ik weet het het is echt een k.lote beslissing maar dat is een te lang verhaal om uit te leggen al vanaf mijn geboorte mag mijn moeder mij niet want ik ben altijd al een vaders kindje geweest . en gwn alles op je kind afschuiven , stelen , liegen , liegen , liegen en nog meer liegen over alles en nog meer kan er zo boos & verdrietig om worden en ze doet ook helemaal niks voor me ,,,, jaa en zo nog meer van die dingen al mijn hele leven lang . sinds augustus zijn mijn ouders officieel gescheiden wat een rot tijd ....
ik ben zo blij dat ik billy nog heb als hij der niet meer is dan stort ik echt in ! die pony doet zoveel met mij ,,,,
Pollewoppy
Geplaatst: 02-05-09 22:46
Wel een rottijd idd, maar ik kan me ook voorstellen dat de scheiding je dan ook een vorm van rust kan geven. Ik neem aan dat je nu bij je vader woont? Misschien kan je je moeder een keer een brief schrijven met waarom je geen contact wil? Dan begrijpt ze misschien wat je reden is.
Je bent trouwens niet de eerste in dit topic met nare dingen uit je jeugd. (Same here). Vaak zit er ook een andere oorzaak achter bij burnout e.d. Het is vaak niet alleen maar werk (of in jouw geval school), snap je wat ik bedoel?
Edit: Een dier is fijn idd. Ik heb sinds september weer een hond. Ik miste een maatje om me heen.
koi
Geplaatst: 02-05-09 22:48
Darkchrystal leuk dat je mee blijft lezen en hou ons op de hoogte!
Pr_BillyBoy schreef:
najaa this geen ruzie met mijn ouders !
Bedoelde het niet verkeerd maar er is dus meer aan de hand dan zomaar een ruzie, sterkte Heel vervelend ook van je paardje.
Slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer, wij zullen zo ook wel naar bed gaan
jaa idd Billy is mijn maatje voor het leven echt waar ! ik plaats nog wel een keer een foto van hem .
nee ik ben niet eerder in dit Topic geweest wist niet eens dat het er toen was , ben er nu ook perongeluk op gekomen .
koi
Geplaatst: 02-05-09 22:52
Jij ook lekker slapen Billy Boy en nogmaals sterkte met alles ook voor jou staat mn pbbox open mocht je er behoefte aan hebben. Heb even in je profiel gekeken, leuk paardje Billy, hou wel van dat type. Heb zelf iets heel anders maar vind het wel mooi.
Laatst bijgewerkt door koi op 02-05-09 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Pr_BillyBoy
Geplaatst: 02-05-09 22:53
jups snap wel wat je bedoelt met werken word ik helemaal gek sinds de laatste weken word er echt gek van boze baas om dat ik me werk niet afkrijg me cijfers ga helemaal down slapen gat ook niet kom al een jaar lang veel slaap te kort
Laatst bijgewerkt door Pr_BillyBoy op 02-05-09 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Pr_BillyBoy
Geplaatst: 02-05-09 22:53
CIV schreef:
Jij ook lekker slapen Billy Boy en nogmaals sterkte met alles ook voor jou staat mn pbbox open mocht je er behoefte aan hebben.
dankje wel dat vind ik lief van je ! geld het zelfde voor je he ! Truste !
Pollewoppy
Geplaatst: 02-05-09 22:56
Ik zag in je topic in je onderschrift een foto van Billy. Leuke pony. Toen ik nog thuis woonde had ik een hond die echt mijn maatje was. Daar had ik echt veel steun aan. Dieren maken je rustig op de momenten dat je dat nodig hebt. Wees maar blij dat je hem nog wel hebt. (Hij is toch niet degene die verkocht wordt?)
Enne, je mag mij ook altijd pb-en. Heb ook de nodige dingen meegemaakt met mijn ouders. Ik wil daar in dit topic verder niet op in gaan, maar begrijp wel een beetje hoe jij je voelt (Het idee hebben niet gewenst te zijn). Dus als je de behoefte hebt, pb gerust...
En voor nu: Weltruste, want ik ga nu echt!
Laatst bijgewerkt door Pollewoppy op 02-05-09 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 22-12-23 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt
koi
Geplaatst: 02-05-09 23:29
Nou ik ben er toch nog dus kan net zo goed nog even reageren Mijn vriend vertrekt over 17 dagen voor 6 mnd richting Afghanistan op uitzending. Moet jou vriend ook weg? Las in je profiel dat jullie nog niet zolang samen wonen, bij ons was het ook zeker in het begin niet altijd makkelijk. Je moet toch leren om samen te leven en je aan te passen, geloof dat veel stellen dit hebben dus misschien niet gelijk iets om je druk over te maken maar wel vervelend. Goed dat je hulp inroept dat is misschien net even wat je nodig hebt? Offtopic: Vind trouwens die ene foto van je shetlander echt super schattig, de meest rechtse foto van de eerste 3 paardenfoto's met die korte pootjes (nu zal iedereen wel gaan kijken)
BarbaLala
Geplaatst: 02-05-09 23:57
.
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 22-12-23 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt
BarbaLala
Geplaatst: 02-05-09 23:58
En tnx voor het compliment, zal t m zeggen, word zn ego NOG groter.. hij lijkt daar echt een mini-ijslander vind je niet?
@ Pr_BillyBoy: Zo jij was vroeg wakker!! Is dat een slecht teken? Heb je een beetje kunnen slapen?
@Barbalala: Wat een rotnacht heb jij gehad dan zeg. Ik vind het heel goed van je dat je de psych gaat bellen. Ik weet verder even niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik leef met je mee. Weet hoe naar het is om zo diep te zitten
Niet goed slapen is slopend. Dat weten helaas de meesten hier in het topic...
Verder nog plannen voor vandaag?
Pr_BillyBoy
Geplaatst: 03-05-09 12:51
ik was vanochted even lekker op stal heb de paarden gemest eten gegeven en lekker een uurtje gereden . probeerde de pony van me vireddin ff rond te rijden dat paard begrijpt niet eens wat binnen stelling is this me uit eindelijk wel weer gelukt , dat doet me dan weer goed en nu ga ik naar Den Helder naar me oma's Verjaardag.
ik ben opzoek naar een halster maatje Full heeft hier iemand nog wat te koop staan ?
Pollewoppy
Geplaatst: 03-05-09 13:03
Nee ik niet. Gisteren een vrij drukke dag gehad, dus vandaag lekker kalm aan. ben net uit bed... Ik ga straks weer eens proberen te lezen. Heb een goed boek maar heb het al weer twee weken laten liggen ofzo.
Veel plezier bij je oma vanmiddag. Goed trouwens dat je zo'n goed gevoel had vanochtend. Het is belangrijk dat je die momenten houdt