Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisitano schreef:Wat lief van de kinderen SV.
Ik denk dat de ervaren lopers wel al wat kilometers op de warmere dagen hebben gemaakt. Maar goed, het is altijd oppassen natuurlijk.
Ik heb ooit helaas een overleden persoon gezien, die was ook goed getraind en was al op kilometer 6 bezweken. Het was toen 17 graden…
Supervixen schreef:Lisitano schreef:Wat lief van de kinderen SV.
Ik denk dat de ervaren lopers wel al wat kilometers op de warmere dagen hebben gemaakt. Maar goed, het is altijd oppassen natuurlijk.
Ik heb ooit helaas een overleden persoon gezien, die was ook goed getraind en was al op kilometer 6 bezweken. Het was toen 17 graden…
Wat heftig zeg.. dan moet er toch al bijna een soort van onderliggend gezondheidsprobleem zijn zou je bijna zeggen.
Kon je daarna nog wel verder lopen? Lijkt me dat je dit heel erg bij blijft.
Noeps schreef:SV van harte!![]()
Lisitano wat een mooi eerbetoon aan de loper uit jullie groep.
Ik hoop zondag weer een rondje te doen. Met twee jonge kinderen en beide 4 dagen werken is het wel een uitdaging om aan sporten toe te komen. Hoe doen anderen met (jonge) kinderen dit?
Noeps schreef:SV van harte!![]()
Lisitano wat een mooi eerbetoon aan de loper uit jullie groep.
Ik hoop zondag weer een rondje te doen. Met twee jonge kinderen en beide 4 dagen werken is het wel een uitdaging om aan sporten toe te komen. Hoe doen anderen met (jonge) kinderen dit?
Goof schreef:Ik ben zo blij dat ik geen kinderen en geen paard heb. Alle tijd om te sporten en uren in het bos te wandelen met de honden.