Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Wauw! Wat ben jij gegroeid zeg, dat je dit gewoon aangegeven hebt! Goed gedaan. Broedt gerust even op een antwoord, als je wilt dat iemand even met je meekijkt weet je mijn pb box te vinden.
Ik ben trots op je, ik weet waar je vandaan komt en hoe moeilijk dit soort dingen voor je zijn. Je doet het hartstikke goed meid, blijf fijn bij jezelf en je eigen gevoel.
hagelslag schreef:Lalidan schreef:Wauw! Wat ben jij gegroeid zeg, dat je dit gewoon aangegeven hebt! Goed gedaan. Broedt gerust even op een antwoord, als je wilt dat iemand even met je meekijkt weet je mijn pb box te vinden.
Ik ben trots op je, ik weet waar je vandaan komt en hoe moeilijk dit soort dingen voor je zijn. Je doet het hartstikke goed meid, blijf fijn bij jezelf en je eigen gevoel.
Hier ben ik het mee eens
Je bent zowel op bokt qua antwoorden maar ook zo te lezen in RL extreem gegroeid!
Heel goed!
En heel veel succes met je beslissing
Daphne__ schreef:Maargoed, als ik zeg dat iets op een bepaalde manier gegaan is, dan word het in twijfel getrokken omdat bokt er niet bij was. Maar als het tegen me gebruikt kan worden, dan maakt het niet zoveel meer uit dat bokt er niet bij was.
Citaat:Maar als er zelfs buiten dit topic berichten worden geplaatst die in mijn richting wijzen en niet positief.. Want dat is wat er ook gebeurd.
Citaat:Wel besloten om dat dus niet te doen, omdat ik dan zeker achteraf nog iets bedenk wat ik had willen zeggen oid, of toch ga huilen en dan word het alsnog een ramp. Dus eerst maar even via de mail, dan kan ik er rustig over nadenken.
Daphne__ schreef:Ik heb ondertussen Vogellanden ook laten weten hoe ik het gesprek ervaren heb. Nog niet heel uitgebreid overigens, had hun via mail gevraagd wat er in de verwijsbrief stond over de conclusie van de Neuroloog, omdat ik een vervelend gevoel over heb gehouden aan het gesprek. Daar werd op gereageerd dat ze dat heel vervelend vond om te horen en of zij daarin iets kan betekenen.. Dus even nadenken wat ik ga antwoorden.
Petpa schreef:Little_Gift schreef:Gebaseerd op de tig pagina's die eraan gewijd zijn en het gevoel dat Daphne gegeven werd
Oke.
Ik snap hem.
Je doet aannames.
Daphne__ schreef:Er is niks mis met de verwijsbrief, die is idd duidelijk. Maar dit is de brief van de revalidatiearts in het Isala. En dus ook de brief waarop besloten werd dat ze me wss geen behandeling gingen aanbieden, nog voor me gezien en gesproken te hebben. En de conclusie van de Neuroloog, die dus ook gewoon in de brief staat, daar geloven ze dus niet in. Schoen traject waarover gesproken word, is ook besloten niks mee te doen.
En ja, uiteindelijk wou ze het dan wel een kans geven.. Maar dat maakt haar eerdere uitspraken niet ineens ongedaan. Ze is er ook niet op teruggekomen, daar is niks aan veranderd. Als een behandeling al begint als een, nouja eigenlijk is het onzin, maar we doen het dan toch maar.. Dan heb ik daar geen fijn gevoel bij en zeker geen vertrouwen in.
Petpa schreef:Is het mogelijk dat Vogellanden geen orthopedisch schoeisel kan bieden?
Op de site zie ik namelijk geen orthopedisch schoenmaker.
Bron:
https://www.vogellanden.nl/revalidatie/behandelaren