Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Hier ook de 2e en helaas is hij een moeilijkere baby dan z'n broer.... Hij huilt veel meeer en is minder makkelijk te troosten dan dat z'n broer altijd was... Maar ondanks dat, doet hij het heel goed. De oudste heeft ook echt wel begrip lijkt het en is mega lief voor z'n broertje. Momenteel iets minder voor papa en mama, maar is ook de leeftijd denk ik (2,5jr). Ik voel me vooral moe en uitgeput en ben savonds vaak echt wel overprikkeld, zeker als die kleine het dan ook nog op een krijsen zet (ja het is echt krijsen, geen huilen), dan weet ik het vaak echt even niet meer... Ik geef ook borstvoeding, maar heb te veel productie. De kleine krijgt daardoor waarschijnlijk een te grote lading in 1x binnen en spuugt het dus voor een groot deel weer uit. Ben nu bezig met 5min voor de voeding even snel kolven, maar dat kost natuurlijk best een hoop extra tijd en energie....
Gelukkig is de oudste wel helemaal gek op de jongste en is hij mega lief voor m! Wil m ook vaak troosten, komt vaak met speentje aanlopen, enz enz. [ Afbeelding ]
Floko schreef:Ik ben gisteren op 38+5 bevallen van een gezonde dochter. In de nacht braken mijn vliezen en einde middag is ze geboren op de baarkruk. De verloskundige van het ziekenhuis stelde dit voor en het is me goed bevallen! We hebben er weinig onder te lijden gehad allebei en starten tot nu toe goed op samen
Floko schreef:Bedankt!
Hoe is het met jullie?
Hier gaat het nog steeds goed, maar wel gewisseld van borstvoeding naar kunst. Ze had er niet genoeg aan en is nu met een flesje weer hartstikke tevreden.