Ik ben weer terug van weggeweest. Heb vooral op mijn mobiel bijgelezen maar bijleesposten werken voor geen meter dan dus dat had ik maar gewoon geskipt
Roos fijn dat het beter gaat! Dat motiveert ook weer extra.
Joanne dat klinkt naar inderdaad.. Fijn dat het trainen wel lekker gaat!
Stoombad klinkt heerlijk, ik heb ook echt zin om weer naar de sauna te gaan maar wil nu voor de zekerheid toch nog eventjes afwachten nu alles weer is losgelaten.
Courses fijn dat het trainen wel goed gaat ondanks het slechte eten, hopelijk voel je je snel beter.
Needje hoe bevalt het?

Flinke spierpijn gehad al? Bij mij gaat het altijd een beetje in fases wat ik leuk vind.
Ik heb net week 6 van BBB1 afgerond dus ik zit nu precies op de helft. Moet zeggen dat ik best wel wat verschil lijk te zien in taille/billen/bovenbenen qua strakheid dus dat is top. Ik squatte eigenlijk nooit op wat goblet squats met een dumbbell na en ik ben nu in die 6 weken van alleen de stang naar 6x65kg gegaan dus daar ben ik blij mee! Ben benieuwd hoe ik daarmee eindig na de 12 weken. Hipthrust zat op 6x130kg maar daar zit nog wel meer in, bench op 4x55kg en daar ben ik ook tevreden mee. DL gaat even niet zo lekker, door het buiten op pallets trainen tijdens de sluiting en de startfase van BBB met hogere herhalingen ben ik teruggezakt in gewicht en nu blijf ik een beetje steken op de 6x90kg

Maargoed bij mij gaan oefeningen altijd afwisselend en in fases omhoog dus dat komt vast vanzelf weer.