Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En irritant van de post… Weet niet wat ze daar aan het doen zijn, want mijn pakketjes gisteren hadden ook al vertraging.
Lekker makkelijk.

Je bent lekker consequent bezig met wandelen! Sta je er ook echt vroeger voor op op werkdagen of past het goed in je dag?

Ik ben super tevreden met de foto's! Ik zie echt wel vooruitgang in spieren, helemaal als ik vergelijk met juni (toen startte ik met foto's, helaas niet eerder..) en nu! 
IMAY1990 schreef:@Aight Ik ben half april zonder ooit op een racefiets gezeten te hebben de Decathlon ingelopen en heb daar gezegd dat ik op zoek was naar een racefiets die geschikt is voor een beginner in een niet al te idiote prijsklasse. Ik ben naar buiten gelopen met deze fiets. Ik heb er wel bewust voor gekozen om geen 2e hands fiets te kopen, voornamelijk omdat ik er zelf (nog) geen verstand van had en ook niemand mee kon nemen die wist waar hij/zij het over had. Dan is 2e hands erg risicovol, zowel als het gaat om de maat als om het beoordelen van de algemene staat van onderhoud. Decathlon heeft in hun assortiment racefietsen een goede prijs kwaliteit verhouding en over het algemeen ook wel kundig personeel op de fietsafdeling staan. Je kan ook eerst huren, of kijken naar een beginnerscursus waar en een fiets voor zou kunnen huren. Al is huren ook al snel een paar tientjes per dag dus als je niet naar een hele dure fiets aan het kijken bent is het al snel voordeliger om de sprong te wagen. Racefietsen behouden redelijk wat waarde als je er goed voor zorgt dus als het niet bevalt kan je met beperkt verlies de fiets vaak nog wel doorverkopen. Het verschil tussen een paar dagen een fiets huren om uit te proberen en het verlies als je een koopt en het bevalt toch niet is volgens mij niet zo groot.
Hmm het is idd wel begrijpelijk met je scoliose, heel vervelend! Ik weet hoe het voelt
Je variant met cottage cheese klinkt lekker! Ik heb het mijn moeder niet laten halen overigens, ik had eerst namelijk geen idee wat ik er mee moest
Wat ontzettend goed van je!
) Vervelend van die heup zeg, weet je ook waar het vandaan komt?
Aight schreef:IMAY1990 schreef:@Aight Ik ben half april zonder ooit op een racefiets gezeten te hebben de Decathlon ingelopen en heb daar gezegd dat ik op zoek was naar een racefiets die geschikt is voor een beginner in een niet al te idiote prijsklasse. Ik ben naar buiten gelopen met deze fiets. Ik heb er wel bewust voor gekozen om geen 2e hands fiets te kopen, voornamelijk omdat ik er zelf (nog) geen verstand van had en ook niemand mee kon nemen die wist waar hij/zij het over had. Dan is 2e hands erg risicovol, zowel als het gaat om de maat als om het beoordelen van de algemene staat van onderhoud. Decathlon heeft in hun assortiment racefietsen een goede prijs kwaliteit verhouding en over het algemeen ook wel kundig personeel op de fietsafdeling staan. Je kan ook eerst huren, of kijken naar een beginnerscursus waar en een fiets voor zou kunnen huren. Al is huren ook al snel een paar tientjes per dag dus als je niet naar een hele dure fiets aan het kijken bent is het al snel voordeliger om de sprong te wagen. Racefietsen behouden redelijk wat waarde als je er goed voor zorgt dus als het niet bevalt kan je met beperkt verlies de fiets vaak nog wel doorverkopen. Het verschil tussen een paar dagen een fiets huren om uit te proberen en het verlies als je een koopt en het bevalt toch niet is volgens mij niet zo groot.
Oh thanks hier heb ik wat aan!! En qua accessoires, heb je die ook bij de decathlon gehaald?
. Zelf heb ik mijn eerste rondjes gereden op de fiets van mijn vader. Hij heeft me dan ook geholpen bij het uitzoeken van een goede tweedehands fiets. Dit scheelde veel in prijs maar omdat er echt zo veel verschillende fietsen zijn en veel dingen om op te letten, lijkt het me inderdaad slim om niet zomaar wat te kopen. Ik ben het dan ook met Imay eens dat de Decathlon een prima winkel is waar je verschillende fietsen uit kunt proberen!
) sperziebonen, javaanse schijf
Veel plezier en succes met de opening!

Hopelijk ben je inderdaad ook gelijk gebleven dit keer 
Heeft iedereen wel eens. Wel vervelend van school. Ik hoor om mij heen ook dat veel maandag moeten beginnen, maar nog totaal niks gehoord hebben. Oké ik snap dat het een rare situatie is, maar dat kan toch ook echt niet.
Maar ik doe verder ook echt nooit aan cardio buiten het wandelen om.
En verstandig dat je niet bent gegaan.
Maar altijd opzoek naar tips voor lekkere dingen 

Wauw de tijd vliegt zeg, lijkt nog zo kort geleden dat je zo uitkeek naar vakantie! Succes weer met de start! Overigens qua eten niet te streng zijn voor jezelf hoor, gisteren ben je toch nog prima uitgekomen? 

betekent dus dat ik op niet-fiets weken op 2150-2200 gemiddeld per dag zal blijven aanhouden. Fijn handvat!
Zojuist een accommodatie in Italië geboekt waar we dinsdag naar vertrekken voor een weekje. Dan zal ik wel wat meer eten dan ik perse nodig heb vermoed ik
Komende dagen nog proberen wat op te leten en dan ga ik er lekker van genieten! Neem wel wat lichere gewichtjes en weerstandsbanden mee om nog iets te doen.