Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Akke schreef:Nope, dan gaat ie door littekenweefsel heen en that thurts like hell
Manon88 schreef:Oww euhm bij mij deden ze er wel van die 'koudspray' op hoor. Ik mag er juist geen sterilon o.i.d. op doen. Moet wassen met sebamed of iets in die richting en verder alleen calendula zalf erop. Mn tepelpiercings zijn SUPER genezen maar mn navel piercing is nog steeds ontstoken en moet ik nou steeds spoelen met soda.
mariellexxx schreef:mandy_b_s schreef:ik wil ook een tragus piercing.. maar lijkt me ontzettend zeer doen ?
en heeft iemand (mariellexxx misschien?) daar nog info en facts over ?
Er staat op de site van de shop waar ik altijd ga niet speciaal iets gezegd over de tragus. Ikzelf heb hem nog niet maar dat gaat niet lang meer duren.
Dit is wat ze zeggen over de oorpiercings, waar de tragus dus ook onder valt :
OOR
Oorlel en kraakbeen
Het kraakbeen heeft meer tijd nodig om te
genezen dan de oorlel en kan beter
gepierced worden met een naald.
Verstandig is om te kiezen voor een
ringetje van titanium omdat kraakbeen
vaak moeilijk geneest.
De oorlel kan ook wel worden gepierced
met een schietpistool en een oorknopje.
En nog even over de wenkbrauwpiercing, die ze bij mij in de shop zetten als 'oppervlakte piercing' :
OPPERVLAKTE
Dat zijn piercings geplaatst op bijvoorbeeld de neusbrug,
in de hals of nek of andere vrij ongewone plekken.
Het nadeel is dat de piercings niet echt diep geplaatst
kunnen worden en de kans op uitgroeien groter is dan bij
andere piercings. Wel hebben we goede resultaten gehaald
met PTFE, een speciaal flexibel teflon staafje.
En ook met barbells en ringen die in een speciale vorm worden
gemaakt zodat er zo min mogelijk druk opstaat
Je kan dus bv wel je wenkbrauw laten piercen met een PTFE staafje. Dit zal wel duurder zijn denk ik.
@whisperramse ik zou er ook niet mee gaan slapen zo, maar er een pleister overheen plakken... Zo kan hij er alleen van binnen uitvallen. En anders heb je geen ander bolletje van je navelpiercing? Want die passen er al het goed is ook op als je de normale standaard maten heb. Maar ik zou iig niet zo gaan slapen.
En ik zou ook meteen een reserve bolletje kopen en die gewoon altijd bij je hebben net als je portomonnee bv. Want ik heb altijd een 'wiet' zakje *is geen echt wiet zakje hoor maar zo'n soort
En daar zit een extra navel, septum, neus en labret piercing in. en nog wat extra balletjes. Wat overigens ook wel helpt is gewoon elke morgen/ avond standaard even al je piercings aandraaien, doe ik ook elke ochtend en ik ben er al heel lang geen 1 meer verloren
Succes