Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Rocamor schreef:Vikawiek, wellicht domme vraag, maar wat is stealth.
pien_2010 schreef:Dat wist ik ook niet.
Ik heb het al eens eerder gezegd. Ik vind al die termen ingewikkeld en ik ben er ook niet blij mee.
Als iemand zich een man voelt is hij voor mij een man, een vrouw idem dito. Ik vind al die termen zoals Cis man, trans man, of stealth man lastig.
Er tussen in dat snap ik dat je daar een naam voor wil hebben.
Misschien heeft dat ook met leeftijd te maken.
Mijn man, 80 jaar, zij ooit na een uitzending over dit onderwerp, pfffff ik vind het erg ingewikkeld. Laat gewoon iedereen zijn wie hij of zij is. Al die namen kan ik toch niet meer onthouden. Het is toch juist mooi als mensen zijn wie ze zijn. Wat kan mij het schelen hoe het in de broek eruit ziet. Dat wil ik niet eens weten.
ik vond dat zo Geestig.
Citaat:En wat er in je broek zit wil ik graag weten als we intiem worden, zodat ik voorbereid ben en niet ga doen wanneer de broek uit gaat en er een vagina tevoorschijn komt terwijl ik een penis verwacht of andersom.
Maar ik geef ook aan dat mijn borstpartij er anders uit ziet ivm borstreconstructie etc zodat mijn bedpartner niet verrast wordt erdoor.
terpentijn schreef:ben de meeste jaren van mijn FTM leven "stealth" geweest (dat heette toen nog niet zo, ik noem het "onder de radar "leven). NIEMAND heeft het in al die decennia ook aan mij gevraagd zelfs niet gevraagd of ik gay of iets was. Ik bewoog mij nl. in gay bar kringen (ik ben idd gay, val op mannen).De hatelijke ellende die ik momenteel en publique naar boven zie komen verontrust mij wel voor de jongere trans generaties...
julius_juut schreef:Als zowel gepeupel als politiek leiders mij/ons met allerhande onwaarheden aan kunnen wijzen als 'gevaar voor de maatschappij' voel ik me haast gedwongen om daar tegengas op te geven.
Ibbel schreef:julius_juut schreef:Als zowel gepeupel als politiek leiders mij/ons met allerhande onwaarheden aan kunnen wijzen als 'gevaar voor de maatschappij' voel ik me haast gedwongen om daar tegengas op te geven.
Ik blijf het echt volkomen waanzin vinden dat mensen zó gemanipuleerd kunnen worden dat ze denken dat 10% 'afwijkend' invloed heeft op het voortbestaan van een totale populatie/cultuur/diersoort. Dan begrijp je toch weinig van populatiebiologie Dan heeft de 20% (of meer) die zich gewenst of ongewenst niet voortplant nog meer invloed...
Was het verdulleme maar waar, hoog tijd dat diersoort "mens" een kleinere plek op deze aardkloot gaat innemen