Sun Diped erbij gekocht en Blanc Type. En nu komt Ripe for Love blush, Naked Lunch en de Pro Longweare concealer ook nog mijn kant op
Die laatsten zijn een cadeautje van mijn ouders
Heb nog nooit zoveel uit een LE colectie gekocht 
Hahah toen ik las dat ie er nog was ben ik meteen naar de site gegaan en toen ik hem zag kreeg ik het helemaal warm.
) Ik zit een beetje te twijfelen, want ik heb hem niet nodig en ik heb al best veel make-up. En ik wil hem niet naar Italië versturen want ik vertrouw de posterijen hier niet (ik heb zo vaak kaartjes verstuurd die niet zijn aangekomen
) dus dan zou ie naar mijn ouders moeten en ik krijg in juni bezoek dus dan kunnen die hem meenemen maar dat duurt nog zo lang.
Oh oh levenskeuzes. 
Maar goede reden om jezelf lekker te verwennen!