Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt schreef:De linnen blends van Woven Wings blijven voor mij een alltime topper.
Anoniem schreef:Het is Argus Ö. Is nauwelijks info over te vinden daar het een limited was!
De glitters voel je helemaal niet, maar dat verschilt echt per AP. Ik heb Leo Jim eens gevoeld van Herhalen en dat was verschrikkelijk
Lurex zijn volgens mij metaal draadjes in plaats van glitter.
NadineK schreef:Britt, maakt de hoeveelheid linnen in de doek (ww) dan nog verschil? Heb je voorbeelden, dan kan ik googlen en mezelf verlekkeren. Heb nu Ben Nevis en drops of Jupiter op mijn “ooit nog eens voelen/hebben” lijstje. Maar dat zijn niet bepaald zomer doeken
Britt schreef:Meestal maakt linnen een doek stugger en lastiger te knopen idd. Maar het bijzondere aan WW linnen is dat ze zó zacht zijn, dat je eerder zou geloven dat het een wolblend is, dan een linnen, als je hem voor de eerste keer zou voelen. Ik was ook nooit een linnen fan, tot deze. En zo meer met mij
Ik blijf wel het meeste van de geo’s hoor, die worden het snelste zacht.
Hij zit netjes hoor! De ring is wat verschoven, maar niet zodanig dat het echt niet kan. Juist doordat hij nu wat laag zit kun je de toprail mooi recht houden bij zijn nekje en zit hij niet scheef in de doek. De doek zit ook netjes uitgespreid over je schouder, van wat ik zo kan zien, waardoor hij ook bij z’n benen netjes recht zit.
Ik vind hem echt dikke prima!
Hoe vond je het zelf voelen?