[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 17:10

joelleo97 schreef:
Tanya schreef:
Gaaf zeg! Ik vraag me altijd af in hoeverre ze de foto’s bewerken voor hun insta enzo. Heb je ook een eigen foto, of zijn dit je eigen foto’s? Echt super mooi.

Het enige wat bewerkt is op de foto is de achtergrond. Hier een foto vanuit eigen perspectief.
[ [url=m/mahSVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geweldig mooi vind ik deze!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 18:01

Marije_1997 schreef:
Ik heb em eropstaan. Niet geheel tevreden over het schaduwwerk, maar derest wel echt heel blij mee. Slechte foto kwaliteit, maar er moet even iemand anders foto's van maken.

[ [url=m/x4Pxz1.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ozH2uv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat zonde dat je niet helemaal tevreden bent! Geef je dat dan ook aan? Of kan er niks meer aan gedaan worden? Ben een newbie op tattoogebied, heb een heel kleintje op m’n pols waar weinig mis kon gaan zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 18:23

Mloes schreef:
Marije_1997 schreef:
Ik heb em eropstaan. Niet geheel tevreden over het schaduwwerk, maar derest wel echt heel blij mee. Slechte foto kwaliteit, maar er moet even iemand anders foto's van maken.

[ [url=m/x4Pxz1.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ozH2uv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat zonde dat je niet helemaal tevreden bent! Geef je dat dan ook aan? Of kan er niks meer aan gedaan worden? Ben een newbie op tattoogebied, heb een heel kleintje op m’n pols waar weinig mis kon gaan zeg maar.

Kan wel wat aan gedaan worden, maar niet door deze artist. Heb aanbod gehad om mee te gaan naar nynyink. Zij moest het wel kunnen fixen. Dus dat gaan we dan zeker doen. Nooit gehad dat de shading het een beetje verprutst. Misschien is het na het helen beter. Maar krijg nu een panterprint vibe hahah.

Earth

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 19:19

Ik ben een stille meelezer, maar jeetje ik schrik een beetje van je tatoeage. Ik zit terug te kijken wat het had moeten zijn, en wat het is geworden. Wat zonde zeg! Ik hoop dat je nu iemand vind die het een beetje kan herstellen.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 19:33

Earth schreef:
Ik ben een stille meelezer, maar jeetje ik schrik een beetje van je tatoeage. Ik zit terug te kijken wat het had moeten zijn, en wat het is geworden. Wat zonde zeg! Ik hoop dat je nu iemand vind die het een beetje kan herstellen.

Ja ik was ook wel een beetje geschrokken eigenlijk. Fijn dat je het nog kan laten fixen wellicht! Wat slecht dat deze artist dat niet kan, was het nog een leerling ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 19:37

Mloes schreef:
Earth schreef:

Ja ik was ook wel een beetje geschrokken eigenlijk. Fijn dat je het nog kan laten fixen wellicht! Wat slecht dat deze artist dat niet kan, was het nog een leerling ofzo?

Geen leerling. Lijnwerk ben ik zeer tevreden mee, schaduw niet helaas. Maar nynyink zou het moeten kunnen fixen heb ik begrepen. Waar ik ben geweest leek het werk goed. Het is ook wel goed gezet, alleen het lijken nu geen rozen.

Vind het zelf ook wel zonde, maar is niet dat ik er nu niet naar wil kijken ofzo.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 19:41

Marije_1997 schreef:
Vind het zelf ook wel zonde, maar is niet dat ik er nu niet naar wil kijken ofzo.

Nouja dat is het belangrijkste toch :D hopelijk kan het naar wens worden gefixt!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:05

Ik dacht eerst dat het bloemkolen waren. :o Goed dat je het laat fixen, maar je hebt dan niet echt goed research gedaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:12

Ik zat richting kroppen sla.. maar dat leek me echt heel raar om te tatoeëren, dus concludeerde dat het vast mooie rozen gaan worden zodra de schaduw gefixt is :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 20:22

Ik schrik er ook nogal van, inderdaad echt niet mooi gezet, balen. Hopelijk kan het nog opgeknapt worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 21:34

idinn schreef:
Ik zat richting kroppen sla.. maar dat leek me echt heel raar om te tatoeëren, dus concludeerde dat het vast mooie rozen gaan worden zodra de schaduw gefixt is :D

Hahaha goeie. Gaat me vooral om de tekst, die is het belangrijkste voor mij en die is wel strak gezet.

Schaduw zou nog wat "grijzer" moeten worden volgens de tattoeerder. Ben benieuwd. Ze geeft wel garantie, maar ben bang dat ze dit niet beter krijgt. Of ik ben gewoon kwaliteit gewend. Want normaal ga ik naar low voltage ink. Maar zij hebben nog minimaal een half jaar wachttijd. En dat zal nu wel langer worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 21:36

Captain schreef:
Ik dacht eerst dat het bloemkolen waren. :o Goed dat je het laat fixen, maar je hebt dan niet echt goed research gedaan?

Ik heb Facebook en reviews bekeken en het leek allemaal goed. Maar ik denk dat ze niet de beste is in het zelf bepalen van schaduw. Dus had beter van te voren even kunnen kijken naar schaduw (heb wel m'n andere tattoo als referentie qua stijl gegeven)

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 22:13

Marije_1997 schreef:
Captain schreef:

Ik heb Facebook en reviews bekeken en het leek allemaal goed. Maar ik denk dat ze niet de beste is in het zelf bepalen van schaduw. Dus had beter van te voren even kunnen kijken naar schaduw (heb wel m'n andere tattoo als referentie qua stijl gegeven)

Wat zonde dat het (nog) niet is geworden wat je wilt,hoop dat die ander hem naar je zin kan fixen.
Gelukkig reageer je zelf heel nuchter.

karin30

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:07

Ik zit
Afbeelding
Bovenbeen is best pijnlijk

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 13:28

Gaaaf karin! <3

Marije, wat poedersuiker dat het zo geworden is... Ik hoop echt dat het nog gefixt kan worden!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 15:36

Oh Marije, wat zonde zeg......tekst is retestrak zoals ik kan zien. Maar de rozen zijn echt ..... Ik verwacht met schaduw dat dat wel opgelost kan gaan worden.

Karin gaaf!!!!!

Als ik al dat moois voorbij zie komen wil ik dat het heel snel 5 maart wordt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 16:03

kaatje77 schreef:
Oh [***], wat zonde zeg......tekst is retestrak zoals ik kan zien. Maar de rozen zijn echt ..... Ik verwacht met schaduw dat dat wel opgelost kan gaan worden.

Karin gaaf!!!!!

Als ik al dat moois voorbij zie komen wil ik dat het heel snel 5 maart wordt :')

Tekst is idd retestrak. Maar echt poedersuiker dat de schaduw verpest is. Zal binnenkort even informatie inwinnen. Kijken of het echt mogelijk is om er nog rozen van te maken, de outline is ook gewoon zoals het zou moeten met rozen. Alleen die schaduw is gewoon slecht.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 16:14

Komt vast goed!

karin30

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:31

Hij is af *\%/*
Maar wat een pijnlijke plek is het
Afbeelding
Afbeelding

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 19:35

Wauw, gewoon wauw!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 19:45

Heel tof! Ben benieuwd naar het totaal beeld op je lichaam

karin30

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 20:15

xx_Irisje schreef:
Heel tof! Ben benieuwd naar het totaal beeld op je lichaam

Niet zo heel duidelijk en op zn kop
Sorry
Afbeelding

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 20:26

Wauw super mooie plaat!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 21:49

Heel gaaf Karin! Zo mooi dat ie nu af is

karin30

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 22:06

Siersma schreef:
Heel gaaf Karin! Zo mooi dat ie nu af is

Ja ben er erg blij mee en blij dat hij af is :))