Net ook weer 1,5u in ZH geweest. Arts is ook nog langsgeweest. Moet proberen de AB vol te houden, maar als ik echt volledig onderuit ga moet ik ermee stoppen en dan heel erg goed mijn temperatuur bij gaan houden.
Wond loopt nog wel wat te rommelen, maar stuk rustiger dan maandag. Mocht het als ik AB toch niet volhoud weer erger worden dan hebben ze volgens chirurg nog operatie achter de hand om de boel schoon te maken, maar doen ze liever niet omdat het een rot plek is om dicht te krijgen en dan de boel juist verder open moet.
Het bleek dat ik het dinsdag toch wel goed had verstaan, het witte was pees en niet vlees. Was nu weer een nieuw stukje te zien die weer weggeknipt is.
Wond is helaas nog steeds 1,5cm diep en over de volledige lengte van de twee open stukken onderlangs ondermijnd (4,5cm - zie wattenstaafje - daarmee is dat getest).
Heb nu wel afneembaar gips gekregen om ook thuis te mogen spoelen/vervangen. Gaan nu zo weer weekend in, dat vind ik wel een beetje spannend omdat ik me ook zo zwak voel. Halve afdeling kwam weer kijken. Ze hebben me tot zorgenkindje van de afdeling benoemd zeiden ze

Heel veel sterkte. En als je geen energie voor Bokt hebt, dan kunnen wij echt wachten hoor
. Maar als iemand hier iets voor je kan betekenen, laat je het dan weten?
. Alleen heel erg oppassen omdat die huid na wat is het, 7 weken gips, heel broos is. Moest geen andere wondjes veroorzaken ivm infectierisico.

Ging erna net bijna van mn stokje, dus ben maar nu maar boven gebleven. Niet risico lopen dat ik dat anders zo op de trap weer heb.

En dan is mn linkerkuit nu ook een stuk minder gespierd als dat hij was.