Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Jester_ schreef:En even naar je inname kijken. Misschien gaat er overwachts toch nog meer in dan je denkt. Als je 10 kg bent afgevallen is je bmr ook lager
Ik hou het netjes bij en zit steeds rond de 900 kcal onder wat ik zou mogen op een dag
fjordjes schreef:Ja ze vragen lengte, huidig gewicht, geslacht en hoeveel je beweegt. Ik werk in de zorg en schoonmaak en sport 2-3x in de week.
Suzanne F. schreef:fjordjes schreef:Ja ze vragen lengte, huidig gewicht, geslacht en hoeveel je beweegt. Ik werk in de zorg en schoonmaak en sport 2-3x in de week.
Heel eerlijk denk ik ze het aantal calorieën veel te hoog hebben ingeschat. Ik wil hier niet gaan promoten dat je heel weinig moet eten maar ik heb het vermoeden dat die calorieën best wat omlaag kunnen.
Ik weet dat je geen personen zo maar kan vergelijken maar bij mij zat ik in de berekening rond de 1000 calorieën inname om af te vallen. Zonder sporten zeg ik erbij.
Vanillia schreef:Ik zou eens checken wat je BMR is fjordjes. Lot Beukers heeft een fijne calculator vind ik; https://www.lotbeukers.nl/macro-calculator/