Nagellak 'verslaafden' haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 19:57

Yv_: Oeh, inderdaad al bijna! Leuk! :):)

jokertje28 schreef:
Bestelling?? :o kan niets terug vinden, help me hahahahaa :P
Voel me dom nu (a)

Er was een plan voor een groepsbestelling van duo-chrome nagellak uit Australië. :)

En wbt een nieuw topic.. Anders even een Mod PB'en?! :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 20:02

Ik had gisternacht (ja, je moet wat als je niet kan slapen en om 3.30 nog wakker ligt :P ) NPF gemaild of ze toch aan Blue Island Iced Tea kunnen komen en kreeg net antwoord dat dat wel moet lukken. Ga even vragen wat de levertijd is. Denk namelijk dat ze precies verstuurd gaan worden als ik er niet ben, dan kan ik beter wachten met bestellen tot ik terug ben. Ben helemaal happy... Ga ik 'm eindelijk krijgen :D!

Ik had vanmiddag een tem gedaan, maar die staat nog open? Volgens mij hadden er meer getemd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 20:35

Yv_ schreef:
Leuk! Ik had ook een paar hele leuke tuts gevonden voor spinnetjes, spinnewebbetjes etc. Weet alleen niet meer welke site dat was. Conclusie was dat ik verdomd slecht ben ik die kwastjes hahaha! Daarna ging ik het proberen met een CD/DVD-marker en dat ging prima :D. Bleef nog goed zitten ook, dus misschien een tip!

Donkerblauw: 18 nov.. Bijna, bijna, bijnaaaa *\o/* *\o/*

Aaahhhh vet jaloers!!! Ik ben net een weekje terug van een weekje NYC ;) Echt de week van mijn leven gehad :))

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: Nagellak 'verslaafden' haha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 20:43

Aangezien dit topic inmiddels al over de 100 pagina's is, heb ik voor jullie een nieuw topic gemaakt: [MW] Nagellaktopic deel 2 En daarom hier dus een slotje.

Het is wel de bedoeling daar ontopic te reageren. Ik begreep dat er ook al een HKtopic loopt, als jullie die graag vermeld willen hebben in de OP zou ik daar graag het linkje van willen, dan zet ik hem er nog bij. Veel plezier in deel 2!