Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

S_imonee

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:25

Spannend Jorinda! Alvast veel succes en beterschap gewenst! :)

Ik heb er ook absoluut geen spijt van! Ben elke dag nog blij dat ik het heb laten doen. Maar het is op sommige momenten wel vervelend. Verder heb ik er ook geen last van. Ben alleen benieuwd of dat ooit nog weer weg gaat of dat het altijd zo blijft.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:27

In het Martiniziekenhuis in Groningen. :)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:41

spannend hoor.
ik heb er tot de dag van vandaag geen spijt van.
ben er nog steeds heel blij mee.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:51

Gelukkig! :D Hoop dat ik er ook zo blij mee ga zijn, maar daar ga ik wel vanuit.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 22:22

Spijt heb ik ook nooit gehad!
Wel heb ik met warmer weer soms nog eens steken vooral als ik bijvoorbeeld een hele ochtend aan het schoonmaken geweest ben!
Maar ik zou het zo weerdoen!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 15:14

Ik heb gisteren de operatie gehad! Om 10 uur werd ik de operatiezaal in gereden en om half 12 ging ik weer naar de uitslaapkamer. Eerst heel misselijk geweest, waarschijnlijk van de morfine. Pijn valt me redelijk mee. :) Gisteren waren het nog best veel steken en nu vooral een beurs gevoel. Mocht vanmorgen alweer naar huis en heb ook lekker gedoucht. 31 mei wondcontrole door verpleegkundige en over 6 weken controle bij de arts. En last but not least, tevreden! Moet natuurlijk nog vorm krijgen, maar ben nu al tevreden! Ben dus van cup H naar cup D gegaan.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 17:47

Fijn dat het allemaal goed gegaan is! Nu hopen dat de rest van het herstel ook goed verloopt :)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:41

vooral veel rust nemen en niet denken dat kan ik makkelijk

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:34

Hmm, vanmorgen toch wat pus bij twee wondjes in de rechterborst... Moest ik extra goed in de gaten houden i.v.m. dat ik infectiegevoelig ben, dus morgen maar even naar de poli bellen wat we daar het beste mee kunnen doen. :=

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 22:11

dat had ik ook , ik heb de wondjes toen schoongemaakt en toen was het weg.

had wel na 2.5 week een wond onder mijn tepel die uitgescheurd was, schijnt heel veel voor te komen

en de oplosbare hechtingen vonden mijn niet zo lief, want ze loste gewoon niet op en heb er echt tot 8 weken daarna nog stukjes verwijderd

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 22:56

ik heb ook zeker geen spijt.
Al heb ik ook nog steeds geen gevoel; wel pijnsteken en moet ik nog steeds een kleine hersteloperatie laten doen.
Die ik maar steeds uitstel ivm plaatselijke verdoving ipv algehele verdoving :o

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 23:01

Ik heb ook nog vaak steken.. Nu toevallig ook..
En ik heb ook regelmatig jeuk, maar krabben heeft geen zin, want ik kan de plek niet vinden waar het jeukt.. haha..
Verder ook bij mij ondergevoeligheid bij mijn tepels... er zit maar weinig gevoel...

Maarja... ik heb echt geen spijt..
en mochten ze ooit helemaal 'terug gegroeid' zijn... dan zou ik het zo nog een keer doen. (Als ik er last van heb en het nog een keer vergoed zou worden..)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 23:02

Heb even teruggelezen in je berichten in dit topic, maar dat lijkt me inderdaad een rot ingreep om onder plaatselijke verdoving te laten doen... :(:) Ik moet eigenlijk een moedervlek weg laten halen en dat is echt niks in vergelijking wat jij moet laten doen, maar daar schijt ik hem al 10 kleuren voor hahaha. :')

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 23:07

moedervlek weg laten halen heb ik al meerdere keren laten doen met en zonder verdoving; is kloteklusje maar niks vergeleken met deze operatie.
En dan weer minimaal 2 weken rust...

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 23:32

Ja dat zeg ik, dat dat niks is in vergelijking met wat jij moet ondergaan. Dat van jou zou ik ook echt niet onder plaatselijke verdoving durven :n

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 07:06

Dat is dus ook de reden waarom ik het maar uit blijf stellen. Zou veel liever volledige narcose willen zodat ik er niks van mee krijg..

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 08:55

Een paar van jullie waren toen rond dezelfde tijd als mij geopereerd.. En mijn borsten zijn ook alweer gegroeid. Ging van 70G naar een 70D en heb nu een 70E en soms zelfs F..

Maar tot nu toe nog geen last er weer van, en hoop echt dat ze nu niet meer groeien want ik zou het dus niet nog een keer doen geloof ik... Terwijl het genezen bij mij wel goed ging, maar de operatie, het wakker worden en alles in het ziekenhuis een hel is geweest voor mij..
Wel raar dat het bij veel dus weer gegroeid is..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 09:01

Ik heb het ook niet als een vakantie ervaren..
Ik was behoorlijk ziek van de narcose.. Heb urenlang elke 30 minuten liggen kotsen..
Het verwijderen van de drains was een hel, maar alles bij elkaar is het mij allemaal meegevallen.

Maar wat is dat toch raar... Hoe kan dat nou dat ze aangroeien? Ik bedoel... Jij bent ook niet in omvang veranderd (oftewel aangekomen)...

Ik snap namelijk best dat als je veel aankomt dat je borsten dan ook (kunnen) groeien... Maar dit is toch vreemd...

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 10:31

Ja als de pijn en misselijkheid het ergste was geweest, maar het ziekenhuis, en hoe ze met alles omgingen was alles behalve fijn..

Ja ik vind het dus ook heel raar, ik lees er hier nu dus meer. Hoe dat dat kan... Bedoel ik snap ook dat als je aan komt je borsten ook groeien. Maar ik ben mss 2 kilo zwaarder dan toen (ik zat toen tegen ondergewicht aan), maar kan me niet voorstellen dat die 2 kilo alleen bij m'n borsten is gaan zitten?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:02

Vervelend Karin! :\
Ik heb geen problemen gehad met de nazorg in het ziekenhuis.. Maar ik had ook geen drains en kan me herinneren dat jij daar veel problemen mee hebt gehad toch?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:04

Ik had geen problemen met de nazorg in het ziekenhuis.. Ben netjes behandeld en verzorgd..
Ik kon alleen niet piesen liggend op bed, dus moest gekatheteriseerd worden..
En inderdaad behoorlijk pijn gehad bij het verwijderen van de drains.. Alsof ze je huid open trokken..

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:09

Femke_L schreef:
Ik heb het ook niet als een vakantie ervaren..
Ik was behoorlijk ziek van de narcose.. Heb urenlang elke 30 minuten liggen kotsen..
Het verwijderen van de drains was een hel, maar alles bij elkaar is het mij allemaal meegevallen.

Maar wat is dat toch raar... Hoe kan dat nou dat ze aangroeien? Ik bedoel... Jij bent ook niet in omvang veranderd (oftewel aangekomen)...

Ik snap namelijk best dat als je veel aankomt dat je borsten dan ook (kunnen) groeien... Maar dit is toch vreemd...

ik heb ook drains gehad, maar dat uithalen deed geen zeer, het is een raar gevoel maar pijn nee.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:15

Bij mij was het vreselijk.. Hadden er 2 dagen ingezeten..
Het voelde net alsof ze onderhuids vast waren gaan zitten..
Behoorlijk pijnlijk toen ze ze moesten verwijderen..

En ik ben helemaal niet kleinzerig.. Maar dit was toch niet fijn..

Maar iedereen ervaart dat toch anders..

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:17

klopt absoluut en heb zo en zo al een hele hoge pijngrens door de reuma ,
ben nog steeds blij met m'n nieuwe borsten geen pijn er aan of meer

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:49

Kan je trouwens ook geen roesje krijgen Tamaramt, als je er zo erg tegenop ziet?