Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 23:10

Dat is een goede afslankmanier Steeph, gewoon alle collega's met verlof sturen. 8-)

Itsme2: het plannen kan echt wel helpen. Zo heb ik voor morgen ook alweer vanalles klaarstaan in de Eetmeter app. Hoef ik alleen wat grammetjes aan te passen als het anders zou worden. :) ideaal!

Gaucho vakantie geboekt wat heerlijk! <3 en om 7 uur pt?! Dat is middenin de nacht. :D

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 06:23

Ik moest toen de wekker ging ook wel even 5 minuten denken waarom ik dit ook alweer deed...

Plannen helpt mij ook heel goed, ik maak dan veel minder ongezonde keuzes.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 09:52

Ik heb nog aan je gedacht vanochtend. Veel te vroeg. :')

Hoe ging het?

Ik heb net al even een klein half uurtje op Foxy gestaan. Straks na het werk ook weer naar de behandelingen. Ik voel me wel elke keer goed als ik daar vandaan kom. :j

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 10:00

Als ik eenmaal bezig ben prima :j bijna overal gewicht bij. En het is wel heel lekker om dan voor 9 uur lekker gedoucht en voldaan achter mijn laptop te zitten om de werkdag te beginnen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 22:21

Ik doe het je niet na. Not a morning person zeg maar. :))

Zo. Wederom een goede dag gehad. En gefoxied. En weer naar de afslankstudio geweest. Deze keer ander programma op dat bijzondere apparaat, kijken of ik morgen spierpijn heb :))

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 22:48

Goed bezig dames!

Hier een vrij nette dag op twee dingetjes na. Maar ben zelf erg tevreden!
Ik merk dat ik soms uit automatisme gewoon ja zeg op bepaalde dingen zoals traktaties/koek.
Dat is m’n volgende puntje om aan te werken. Bewust leren nee zeggen

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 06:52

Herkenbaar ItsMe.

Hier iig wel spierpijn, kom de trap bijna niet op en af. :')

Het is weer vijgenseizoen, zo lekker en geeneens heel veel kcal :9

Afbeelding

Dagje kantoor en ga daarna denk ik direct door naar stal, dus zal zo eens even bakjes met mijn dagrantsoen gaan vullen. Neem denk ik zelfs mijn avondeten (witlof, peer, gorgonzola) mee naar stal, ga ik niet tussendoor snaaien omdat ik trek heb.

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 07:00

Alweer een tijdje niet gemeld.
Afvallen gaat hier niet zo goed, weet heel goed waarom maar dat kan ik niet zo online gooien. Evt via pb, maar iig niet zo online.

Maar ondanks dat mijn week er anders uit zag dan ooit gepland toch nog 0,3kg kwijt *\o/* . Hoewel afvallen nu niet prio is.

Lees wel nog steeds mee en Roosch wat ziet dat apparaat er bijzonder uut. Hebben ze niet toevallig een filmpje van het apparaat in werking?

@gaucho goed bezog! Wat heb je nu klaar gemaakt met die vijgen voor in de ochtend?

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 08:32

Wat jammer dat het niet gaat Landvrouw..

Ik sta ook even stil, voornamelijk door etentje en verjaardagen.. Aankomende week mijn zoontje jarig, zondag gaan we even een dagje weg, dus weer 2 dagen in het verschiet dat het eten minder gezond is.. De dagen tussendoor let ik wel goed op, en na die 2 dingen ook even geen gekkigheden, dus hopelijk dan weer een dalende lijn :)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 09:54

landvrouw schreef:
@gaucho goed bezog! Wat heb je nu klaar gemaakt met die vijgen voor in de ochtend?

Vandaag met Smoothie. 125 gram ardo smoothiemix, amandeldrink, en 20 gram kokos eiwit poeder. En dan zaden en pitten mix er overheen. Alles bij elkaar ca 300kcal.

Van de week ook overnight oats gemaakt met cacao poeder en gegrilde vijgen erbij.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 14:29

Als je al weet dat je een leuk maar oh zo slecht weekend tegemoet gaat. :') zo maar even op speciaalbiertjesjacht. Jazeker. Scrabblewoord.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-20 16:40

Roosch schreef:
Als je al weet dat je een leuk maar oh zo slecht weekend tegemoet gaat. :') zo maar even op speciaalbiertjesjacht. Jazeker. Scrabblewoord.

Verkoopt de Markies ook? Daar hebben ze genoeg *D

Landvrouw, wat vervelend dat het even minder gaat! Als je iets kwijt wil mag je altijd pb'en hoor, maar voel je niet verplicht.

Gaucho, jouw eten ziet er altijd zooo goed uit! <3

Hier ivm vakantie niet heel veel online en ik neem het er ook iets meer van. Moet ook ongesteld worden, dat helpt niet mee met netjes eten O:)

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 10:19

Was het leuk Roosch :P

Nou volgens weegschaal was het slechte week, geen idee waarom. >;)
In de + dus ipv de -

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 10:42

Ik eet 2 avonden alleen dit weekend dus wordt juist gezond . Net al even pompoen soep gemaakt, morgen garnalen noodle salade. En vanochtend al 5 kilometer hardgelopen. Maandag wordt het wel bbq met kaas grillworsten :') dus dat compenseert goed.

Ik vind de speciaal biertjes van Jopen, en dan met name de IPA' s erg lekker, gelukkig hebben die tegenwoordig ook een heel lekker alcoholvrij biertje met minder kcal.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 12:12

mirjamalvaro schreef:
Was het leuk Roosch :P

Nou volgens weegschaal was het slechte week, geen idee waarom. >;)
In de + dus ipv de -

@vlindertje ik heb de speciaalzaak buiten de stad beroofd. 8-) Bij de Markies bestaat de kans dat ik blijf plakken en dan ben ik nog faillieterder dan nu.

:j was heel leuk. Mijn gezelschap had Amaretto meegenomen. Nu staan de speciaalbiertjes vandaag op het menu. Maar goed dat we vandaag willen gaan fietsen. Ik geloof dat er een tocht van 40 km op de planning staat. Mijn arme derriere. Wish me luck. :7

Soms zijn er mindere weken. Geef de hoop niet op!

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 12:15

Sterkte met die derrière Roosch! Ik krijg spontaan weer een zere kont als ik denk aan ons fietstochtje 3 weken geleden in de Hoge Veluwe :+ . Maar dat was 35km op héle slechte fietsen, dus als je fiets ok is dan komt het vast goed. En dan heb je die biertjes ook verdiend :j (of dat zeg ik dan ook altijd maar tegen mezelf).

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 18:10

Ik heb na mijn avondeten (2 volle kommen zelf gemaakte pompoensoep) nog 500kcal 'over' :D en dat zonder rekening te houden met 5 km hardlopen en 7 km wandelen :D ga eens even bedenken wat ik daarmee ga doen. In ieder geval een glas wijn drinken, en wat olijven. En misschien wel een toastje met kaas of tapenade.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 19:46

Afbeelding
Het was lekker :9

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 20:14

Lekker!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 10:25

Ine23 schreef:
Sterkte met die derrière Roosch! Ik krijg spontaan weer een zere kont als ik denk aan ons fietstochtje 3 weken geleden in de Hoge Veluwe :+ . Maar dat was 35km op héle slechte fietsen, dus als je fiets ok is dan komt het vast goed. En dan heb je die biertjes ook verdiend :j (of dat zeg ik dan ook altijd maar tegen mezelf).

Ik had mijn eigen fiets mee en mijn zitvlak valt mee 8-) 40 km was te doen, tussendoor wel ged gehydrateerd. :D :D

Ik ga vandaag gewoon lekker verder met genieten van het weekend. Morgen weer streng doen.
Het is dat ik geen Sonja doe maar anders had ik een Schijt aan Sonja-dag. 8-)
Schijt-aan-intermittent-fasting-in-combinatie-met-minder-calorieen-eten-en-Foxy-dag bekt niet zo lekker he?

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 10:36

Lekker die avondsnack, gaucho!! Zeker als het gewoon in je dagtotaal past, altijd fijn :9 .

Haha fijn Roosch! Hier noem ik dat ‘Eet wat je wil’-dag :D Dat doe ik elke week 1 dag (en soms meer hehe, maar dat is niet de bedoeling :+ )

Wij hebben een weekje vakantie komende week en gaan 3 dagen weg. Balans proberen vinden tussen heerlijk genieten en me toch niet volledig laten gaan. Sta nu 10 dagen stil, ga morgenochtend voor het vertrek toch nog maar even wegen en hopelijk is er toch iets af tov 10 dagen geleden. En anders is het ook zo, geduld is een schone zaak.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 21:13

Hier dit weekend niet super gezond, maar dat vanavond wel gecompenseerd met een uur stevig wandelen :)

Morgen weer vol goede moed verder en morgenochtend even de schade opnemen op de weegschaal.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 09:59

ItsMe2 schreef:
Hier dit weekend niet super gezond, maar dat vanavond wel gecompenseerd met een uur stevig wandelen :)

Morgen weer vol goede moed verder en morgenochtend even de schade opnemen op de weegschaal.

Nieuwe week, nieuwe moed! En weekend mag ook genieten zijn. Een uur stevig wandelen is sowieso enorm gezond, ook voor je hart en bloedvaten. Goed bezig :j

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 08:49

Goedemorgen allemaal, ik heb mijn hardloop rondje er al weer op zitten. Genieten tijdens zonsopgang. Moet wel even denken wat ik ga doen als het 's ochtends donker is.
Afbeelding

Verder gisteravond al even een hartige taart gemaakt voor vanavond, met vers roomboter deeg. Kcal waren wel even schrikken :') maar met een kwart punt en een tomatensalade erbij moet dat goed komen. Eerder had ik gewoon een halve taart van bijna 1000 kcal gegeten.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 14:06

Goedenmiddag!!!
Hier nu een weekje op vakantie.
Gisteren ongeveer 20km gelopen. Met 2x een flinke berg.
Die bergen hebben me toch echt duidelijk gemaakt dat er flink wat af moet.
In 1x oplopen dat lukt zowieso niet, dus dat was ook mijn doel niet. Maar na iedere keer uitpuffen ging het minder goed en ik ben 1x moeten gaan zitten omdat ik echt middelijk werd.

Mijn schouder en nek heb ik veel last van, waarschijnlijk nog van mijn hoofdpijnaanval van de vorige week.

Vandaag een dag rust en maar 1.5 uur gelopen. Morgen qeer een grote ronde lopen met 1 berg van 15% ofzo. Die is zo moeilijk. Zie ik echt wel tegenop. Maarja iedere stap naar boven is er 1.

Voor de rest kan ik me goed aan mijn dieet houden. Al eet ik eerder te weinig dan te veel. Veel honger heb ik niet op wandeldagen