Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeadxStar schreef:Hallo britt![]()
Tsja weet niet of het een redelijk bod is, maar denk niet dat je er veel meer voor krijgt, mensen zien het altijd als 'gebruikt' ook al is het nog super mooi! Heb ik met mn Petrie laarzen, die staan echt al heel lang te koop, terwijl ze nog hardstikke nieuw zijn, en laatst vond iemand 70 euro al teveel (kosten 320 in de winkel)
Even een rare vergelijking maar komt op t zelfde neer
Wist niet eens dat je een weave had joh! Had je dat ook op mn feest?
Persoonlijk ga ik eerder voor extenions
Yv_ schreef:Ctjelief... Jij betaalt 40 euro voor opnieuw inzetten toch? Mag ik (per pb desnoods) het adres van die kapper... Ik betaal namelijk 20 euro per matje, maar vind het een beetje te gek worden, gezien ik nu alweer omhoog moet laten zetten...
Ik heb 160 betaald, maar dat was bij de kappersgroothandel. Voor de eerste keer inzetten heb ik neits betaald, de keer erna 20 euro per matje.
Loez: zijn die cijfertjes de kleuren?
xLuus schreef:Ja, ik heb die van de kruidvat.
ze zijn nu inderdaad heel erg droog aan de onderkant, ga denk ik extensions van mijn vriendin overkopen die zijn van balmain volgens mij.. weet niet hoe je het schrijft.
Maar kruidvat heeft ze een tijdje gehad in de aanbieding..
CtjeLief schreef:op die afbeelding: dat zijn volgens mij die van 9 cm (waar ik er dus 5 van heb), maar kan me niet voorstellen dat je er daar 15 van in hebt? Das namelijk bizar veel...
RoosG schreef:Jeeh, ik heb extensions!
De vorige keer had ik 125 extensions, nu 90! en het is zo veel mooier.
Er zitten drie kleuren in, weet zo even niet welke, maar het ziet er erg goed uit. Was, met een conditener en shampoo, 191,40 euro kwijt. Was trouwens een hele leuke vrouw waar ik ze bij liet zetten, zeker een aanrader. Als ik ze ooit nog een keer opnieuw laat zetten, dan ga ik zeker weer naar haar toe.
xLuus schreef:Ik heb de extensions van het kruidvat!
ze zijn voor een maand goed, maar ze worden nu steeds droger en droger..
en op foto's met flits zie je het kleurverschil ook heel erg goed, zwaar balen..