Ik zal straks ook ff op de weegschaal gaan staan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoTwixLeft schreef:Als iedereen dit gewoon ff aan mizora pbt, zij heeft al een mooi lijstje op haar pc staanZe kan vast ook alle kg's bij elkaar optellen en dan hebben we direct een mooi overzicht. Het ging al niet goed om de deelnemers-lijst in dit topic goed te quoten en ik denk dat het dan gewoon veel overzichtelijker wordt dan het hier in het topic dumpen.
Ik zal straks ook ff op de weegschaal gaan staan.
Supervixen schreef:Het zou juist sneller moeten gaan als je sport, want dan verbrand je meer calorieën.
Rebecca schreef:Idd met sporten moet je wel afvallen ..
Volgende week even kijken naar nieuwe dingen voor lunch ,eet nu boterhammen maar brood blugh op gegeven moment heb ik daar geen zin meer in. Salade iets is voor de konijnen
Ladybird schreef:[naam] schreef:Idd met sporten moet je wel afvallen ..
Volgende week even kijken naar nieuwe dingen voor lunch ,eet nu boterhammen maar brood blugh op gegeven moment heb ik daar geen zin meer in. Salade iets is voor de konijnen
Deze instelling zou ik echt eens veranderen! Salades zijn vaak zo variabel en gezond!
Nooor_ schreef:Supervixen schreef:Het zou juist sneller moeten gaan als je sport, want dan verbrand je meer calorieën.
Ligt er ook aan wat je doet. Als je veel spier bijkomt, kan je veel vet verliezen maar in gewicht minder snel dalen. Dus als je meer gaat sporten inclusief spieropbouw kan het afvallen van kg best wat langzamer gaan, maar dan val je alsnog af in bijv omvang.
Britt_Sisi schreef:Ik denk dat dat sneller gaat dan je denkt, juist als je net begint!![]()
Ik ben vergeleken met afgelopen zomer even zwaar maar wel een stuk strakker. En train sinds half november 2 keer in de week