Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:58

Wow mooie looks komen er voorbij! Vooral die van Suus vind ik gaaf, echt een boom in your face kleuren :P

Waaah Loose die is gaaf :):) prachtige kleur! Heb geen ervaring met Sigma maar ik lees wel veel blogs en de meesten vinden MAC fijner. Maar ik raad je Hakuhodo aan :') want die is nog fijner (en zachter)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 23:21

Suus___ schreef:
Prachtige oogschaduw!
Die tweede look is dat bewust zon harde lijn? Persoonlijk zie ik liever of een vloeiende overgang of een echte harde eyeliner maar dat is smaak :D

Nu je het zegt ziet ie er idd best hard uit, had er even zwarte oogschaduw over moeten doen of hem dunner maken zodat ik er echt alleen mijn wimperrand mee aan zou zetten. Maar heb hem gewoon als eyeliner gedaan, dus hard bedoeld. :P

Glossi: Oef, die zijn wel duur! Beetje MAC prijzen. Maar wel fijn dat ze zacht zijn, de kwasten die ik nu heb prikken. -O- Ik ga ff recensies op zoeken over dat merk. Al lees ik ook goede dingen over Sigma, die hebben voor $98 een hele set (http://a248.e.akamai.net/origin-cdn.vol ... 1367411559) en ik las dat ze de kwasten ook zo inpakken dat je weinig kans hebt douanekosten te moeten betalen.

Gianti

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 23:23

mag ik vragen wat voor verschillende manieren er zijn om subtiel eyeliner op te brengen??

heb nu dat ik pas halverwege begin, maar wat is nog meer mogelijk?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 23:44

Loose, ja ook wel goedkopere kwasten dan MAC. Je moet even de prijs selecteren want er zitten belachelijk dure kwasten tussen. Maar zo'n set is ook wel weer heel handig.. en ook niet duur als ze goed zijn.

Gianti, je kunt ook een heel dun lijntje doen? Weet niet wat voor eyeliner je nu gebruikt maar er zijn kwasten waar je gewoon een heel mooi dun subtiel lijntje mee kunt zetten.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 06:28

Thanks glossi :D
Gianti: heb je een foto van hoe je t nu doet?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 07:37

Ik zet wel eens eyeliner door mijn bovenste ooglid iets op de tillen en dan echt alleen je waterline en tussen de wimpers te kleuren (met potlood) Dit geeft een extreem dun lijntje en een heel subtiel resultaat :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 07:47

Corelli dat is 1 van de dingen die ik echt niet kan.. Baal daar wel van want vind t heel mooi!

Een bruine eyeliner is ook subtieler dan zwart

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:01

Nadeel van die hele dunne lijntjes (of de dikkere) met waterproof spul of goed gepigmenteerd potlood is dat je het er amper weer afkrijgt := Hebben jullie dat nooit? Je kunt daar niet zo hard boenen want dan wrijf je je wimpers er uit. Nu doe ik het een beetje 'inweken' met make-up remover en daarna zachtjes wrijven. Alleen krijg ik dan dus niet alles weg.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 13-05-13 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:11

Nee ik heb juist dat het bijna altijd wel uitloopt, heb hele vette oogleden

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:47

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:00

Je kunt ook ipv eyeliner een zwarte/donkerbruine oogeschaduw als lijntje doen. Aanbrengen met een schuin afgesneden kwastje gaat heel makkelijk.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:13

Dat doe ik idd aan de onderkant wel :j Bovenlangs ook eens proberen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 09:56

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:41

Daar zitten wel hele gave tussen :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 18:29

http://www.myeyeshadowconsultant.com/ dit is ook een super site. Ik twijfelde tussen de 217 en 224 kwast van MAC. Zij heeft een filmpje waar ze haar op maakt met beide kwasten zodat je het verschil kunt zien. Heeft ze bij meer kwasten gedaan zodat je wat makkelijker een keuze kunt maken. Ook kun je looks met MAC op zoeken zodat je weet wat bijv. een mooie combinatie is/kan zijn. Bijv. van mijn favoriete MAC kleur Patina: http://www.myeyeshadowconsultant.com/20 ... ac-patina/

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 19:24

Djilna: Zitten wel een paar leuken tussen idd. :)
Glossi: Oh handige site! :) Heb besloten toch voor MAC kwasten te gaan. :D Die kan ik ook gewoon in de winkel kopen dus eerst zelf zien.

Oh, vandaag zag ik trouwens de Temperature Rising collectie liggen bij MAC, maar was al uitverkocht (was te verwachten :+ ). Nouja, ik heb eergister ook al die Chanel oogschaduw/mousse/gloss gekocht dus is maar beter ook dat die van MAC er niet meer was. :))

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 12:58

Mijn look van gister :)

Afbeelding

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 14:11

Mooie looks!

Bij mij is momenteel vanalles op, ik mag gaan shoppen voor dagcréme, toner en zwarte eyeliner.
Nog even bedenken wat er fijn is voor mijn ietwat vette huid :) .

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 14:19

Noliita schreef:
Mijn look van gister :)

[ Afbeelding ]

Wat een lange wimpers!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 14:19

Ik heb net mijn bestelling van ELF binnen met allemaal oogschaduws en een primer en smudgekwast. Heerlijk :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:09

Mooie kleuren Noliita! Zou je de volgende keer een foto van voren willen maken? Hoeft niet hoor maar dan is het wat beter te zien. Idd lange wimpers heb je :D

Djilna, leuk he paketjes ontvangen :D

Heb me niet aan de afspraak gehouden. Had tegen me zelf gezegd dat ik geen make-up meer mocht kopen maar ben behoorlijk los gegaan := Het gaat niet zo lekker met mijn gezondheid dus dan mag je jezelf wel lekker verwennen toch :o Ik heb van de MAC Temperature Rising colectie de bronzer in Sun Diped erbij gekocht en Blanc Type. En nu komt Ripe for Love blush, Naked Lunch en de Pro Longweare concealer ook nog mijn kant op := Die laatsten zijn een cadeautje van mijn ouders *\o/* Heb nog nooit zoveel uit een LE colectie gekocht :oo

Loose, je wilt het misschien niet horen maar beide palletes staan nog online op de MAC site :P

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:15

hihih kan je leuke dingen voor weinig kopen he bij E.L.F

Zo kijk aan jezelf flink verwent, wel balen dat je gezondheid niet lekker gaat.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:38

Glossi: Hij ligt in mijn winkelmandje. _O- Hahah toen ik las dat ie er nog was ben ik meteen naar de site gegaan en toen ik hem zag kreeg ik het helemaal warm. _O- :') :')
Heb jij ook vanuit Amerika besteld toen? En heb je nog douanekosten gehad? (edit: Oh, er is ook een Nederandse site. :)* ) Ik zit een beetje te twijfelen, want ik heb hem niet nodig en ik heb al best veel make-up. En ik wil hem niet naar Italië versturen want ik vertrouw de posterijen hier niet (ik heb zo vaak kaartjes verstuurd die niet zijn aangekomen :+ ) dus dan zou ie naar mijn ouders moeten en ik krijg in juni bezoek dus dan kunnen die hem meenemen maar dat duurt nog zo lang. :') Oh oh levenskeuzes. :+
Wat naar trouwens dat het niet goed gaat met je gezondheid. :(:) Maar goede reden om jezelf lekker te verwennen! :j
Djilna: Heb je de spullen al uitgeprobeerd? :D
Noliita: Idd lange wimpers! Maar inderdaad, heb je misschien ook een foto van voren/ogen open? :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 23:25

Loose, nee ik heb hem bij Douglas besteld maar daar is het meeste nu uitverkocht. Mijn 2e en 3e bestelling heb ik via de Nederlandse MAC site gedaan. Dan zit je ook niet met douanekosten die je eventueel kunt krijgen. Maar Juni is toch ook al volgende maand? Valt best mee :D Ik zeg doen :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 23:28

Het is al bijna juni ;)
Glossi :(:)