Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Oef, zo’n prachtige bos haar zou ik niet zwart vervenHet is er zo moeilijk uit te krijgen en als je het er toch uit wil, ga je je haar kapot moeten bleken of ontkleuren. Ik zou het persoonlijk niet doen. Ik heb mijn natuurlijk blond haar vroeger in een opwelling bruin geverfd en heeft maanden geduurd voor het uitgeroeid was en ik had er alleen maar spijt van
Yasmine schreef:Wauw Frum, prachtig! En dat in een keer en voor 55 euroWat een droom
Het woord balayage wordt in België ook al jaren gebruikt om de techniek van highlights te beschrijven. Dat ze plukjes en niet je hele haar in een keer verven met folie ertussen, dus wat Frummels zegt.
Frummels schreef:Yasmine schreef:Wauw Frum, prachtig! En dat in een keer en voor 55 euroWat een droom
Het woord balayage wordt in België ook al jaren gebruikt om de techniek van highlights te beschrijven. Dat ze plukjes en niet je hele haar in een keer verven met folie ertussen, dus wat Frummels zegt.
Ja ben zo blij!!
@Lau: een paar tinten lichter staat je denk ik heel mooi. Ik vind kort haar prachtig bij je, maar als je t zat bent dan kun je misschien flip in extensions proberen? Heb ik zelf ook en vind ik echt heel handig voor als ik uit eten ga ofzo en opeens zin heb in lang haar.
Ik wil eigenlijk weer een bob, maar moet echt op mijn vingers gaan zitten om het niet te doen. Had met mezelf afgesproken het te laten groeien, maar ik irriteer me aan hoe dun het is..
Frummels schreef:Wauw! Wat geweldig voor je!![]()
En ik kan me voorstellen dat je het dan nu even zat bent na al die jaren, haha.
Ik heb voor de bruiloft een flip in besteld via glamouryourhair.nl en daar ben ik echt heel tevreden over. De eerste keer had ik een tintje te donker, maar kon het zonder problemen terugsturen en ruilen. (Wel even goed de retour voorwaarden lezen). En super makkelijk, het is met zo een doorzichtig draadje wat je om je hoofd doet.