BabiiVeeraa schreef:Heeft iemand hier liposculptuur laten doen op de buik/taille? Ik ben me aan het oriënteren maar er zijn zo veel klinieken en zo veel verschillende prijzen.. welke klinieken zijn nou goed en betrouwbaar
Parkkliniek Rotterdam.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Antonius schreef:Ik stoor me al een tijdje aan mijn oogleden. Die hangen, maar zeker niet in die mate om vergoed te kunnen krijgen. Ik ben nu eens bij een plastisch chirurg op consultatie geweest. Er is genoeg vel om weg te snijdenmaar aangezien ik nu 37 ben, zal het wellicht over +/- 15-20 jaar nog wel eens opnieuw moeten gebeuren. Hangende oogleden zit ook in de familie...
Ik twijfel dus nog of ik het in nabije toekomst laat doen, of toch enkele jaren uitstel. Langs ene kant denk ik uitstellen, dan moet het maar 1x, langs de andere kant wil ik me niet nog 10 jaar lang storen aan zoiets en misschien valt het over 15 jaar wel mee als ik het nu laat doen...
Wil iemand vertellen wat het bij haar gekost heeft? Bij deze chirurg is het €1300.
Seven_OfNine schreef:Mijn vraag gaat niet echt over cosmetische chirurgie maar sinds ik bij Jinek die professor heb gezien die vertelde over NMN ben ik daar zo nieuwsgierig naar.
Het moet voor je hele lichaam verjongend zijn. Maar ik durf nog niet zo goed. Iemand hier soms die er ervaring mee heeft?
Seven_OfNine schreef:Mijn vraag gaat niet echt over cosmetische chirurgie maar sinds ik bij Jinek die professor heb gezien die vertelde over NMN ben ik daar zo nieuwsgierig naar.
Het moet voor je hele lichaam verjongend zijn. Maar ik durf nog niet zo goed. Iemand hier soms die er ervaring mee heeft?