Sorry, ik typ steeds even snel tussen de klanten door

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Libiris schreef:ik vind de lak van Pink Gellac super fijn! maar moet wel zeggen dat ik de fixbase en top van Florence gbruik.
Het blijft makkelijk 2 tot 3 weken zitten!
In het begin de lamp gewoon van Pink gebruikt en totaal geen problemen mee gehad, mss dat het toch aan de dikte van het lakken lig?
Ik raad je wel een ander merk base en top aan als het niet goed blijft zitten.
Ik heb nu een UV LED lamp van SunUV via Ali en deze werkt super en is volgens mij 48 wat.
Ik heb deze gekocht omdat ik later ook met gel begon te werken
Ik gebruik ook vijlen van Ali en vind ze wel fijn! Mss slijten ze wat eerder, maar voor dat geld mag dat ook
nikilover schreef:Libiris schreef:ik vind de lak van Pink Gellac super fijn! maar moet wel zeggen dat ik de fixbase en top van Florence gbruik.
Het blijft makkelijk 2 tot 3 weken zitten!
In het begin de lamp gewoon van Pink gebruikt en totaal geen problemen mee gehad, mss dat het toch aan de dikte van het lakken lig?
Ik raad je wel een ander merk base en top aan als het niet goed blijft zitten.
Ik heb nu een UV LED lamp van SunUV via Ali en deze werkt super en is volgens mij 48 wat.
Ik heb deze gekocht omdat ik later ook met gel begon te werken
Ik gebruik ook vijlen van Ali en vind ze wel fijn! Mss slijten ze wat eerder, maar voor dat geld mag dat ook
Vraagje, welke tijd hou jij aan met uitharden? Ik ben namelijk nu ook overgestapt van de LED van pink naar de SunUV 48watt - Maar ik twijfel dus een beetje. Ik denk dat je veilig zit als je de uithardtijd van LED aanhoudt?
Jam schreef:LadyMadonna schreef:Jam: echt niet droog of blijven ze plakken?
In eerste instantie niet droog. Na langer onder de lamp plakken. Is dat plakken wel normaal?
Jam schreef:@ Shenavallie : Ik heb de topcaot van pinkgellac gebruikt en de base en top van meanail. Wel vooraf een beetje verdiept uiteraard.. Maar het is wel heel nieuw! Over de plaklaag heb ik bv helemaal niks gelezen. Wel staat er daarom waarschijnlijk bij gebruik de cleaner?
Dit lijstje kwam ik overal tegen en ook bij de gebruiksaanwijzing en die heb ik gevolgd:
1) Handen schoonmaken.
2) Nagels polijsten en vijlen.
3) Nagels ontvetten met cleaner.
4) Base coat aanbrengen (zonder op de nagelriem te komen) en 120 sec laten drogen.
5) Gekleurde nagellak aanbrengen en 120 sec laten drogen.
6) Tweede laag gel nagellak opbrengen voor een intensere kleur en 120 sec laten drogen.
7) TOP coat aanbrengen 120 sec laten drogen
8) BELANGRIJK: Nagels ontvetten met een cleaner.
@ LadyMadonne Uitaard de gebruiksaanwijzing lezen!! en ook daarvoor google en rondvragen in de omgeving maar eens zal de eerste keer in de praktijk moeten zijn...
PS: Vinden jullie het niet verveld dat ik hier zo inbreek of mag ik meeleren/ praten van jullie?
muntdrop schreef:Ik wil in januari een keertje gellak laten zetten om te kijken of het mij bevalt. Weet iemand een fijn salon of persoon in de omgeving van Amsterdam, Utrecht of eventueel Almere?